JYPin kotisivut – missä mennään?

  • 68 945
  • 367

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
JYPin "virallisten" sivujen keskusteluosio näyttää hiljenneen. Etusivulle kuitenkin näkyy jutut päivittyvän. Yritin keskusteluun jotain kirjoittaa mutta tuli muutama rivi virheilmoituksia, joita palstan viimeksi läpimenneissä viesteissä oli kopioitukin. Mikäs on meininki? Menossa vaihtoon/remonttiin tms? Ei sen puoleen, melkoinen hiekkalaatikko se on ollut viime aikoina.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän edelleen viestit yhdelläkin lähetyskerralla perille menevät, tuosta virheilmoituksesta huolimatta. Keskustelupalstan etusivulla uudet viestit eivät näy, mutta eri osastojen pääsivuilla kylläkin, joskaan eivät aivan heti lähetyksen jälkeen.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
JYPin keskustelupalsta taitaa hajota pystyyn. Debug modea ilmoitellaan jokaisen lähetetyn viestin perään, vaikkakin se lopulta sinne ilmestyy (=viesti). Ketjunavaaminen ei ainakaan allekirjoittaneella toiminut menneellä viikolla, en tiedä miten muilla on tilanne.

Joka tapauksessa, nyt lienee paikallaan sanonta "Vanhassa vara parempi", eli JYPin edellisten sivujen keskustelupalsta on edelleen toiminnassa, vaikkakin se on viettänyt hiljaiseloa jo jonkin aikaa.

Linkki ko. keskustelupalstalle on seuraava:

http://www.hurrikaani.net/phpBB2
 

M@thieu

Jäsen
Itsekin olen tuon palstan käytännössä kokonaan hyljännyt, ja alkanut nyt kirjoittelemaan tänne Jatkoaikaan. Aikansahan tässä kestää, ennenkuin tämän sivuston tuntee "omakseen", mutta kyllä tähän tottuu.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Nyt nuo sivut (=lue keskustelupalsta) on muuttunut jo niin naurettavaksi, ettei siellä pysty edes avaamaan ketjua, saati sitten kirjoittamaan yhteen viestiketjuun viestiä. Poistakaa nyt herranjumala koko paska netistä, tai tehkää edes jotain!!

EDIT: Tulosveikkaus jatkukoon samaan malliin, ainakin vielä toistaiseksi..
 
Viimeksi muokattu:

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Valitettavasti nuo JYPin viralliset sivut kuvastanevat tj Seppäsen asennetta Internetin käyttöä kohtaan. Seppänen pauhaa suureleisesti, miten markkinointia on tehostettava jne, mutta samaan aikaan hän elää kivikaudella vähätellessään suorastaan typerästi Internetin merkitystä. Eikä kyse ole edes pelkästään karvalakkifanien palvelemisesta vaan laajemminkin bisneksestä.

Olen jo vuosia seurannut yhtäältä huvittuneena ja toisaalta harmistuneena tuota JYPin käsittämättömän ala-arvoista toimintaa tällä saralla.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Viestin lähetti Leiska
Nyt nuo sivut (=lue keskustelupalsta) on muuttunut jo niin naurettavaksi, ettei siellä pysty edes avaamaan ketjua, saati sitten kirjoittamaan yhteen viestiketjuun viestiä. Poistakaa nyt herranjumala koko paska netistä, tai tehkää edes jotain!!

Ilmoitetaan vielä tänne, että JYPin virallisten sivujen keskustelupalstalla toiminut SM-liigaotteluiden tulosveikkaus jatkuu normaaliin tapaan vanhalla keskustelupalstalla, eli alla olevassa osoitteessa:

http://www.hurrikaani.net/phpBB2
Miten niin?!? Ei pidä paikkaansa. Kyllä viestin pystyy lähettämään niin että se tulee välittömästi ketjuun näkyviin. Protestoin siis voimakkaasti tälläistä ratkaisua siirtää SM-liigaotteluiden tulosveikkaus palstalta toiselle.
 

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Pakkipari
Miten niin?!? Ei pidä paikkaansa. Kyllä viestin pystyy lähettämään niin että se tulee välittömästi ketjuun näkyviin. Protestoin siis voimakkaasti tälläistä ratkaisua siirtää SM-liigaotteluiden tulosveikkaus palstalta toiselle.

Siis kerrohan miten se tapahtuu? Ei ainakaan normaalilla tavalla.. Vai mistä johtuu ettei kukaan ole tämän viikon veikkauksia laittanut? Minä en siinä onnistunut ainakaan.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse en tulosvetoon osallistu lainkaan, mutta ainakin kaikkiin niihin viestiketjuihin, joihin tarinaa olen yrittänyt kirjoittaa, on viesti mennyt myös läpi.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Viestin lähetti Razzle
Siis kerrohan miten se tapahtuu? Ei ainakaan normaalilla tavalla.. Vai mistä johtuu ettei kukaan ole tämän viikon veikkauksia laittanut? Minä en siinä onnistunut ainakaan.
Ihan normaalisti niin kuin ennenkin. Kirjoitetaan viesti, lähetetään se. Tässä vaiheessa tulee yleensä virheilmoitus. Mennään takaisin ketjuun mihin viesti on lähetetty, joko back-nappulaa muutaman kerran painaen tai linkkien avulla, ja jos ei viesti vielä näy niin päivitetään (F5). Nyt viestin pitäisi näkyä, tai ainakin minulla on näkynyt jos olen halunnut tarkistaa näkyykö viesti. En aina ole jaksanut näin tehdä, mutta seuraavalla kerralla kun olen kyseisellä palstalla vieraillut, on viestini ollut siellä niin kuin pitikin.

Edit: Siellähän ne Razzlen veikkaukset ovat, jopa neljään (!) kertaan. JYPin omalla palstalla nimittäin.
 
Viimeksi muokattu:

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Viestin lähetti Pakkipari
Miten niin?!? Ei pidä paikkaansa. Kyllä viestin pystyy lähettämään niin että se tulee välittömästi ketjuun näkyviin. Protestoin siis voimakkaasti tälläistä ratkaisua siirtää SM-liigaotteluiden tulosveikkaus palstalta toiselle.

Omituinen palsta. Eilen ei ollut mitään tietoa viestistä, jonka olin lähettänyt. Virheilmoituksia palsta vielä antaa, selvää on että jotain pitäisi joka tapauksessa tehdä. Jatketaan sitten normaaliin tapaan vanhalla palstalla, kun tuo sitten näkyy toimivan. Tällä kertaa.

Hoitakaa se kuntoon, oikeasti!
 

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Pakkipari
Ihan normaalisti niin kuin ennenkin. Kirjoitetaan viesti, lähetetään se. Tässä vaiheessa tulee yleensä virheilmoitus. Mennään takaisin ketjuun mihin viesti on lähetetty, joko back-nappulaa muutaman kerran painaen tai linkkien avulla, ja jos ei viesti vielä näy niin päivitetään (F5). Nyt viestin pitäisi näkyä, tai ainakin minulla on näkynyt jos olen halunnut tarkistaa näkyykö viesti. En aina ole jaksanut näin tehdä, mutta seuraavalla kerralla kun olen kyseisellä palstalla vieraillut, on viestini ollut siellä niin kuin pitikin.

Edit: Siellähän ne Razzlen veikkaukset ovat, jopa neljään (!) kertaan. JYPin omalla palstalla nimittäin.

Heh.. niinpä oli neljään kertaan. Johtui siitä ettei näkynyt.. Mutta ei tuo nyt ihan tavallisesti toimi, myönnät varmaan sen itsekin. Enkä taida olla ainut jolla oli enemmän kuin yksi viesti samasta asiasta. Pakkohan tuo on saada kuntoon.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Viestin lähetti Razzle
Heh.. niinpä oli neljään kertaan. Johtui siitä ettei näkynyt.. Mutta ei tuo nyt ihan tavallisesti toimi, myönnät varmaan sen itsekin. Enkä taida olla ainut jolla oli enemmän kuin yksi viesti samasta asiasta. Pakkohan tuo on saada kuntoon.
No ei toimi kunnolla, se on selvä. En usko että tuota palstaa saadaan sen parempaan kuntoon, mutta uusi sivusto on tuloillaan ja käsittääkseni samalla tulee uusi palstakin. Mielestäni ei ole mitään järkeä vaihtaa palstaa montaa kertaa, sen takia olin alunperin vastaan palstan vaihtoa tässä vaiheessa.
 

Shane

Jäsen
Kyllähän ne viestit tosiaan aiemmin läpi menivät siitä virheilmoituksesta huolimatta, mutta eivätpä taida mennä enää. En ainakaan itse näe eilisiä veikkauksiani palstalla, vaikka ne sinne kuitenkin 100 % varmuudella laitoin. Mitään vahinkoa tuosta ei syntynyt, koska osumia ei olisi tullut, mutta minun puolestani voitaisiin kyllä palata tuonne vanhalle foorumille. Sehän toimisi samalla myöskin pienimuotoisena protestina tätä nykyistä meininkiä kohtaan, onhan tämä JYPin toiminta tällä osa-alueella tällä hetkellä jotain aivan uskomattoman säälittävää. Oikein pahaa tekee lukea noita Seppäsen ajatuksia Internetistä, aivan käsittämättömiä kommentteja tänä päivänä näinkin merkittävän yhtiön tj:ltä. Jonkinlainen herääminen todellisuuteen olisi enemmän kuin paikallaan.

Pakkipari:
Onko uusi palsta tulossa siis jo tämän kauden aikana?
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Viestin lähetti Shane
Pakkipari:
Onko uusi palsta tulossa siis jo tämän kauden aikana?
Näin olen ymmärtänyt.

Itselläni viestit ovat menneet perille vanhalla palstalla vaikka se virheilmoitus tuleekin, mutta olen kyllä sitä mieltä että on tuo vanha palsta on lähinnä säälittävä. Silti se juuri ja juuri edelleenkin toimii.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Shane
Oikein pahaa tekee lukea noita Seppäsen ajatuksia Internetistä, aivan käsittämättömiä kommentteja tänä päivänä näinkin merkittävän yhtiön tj:ltä. Jonkinlainen herääminen todellisuuteen olisi enemmän kuin paikallaan.

Se on sitten toinen asia, kannattaako kaikkea keskustelupalstoilla leviävää juttua uskoa ihan suoraan sellaisenaan...
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti FourForty
Se on sitten toinen asia, kannattaako kaikkea keskustelupalstoilla leviävää juttua uskoa ihan suoraan sellaisenaan...
Totta, mutta tuskinpa on savua ilman tulta tässäkään tapauksessa..

Nyt muuten ne omat tämän ja eilisen päivän veikkaukset ovat sinne palstalle kuitenkin ilmestyneet. Mitähän tähän nyt enää sanoisi..?
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja nyt on tainnut sitten hajota koko paska. Keskustelupalstalle yrittäessä tulee ainakin minulla ilmoitus "valitettavasti tämä sivusto on juuri nyt pois käytöstä, yritä myöhemmin uudestaan".

Muokkausta: Tuli vähän häitäiltyä. Tuo "yritä myöhemmin uudestaan" ei ollutkaan mikään katteeton lupaus, vaan nyt sinne taas pääsee.
 
Viimeksi muokattu:

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Niinpä. Ja kun hetken päästä yritin uudestaan, niin pääsin sisälle. Tuleehan noita ilmoituksia joskus tälläkin sivustolla.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Viestin lähetti Pakkipari
En usko että tuota palstaa saadaan sen parempaan kuntoon, mutta uusi sivusto on tuloillaan ja käsittääkseni samalla tulee uusi palstakin.
Onko kyseessä mahdollisesti saman firman sivusto, jonka piti olla valmis joskus elokuussa? Eipä herättänyt paljon lupauksia, mitä sitä sotkua nyt sivusta seurasi...

Nykyiselläänhän tuo nettisivusto on yhtä hyvin hoidettu kuin n. 5 vuoden takainen JYP Fan Club.
 
Viimeksi muokattu:

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Arghhh!

Keskustelu Jypin virallisilla sivuilla on kuollut pystyyn, mikä ei ole mikään ihme kun ottaa missä kunnossa ne on.
Ahdistaa tämä oman hiekkalaatikon puuttuminen koska keskustelu epävirallisilla sivuillakin on aika hiljaista. Toivottavasti asialle tehdään jotain ja äkkiä.
Sillä Jatkoaikakin on ainakin minulle vain erittäin huono korvike, jos sitä verrataan toimiviin Jypin keskustelusivuihin.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
JYPin nettisivujen päivitys on hyvällä mallilla, mutta tuo keskustelupalsta on edelleen paska. Ilmeisesti jokin klikkaa ja pahasti, kun ei vieläkään näy viime sunnuntaina lähetetyt viestit, vaikka kuinka monesti tahansa olisi painanut "Päivitä" -nappia. Joka tapauksessa, en ota stressiä moisesta. SM-liigapelien tulosveikkaus jatkuu vanhalla palstalla, kaikesta huolimatta.

www.hurrikaani.net/phpBB2/

EDIT: Osa tekstistä poistettu toisten mieliksi.
 
Viimeksi muokattu:

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Leiska
Nykyinen palsta can kiss my ass.

Juu juu, muistuttaahan tuo www.jypht.fi:n palsta virallisen keskustelufoorumin sijaan lähinnä viallista palstaa. Silti "Leiskan" sen dissaaminen ja toisaalta vanhan keskustelupalstan mainostaminen alkaa ottaa jo hieman ottaa päähän. Tässä tilanteessa kun kyseisellä kaverilla on vähän turhan paljon oma lehmä ojassa. Mielestäni tällainen ylenpalttinen "oman jutun" mainostaminen ja toisen mollaaminen, nimenoaan jatkuvalla syötöllä, on jo hieman mautonta. Ei siinä mitään, jos kerran mainitsisi, että vanhassa vara parempi, mutta kun sitä tapahtuu jatkuvalla syötöllä, niin menee jo mielestäni vähän yli...
 

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Miksi ei paskaa saisi Pee haukkua ei se siitä pöyhimällä parane?
Tosiasiahan on ettei uusi palsta ole missään vaiheessa toiminut kunnolla. Invalid sessionia se on heittänyt alusta asti toisin kuin tuo Leiskan palsta.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti wade
Miksi ei paskaa saisi Pee haukkua ei se siitä pöyhimällä parane?

Eipä taida parantua haukkumallakaan...

Ja saa sitä haukkua. Mutta ei niin monta kertaa kuin "Leiska" on tehnyt. Kaikki ovat varmasti jo nähneet, mitä mieltä Leiska virallisten sivujen foorumista on. Näin ollen en ymmärrä, miksi enää tarvitse heittää tuollaista "nykyinen palsta can kiss my ass" -juttua viestin loppuun, täysin kuulumattomana koko varsinaiseen asiaan, mistä Leiska puhui. Tai heittäisi edes omalla äidinkielellämme!

Ja sitä paitsi, virallinen keskustelupalsta on aina virallinen palsta! Olipa sitten viallinen tai ei.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös