Marcus Juslin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Jos JYP alkaa valmistamaan Päivi-olutta (eli panemaan Päiviä), niin mä teen heti valituksen.Päivi olut kelpaisi myös.
Mutta olut pitäisi olla joka tapauksessa.
Jos JYP alkaa valmistamaan Päivi-olutta (eli panemaan Päiviä), niin mä teen heti valituksen.Päivi olut kelpaisi myös.
Mutta olut pitäisi olla joka tapauksessa.
Muutenkaan henkilökohtaisesti en ainakaan halua Päiviä sisääni.Jos JYP alkaa valmistamaan Päivi-olutta (eli panemaan Päiviä), niin mä teen heti valituksen.
Fanishopista löytyy oma osionsa Bauerin fanituotteille. Vai ymmärsinkö väärin mitä tarkoitit?Mistä muuten löytyisi noita Bauerin fanituotteita, etenkin se tekninen paita kiinnostaa? En muistaakseni ainakaan Seppälän Prismassa ole nähnyt.
Joo tuon tiesin kyllä, meinasin vaan, että löytyyköhän niitä jostain kaupasta ihan fyysisesti, ni pääsisi tarkastelee ennen ostopäätökseen tekemistä.Fanishopista löytyy oma osionsa Bauerin fanituotteille. Vai ymmärsinkö väärin mitä tarkoitit?
Bauer collection
Joo, nuohan olisi ihan no-brainer. Sen kerran kun kävin Bostonissa, kaupasta lähti mukaan nimenomaan Raskin nimella varustettu T-paita.Kaipailisin niitä t-paitoja pelaajan nimellä ja numerolla. Kotoa löytyy Scotka ja O'Brien ja ostaisin välittömästi esim Torgerssonin vastaavan. Änärihallien fanishopit on noita täynnä ja niitä jengi ostaa, kun varsinaisiin pelipaitoihin ei ole varaa. Kunhan hinta täälläkin pysyy siinä n. 30e/kpl, niin kyllä ne menee kaupaksi.
Ja nämä menisi myös varmasti monella ihan muiden ostosten lomassa prismassa.Kaipailisin niitä t-paitoja pelaajan nimellä ja numerolla. Kotoa löytyy Scotka ja O'Brien ja ostaisin välittömästi esim Torgerssonin vastaavan. Änärihallien fanishopit on noita täynnä ja niitä jengi ostaa, kun varsinaisiin pelipaitoihin ei ole varaa. Kunhan hinta täälläkin pysyy siinä n. 30e/kpl, niin kyllä ne menee kaupaksi.
Tätä väitettä pitää sen verran korjata alalla töitä tehneenä, että ei ne isoilla painatuksilla olevat paidat ihan älyttömän edullisia ole valmistaa. Tai siis oikeasti isoissa erissä on, mutta niissä käy herkästi siten, että hyödytty kate hävitään ylimääräiseen varastoon, jota sitten pelaajan lähtiessä joudutaan dumppaamaan halvalla pois.Halpoja valmistaa ja hyvä kate ja asiakkaalle luonteva, käyttökelpoinen tuote verrattuna satasia maksaviin pelipaitoihin.