Osasyynä huonoon kysyntään saattoi olla huono markkinointi. Itse nimittäin en ole tiennyt ko. paidoista. Se on tälläistä kun niin harvoin olet tekemisissä fanikamaa myyvien puljujen kanssa.
Voipi olla hintakin, tosin ei mitään tietoa paljonko ovat maksaneet, mutta melkein tommoisen t-paidan itsekin olisin voinut ostaa.
Tällähetkellä ongelma on ollut lähinnä se, että fanituotemyyntipisteiden sijainit on huonot ja tarjonta huono.
Hallin myyntipiste itselle on ollut siitä huono, että itse en ainakaan ole koskaan kerennyt jäädä siihen töllistelemään niitä kun kiire mennä seisomokatsomoon varaan paikkoja eikä näin oikein ole tullut koskaan katsottua tarjontaa.
Intersportissa vai missä ovatkaan olleet nuo muut fanituotepisteet niin eipä ole asiaa juuri noihin paikkoihin ollut tai vaikka onkin niin tainut tuotteet olla huonosti esille.
Nyt citymarketin myötä tuotteet ovat lähempänä kuluttajaa ja varsinkin siis niitä jotka ei aktiivisesti jääkiekkoa seuraa. Varsinkin lapset ja lapsiperheet tulee paljon paremmin esille eli niin sanotut tavalliset tallaajat pääsee helpomin ostamaan tuotteita jotka ei muuten hallilla tai muualta fanikamaa osta. Lapsiperheiden lisäksi monet kun huomaavat tuotteet tavallisessa kaupassa niin helposti lähtee myös vaikkapa tutuille lahjatavarana tuotteita kun normaalisti tavallisen tallaajan on vaikea ollut saada mistään ostettua noita.
Mutta jokatapauksessa tuotteiden näkyvyys nousi roimasti kyllä nyt. Mutta katsotaan nyt miten homma lähtee liikeelle. Toivottavasti tuotevalikoimaa päästään vielä parantamaan ja ehkä hommaa voisi myös saada laajennettua jyväskylän kahteen muuhunkin citymarkettiin ja näin laajennettua ja kohdistettua vielä enemmän valikoimaa.