Olkaa huoleti ja tarkkailkaa niitä pelaajia. Perjantaina menee jakoon. Näkyykö muuten verotiedoissa nuo arvontavoitot eli meneekö mun yksityisyys *hymiöEi tainnut eurojaskan potti mennä vielä jakoon, mutta muistakaa @Baldrick @Hurricane @Wraith ja muut koittaa onnea uudelleen perjantaina. Josko sieltä löytyisi massit sentterihankintaan.
Sama se on vaikka maine menis. Pääasia et on hauskaa, massia missä kylpeä ja ykkössentteri.Olkaa huoleti ja tarkkailkaa niitä pelaajia. Perjantaina menee jakoon. Näkyykö muuten verotiedoissa nuo arvontavoitot eli meneekö mun yksityisyys *hymiö
Ihmettelevät varmaan Veikkauksella mikä helvetin buumi Jyväskylässä on eurojaskassa.Kai se on tällä viikolla pakko tehdä EJP. Ketjun mukaisesti aiemmin kertailin voittosuunnitelmiani, vaikka en tehnyt lappua. Siinä sitä utopiaa kerrakseen.
Kemell ratkaisee?Tänään tulee voitto.
One more year ja suoraan päävalmentajaksi vaan. Siinä olisi ihmettelemistä, kun Dufva toiseen kertaan jalkauttaisi JYPille menestystä tuovan pelitavan.Dufva bongattu aitiosta. Toivottavasti tekemässä sopimusta Viitasen hommiin
Melkeinpä vitutusketjun rompetta että KalPan maalivahdilla enemmän maaleja kun Koskelalla ja saman verran maaleja kun meidän ykkössentterillä. Vakiokokoonpanon miehistä Koskelalla ja Tohilalla ei ole yhteensä niin paljon tehoja kun Jatkolalla.Joutaiskohan Juha Jatkola meille hyökkääjäksi? Kuitenkin 1+4 tällä kaudella ja tänäänkin 1+1.
Ehkä tämä on niitä juhlakaudelle luvattuja yllätyksiä.Melkeinpä vitutusketjun rompetta että KalPan maalivahdilla enemmän maaleja kun Koskelalla ja saman verran maaleja kun meidän ykkössentterillä. Vakiokokoonpanon miehistä Koskelalla ja Tohilalla ei ole yhteensä niin paljon tehoja kun Jatkolalla.
Tämä videoidaan ja jaetaan kaikissa sosiaalisssa medioissa. Vuoden sykähdyttävin urheiluhetkiHIPin ukot voittaa eurojaskassa, ostaa JYPin ja Jakke Immonen käy antamassa Vekelle kenkää.
Videon lopussa Kona vielä haastelee sohvalla Vekeltä, että "miltä nyt tuntuu?"Tämä videoidaan ja jaetaan kaikissa sosiaalisssa medioissa. Vuoden sykähdyttävin urheiluhetki
Minä voitan huomenna ja voin palkata jonkun hipin antamaan kenkää Veikolle.HIPin ukot voittaa eurojaskassa, ostaa JYPin ja Jakke Immonen käy antamassa Vekelle kenkää.
Luin, että "Haistelee sohvalla Vekeä, että "miltä nyt tuntuu?" " :DVideon lopussa Kona vielä haastelee sohvalla Vekeltä, että "miltä nyt tuntuu?"