Mä voitin 10 euroa lahjaksi saadulla arvalla. Ostetaanko osakkeet kimpassa?Eurojackpotista voitto!
Jäin rapian kympin tosin voitolle. Seppänen tai HIPit voi ota yhteyttä yksityisviestinä jos kiinnostaa myydä osuuksiaan.
Sun pitää maksaa siitä vero, kun on lahjaksi saatu arpa. Jäät vähemmistöosakkaaksi.Mä voitin 10 euroa lahjaksi saadulla arvalla. Ostetaanko osakkeet kimpassa?
Perjantaille ja tiistaille on vetämässä eurojaska, jos tarvitaan lisää paukkuja.
Pitää laittaa omaa nappulaa sen verran peliin, että saan 50/50 jaon @Baldrick kanssa.Sun pitää maksaa siitä vero, kun on lahjaksi saatu arpa. Jäät vähemmistöosakkaaksi.
Karstulaan meni joo. Niillä on siellä jo joukkue, KiVa joten eiköhän rahat laiteta siihen ;)Eikös 5+1 Eurojaskavoitto mennyt Keski-Suomeen?
Kuka ilmottautuu ja pelastaa meidän seuran?
Huomenna alkaa voittoputki
Iso kaveri, mutta onko riittävästi luisteluvoimaa? Toisaalta, samaa mieltä, että kun sentteritilanne on mikä on, niin vaatimukset eivät ole taivaissa.Ilvekseen huhutaan loppukaudeksi Matti Järvistä. Eli olisi lie saatavilla Tsekeistä.
Ei sateentekijä mutta tähän sentteritilanteeseen olisi ihan hyvä lisä. Varsinkin nyt kun JYP on taas vetovoimainen siirtomarkkinoilla.
Matti Järvinen - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Matti Järvinen, 1989-10-14 London, GBR Finland. Most recently in the Liiga with Kiekko-Espoo. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Mulla osui 10€ lapulla 9,9€. Perjantaina uudestaan.Eikös 5+1 Eurojaskavoitto mennyt Keski-Suomeen?
Kuka ilmottautuu ja pelastaa meidän seuran?
Ilvekseen huhutaan loppukaudeksi Matti Järvistä. Eli olisi lie saatavilla Tsekeistä.
Ei sateentekijä mutta tähän sentteritilanteeseen olisi ihan hyvä lisä. Varsinkin nyt kun JYP on taas vetovoimainen siirtomarkkinoilla.
Matti Järvinen - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Matti Järvinen, 1989-10-14 London, GBR Finland. Most recently in the Liiga with Kiekko-Espoo. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Eiköhän tää ole mestarisuosikkien heiniä. Naurattaa kyllä tuo heitto vetovoimaisuudesta siirtomarkkinoilla. Ilmeisesti kuukauden päivät valtakunnan medioiden negatiivisissa otsikoissa on Seppäsen ja Viitasen korkeamman tason logiikan mukaan tehnyt JYPistä yhtäkkiä vetovoimaisen.
Kysehän oli siitä että pelilliset asiat eivät tyydyttäneet ja peli alkoi luisumaan viime vuoden tasolle. Tätä tukevat tilastot. Toisin sanoen JYP johto näki ettei playoffeihin olisi päästy Rautakorven valmennuksella vaan uskoi että tulos voidaan vielä pelastaa valmentajaa vaihtamalla. Tämän hän myös haastattelussa sanoi. Nähtäväksi jää onnistuuko JYP playoff paikkaa saamaan. Tällä hetkellä ei siltä näytä joten on mahdollista että tämä arvio osoittautuu vääräksi.Nyt on päästy siitä huonosta ihmisjohtajasta, joka on ihminen ja johtaa. Mutta kyse ei olekaan sittenkään ihmisten kohtelusta, ihmiset tässä tapauksessa fanit on ymmärtänyt väärin. Kyse on edistyneistä tilastoista ja siitä mihin suuntaan peli on kehittynyt, eiku. Ei tässä nyt enää kukaan tiedä mistä on kyse.
Iso kaveri, mutta onko riittävästi luisteluvoimaa? Toisaalta, samaa mieltä, että kun sentteritilanne on mikä on, niin vaatimukset eivät ole taivaissa.
Ei katso ei, lähinnä hain vain sitä, että onko luisteluvoimaa. Lasslia takaisin, niin taas riittää ukot :)Joo toisaalta ei se koko aina katso miettii vaikka Christofferia niin ei oikein mikään pikaliitäjä vaikka on joukkueen toiseksi pienin pituudelta. Saattaisi hyvinkin sopia tuohon kakkosketjuun Järvinen jos olisi tulossa, mutta näinköhän loppukauden sentterivahvistus oli Malinen..
Mulla osui 10€ lapulla 9,9€. Perjantaina uudestaan.
Mulla oli toiveena Erkan saanti voittorahoilla, mut tarkoitin Westerlundin Erkkaa. Noh. Ois pitänyt olla selkeämpi. Seuraavaksi varmaan Mika Nieminen saa potkut missä ikinä onkaan töissä.Sillähän saa jo vaikka erkkaa hommattua!
Olisi kiva yllätys, jos JYP ilmottaisi, että on hankkinut sentterin ja yhden laiturin rapakon takaa ja pelaavat jo huomenna HIFKIä vastaan.
Ja sit mä heräsin.
No, täähän olikin uniketju.
Jos sen sentterin(kin) perään ollaan syksystä asti huudeltu, niin aika erikoinen käänne mikäli tällaisen farssin ja mediamyllerryksen jälkeen ketään tulis. Näillä mennään -skenaario on yhä todennäköisempi.
”– Jos koripalloa ei lasketa, olin aina jääkiekon perään. Perustin oman suomalaisuuteni lätkämenestykseen. Se oli minulle ykköslaji – koripallon ohella tietenkin.”Jossain toisessa universumissa meillä pelaisi vuoden urheilija:
Lauri Markkaselta yllättävä tunnustus: ”Olin aina jääkiekon perään”
Lätkä menetti Lauri Markkasessa mahdollisesti maailmantähden.www.iltalehti.fi