Hypodermic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Ihan mielenkiinnosta, oliko niiden t-paitojen selkämyksissä muiden kuin Erkin nimeä? Minä uskon että tuollaisille "pelipaidoille" olisi oikeasti kysyntää jos niistäkin saisi valita oman suosikkinsa nimen ja numeron selkään. Ainakin itse junnuna omistin paljon ns jalispaitoja, joita aina pidettiin kun pelattiin sählyä tai futista. JYPiltä tuollaisia paitoja ei koskaan tullut kun olin lapsi. Jonkun JYPin t-paidan äiti joskus osti minulle joltain torilta, mutta olen aina varma että sekin oli piraattituote, eikä siitä mennyt euroakaan JYPin kassaan. Mutta minkäs teet kun torimyyjätkin tietävät paremmin mitä kansa haluaa.
Ei ollut kuin Perrinin nimellä ja numerolla varustettuja. Saatan muistaan omiani mutta sellainen hämärä muistikuva on että siinä olisi mainostettu jotain viimeistä/pientä erää tms. Tuollaisten tosiaan luulisi myyvän hyvin jos niitä vaan olisi saatavilla (ja niistä ihmiset tietäisi). Vielä kun olisi vastaavan tyylistä paitaa myös "sporttisempana", eli jostain peli-/treenipaitatyyppisemmästä materiaalista tehtynä niin avot. Voisi pitää myös liikkuessa jne päällä mukavasti.