Ennemmin Perrin ja Verlic, jos kaksi pitää valita.Ei muuta kuin koutsi, Perrin sekä Newton remmiin ja kausi voi alkaa.
Ennemmin Perrin ja Verlic, jos kaksi pitää valita.
Ihmettelen näitä huutelijoita, joille Perrin ei kelpaa. Pelkästään urheiluromantikko minussa sanoo, että mahdotonta sanoa ei Perrinille. Kyllä tuosta joukkueesta riittävästi löytyy sitä nuoruuden intoakin, vaikka otettaisiin yksi pakkaus kokemusta lisää.
Ensimmäinen valintani on varmaankin Suomessa jatkaminen. Mutta tässä kohtaa minun pitää myös tutkia kaikki vaihtoehdot, siinä vaiheessa olen nyt. On minulla tietysti jokin mieluisin vaihtoehto, nyt olen viettänyt kolme hienoa vuotta Turussa, Perrin summasi aavistuksen salaperäisesti.
Vähintään yhtä laadukasta laituria tuo joukkue enemmän kaipaa, mutta en tyrmäisi täysin myöskään ajatusta Perrinin paluusta. Jos tuota asiaa olisi kysytty minulta vuosi tai kaksi sitten, niin olisin vastannut, että ei varmasti. Nyt en ole enää niin varma. Perrin osoitti tälläkin kaudella, että pystyy edelleen pelaamaan ihan Liigan huipputasolla. Miksei pystyisi siihen myöskin ensi kaudella. Ikääntyminen on yksilöllistä. Myöskin Jyvässeudun yhteistyökumppaneilta saattaisi löytyä ylimääräistä Perrinin palkan verran. Jos näin onnellisesti olisi, niin mikä ettei joukkueesta löytyisi tilaa Ekille. Niin kuin edellä todettiinkin, niin tämä olisi myöskin urheiluromantiikkaa parhaimmillaan.Ennemmin Perrin ja Verlic, jos kaksi pitää valita.
Niin, toisaalta kun katsoo tuota hahmottelemaasi kenttäkoostumusta, niin kyllä siellä aika täyttä alkaa olemaan senttereiden osalta. Saattaa olla, että ei tuolta Perrinille tilaa löydy. Itse olin ajatellut, että Kanninen voisi pelata laidassa jossain ketjussa, mutta pystyykö myös Stråka pelaamaan laidassa? Ainahan tietysti olisi hyvä olla hieman loukkaantumisvaraa. Stråka antoi mielestäni myös niin hyvät näytöt viime kaudella sentterinä, että vaikea häntä on syrjäyttää, ja varmaan ensi kaudelle haetaan hänelle yhä kasvavaa roolia.Mielellään itsekkin Ekin vielä JYP paidassa näkisin, mutta käytännössä se tarkoittaisi Immosen tai Perrinin paikkaa laidassa. Immonenkin toki laidassakin pelannut, mutta ei kyllä nykyään jalka riitä siihen touhuun. Hieman on roolin kanssa hakemista.
Perrin/X - Immonen - Tuppurainen
Kanninen/X- Tomasek - Turkulainen
Rooba - Hytönen - Louhivaara
Kolehmainen - Stråka/Kanninen - Saari
Jokinen, Rutanen, Ratinen
Näin rajun näkemyksen kun heittää ilmoille, niin olisi kyllä syytä perustella näkemystään edes jollain tapaa. Mikä tässä yhden (1!) seuraikonin hankinnassa voi olla niin hirveän tuhoisaa, että se estää koko joukkueen menestymismahdollisuudet tulevina vuosina?Jos JYPin organisaatiossa meinataan oikeasti pelata uudessa hallissa menestyksestä, silloin Eric Perrin ei kuulu ensi kauden suunnitelmiin.
Verlic on todennäköisesti halvempi, kuin Puustinen ja Nättinen olivat, joten siltä kantilta katsottuna ei kuulukaan täysin korvata kumpaakaan. Nähdyn perusteella Verlicin luisteluvoima kestää vertailun Nättiseen ihan helposti. Kamppailuvoimassa ei pärjää, mutta ketteryydellä pystyy selviämään tilanteista yhtä hyvin. Kiekollisissa taidoissa toistaiseksi Nättiselle häviää. Minulle ainakin jäi sellainen tunne, että Verlicistä ei saatu lähimainkaan parasta irti ja hänellä on potentiaalia kehittyä nopesti ja paljon. Verlic olisi mielestäni oikein hyvä paikkaaja Nättiselle, vaikka ihan suorilta ei toki yhtä hyvä tai täysin samanlainen pelaaja olekaan.Miha Verlicinkin jatko on hyvin rajatapaus, optimihankinta paikkaamaan Puustista ja Nättistä olisi kyllä luisteluvoimaisempi pelaaja ja kiekollisesti taitavampi pelaaja.
Uusi halli ei kuitenkaan valmistu vielä ainakaan kahteen vuoteen. Siinä mielessä Perrin voisi ensi kaudella tulla kyseeseenkin. Vai mikä tuossa ajatuksessa on takana?Jos JYPin organisaatiossa meinataan oikeasti pelata uudessa hallissa menestyksestä, silloin Eric Perrin ei kuulu ensi kauden suunnitelmiin.
Samaa mieltä Verlicistä. JYPiltä lähti top4 laitureista puolet. Miha Verlic ei paikkaa Puustista tai Nättistä edes välttävästi. Jos lähtijä olisi esim Kolehmainen, niin sitten ymmärtäisin. Vaikka alimpiin kenttiin löytyy ukkoja tarpeeksi muutenkin. Hakusessa pitäisi olla vähintään yksi takuuvarma top4 laituri.Jos JYPin organisaatiossa meinataan oikeasti pelata uudessa hallissa menestyksestä, silloin Eric Perrin ei kuulu ensi kauden suunnitelmiin.
Miha Verlicinkin jatko on hyvin rajatapaus, optimihankinta paikkaamaan Puustista ja Nättistä olisi kyllä luisteluvoimaisempi pelaaja ja kiekollisesti taitavampi pelaaja.
Uusi halli ei kuitenkaan valmistu vielä ainakaan kahteen vuoteen. Siinä mielessä Perrin voisi ensi kaudella tulla kyseeseenkin.
Näin rajun näkemyksen kun heittää ilmoille, niin olisi kyllä syytä perustella näkemystään edes jollain tapaa. Mikä tässä yhden (1!) seuraikonin hankinnassa voi olla niin hirveän tuhoisaa, että se estää koko joukkueen menestymismahdollisuudet tulevina vuosina?
Ehdottomasti on parempi, että JYP alkaa oikeasti ajamaan pitkällä tähtäimellä nuoria pelaajia joukkueeseen. Itsekin olen peräänkuuluttanut peliaikaa lisää omille junioreille. Perriniä ajattelin vielä vain yhdeksi kaudeksi JYPiin, mutta aika tukossa tuo sentteriosasto jo on, enkä itsekään näe järkevänä peluuttaa Ekiä muulla kuin sentterin tontilla.Eikö olisi parempi vaihtoehto että JYP alkaa ajaa Aleksi Rutasta ja Samuli Ratista enemmän sisään sekä oikeasti katsoo missä se Robert Rooban upside kulkee. Jos tuosta porukasta saadaan edes yksi top4-laituri ja Turkulainenkin jatkaa ensi keväänä, niin eikö tilanne nyt olisi huomattavasti ideaalimpi kaikelta kannalta?.
Yksi pelaaja. Yksi. Ei JYPin tulevaisuus kaadu yhteen pelaajaan. Rasittavaa liioittelua nyt taas lähdit harrastamaan. Mielipiteensä saa esille myös ihan järkevällä tekstillä.Tuppurainen on 38, Immonen 36, Hytönen 37, Louhivaara 35. Tähän kruununa kakun päälle 43-vuotias Perrin. Ei tässä nyt ole muuta kun katsomista nenäänsä pidemmälle, joka ei tunnu taas täällä vaihteeksi onnistuvan kun kyse on tiettyyn kastiin kuuluvasta pelaajasta.
Aletaanko kasvattaan uusia vastuunkantajia jo nyt vai ostetaanko koko joukkue muualta 2 vuoden päästä. Väittäisin että ensimmäinen vaihtoehto pesee joka tilanteessa toisen mennen tullen.
Ehdottomasti on parempi, että JYP alkaa oikeasti ajamaan pitkällä tähtäimellä nuoria pelaajia joukkueeseen. Itsekin olen peräänkuuluttanut peliaikaa lisää omille junioreille. Perriniä ajattelin vielä vain yhdeksi kaudeksi JYPiin, mutta aika tukossa tuo sentteriosasto jo on, enkä itsekään näe järkevänä peluuttaa Ekiä muulla kuin sentterin tontilla.
Aamen ja welcome!Jos Erkki ei jatka Turussa ja haluaa pelata Suomessa olisi JYPiltä todella pohjanoteeraus olla kotiuttamatta Ekiä. Se on sitten ihan sama, miten ketjut järjestellään ja kuka pelaa laidassa jne. Erkki kotiin one more year ja siitä ei todellakaan voi olla JYP-fanina toista mieltä!