Kirjoitin suunnilleen samankaltaisen viestin jo eilen, mutta Jatkoaika onnistui kaatamaan itsentä, enkä sitä voinut lähettää. Tässä nyt kuitenkin suunnilleen sama sisältö.
--------------------------------
Hypodermic:
En ala esittämään syytettä, että olisi tekaissut postaamasi palautteen vastineen. Se on niin vakava syytös, että tyydyn vain hiljaa epäilemään. Mistä lähtien tilastomiehet ovat rangaistuksia alkaneet jakamaan ja eikö rangaistuksen antaminen vasta Jokerit-pelin jälkeen ole vähän myöhäistä.
---------------------------------
Musta87:
"Täysin en myöskään ymmärrä miten tuo Aamulehden juttu puolestelee näkemystäsi."
Sinä väitit, ette kaikissa lukemissasi lehdissä oli maininta ja ihmettelyä asiasta. Esitin sinulle hieman laajempilevikkeisiä lehtiä, joissa ei ollut ilmeistä filmaamista huomattu. Mitä tulee mainitsemiisi esimerkkeihin, niin laadukkaasta päästä olit löytänyt. Keskisuomalaisesta en kiekkolehtenä tiedä yhtään mitään, mutta saatan epäillä jonkinasteista nautakarjan pulassa olemista. Iltalehti on tunnetusti asiapohjainen julkaisu, joka ei hae erikseen sensaatioita - eihän. Kuka mahtoi olla kyseinen toimittaja (TH)? Ettei vain olisi ollut paikallistoimittaja.
Plazalta
"JYP:in kultakuuppa sai ottelurangaistuksen ja Kiviharju talutettiin kahden miehen avustuksella haavojaan nuolemaan. Monien hämmästykseksi ”Stouni” kuitenkin palasi jäälle jo heti toisen erän alussa."
Tässäkö todettiin, että Kiviharju filmasi. Tässä todettiin minun mielestäni niin, ettei monikaan uskonut Kiviharjun palaavan jäälle tuollaisen iskun jälkeen, mutta Stouni palasi siitä huolimatta.
--------------------------------
the great leo:
"Okei, elikä leikkaat tollee kätevästi yhden pätkän jostain jutuista, ja sen perusteella leimaat yksisilmäiseksi? Jos huomasit, olen myös sanonut: "Sikatemppu se oli Tonilta, ei siitä mihinkään pääse, ja sen voin hyvinkin myöntää.""
Leimaaminen tapahtui koko viestiketjun pohjalta. Sen jälkeen vastailin satunnaisesti joihinkin viesteihin. Myönnän, että olisin voinut laittaa viestit kokonaan lainattuina mukaan, koska ne enimmäkseen olivat kahden rivin pituisia kaikkinen perusteluineen.
-------------------------------------
Tenho:
"Joku kun haukkui täällä meitä Jyppi-faneja mikskälie, niin voisi vaikka mennä Tepsin kotisivuille ja lukea sieltä tosi tietäjien mielipiteitä asiasta. Ja siitä saammekin erittäin hyvän aasinsillan: eikös Alatalo ole Tepsin kapteeni...?? "
Tepsin palstalle kirjoittelee naapurin viisivuotias Villekin, joten en hirveän paljoa painoa sille laittaisi. Minä tarkoitin tätä palstaa. Täällä on ideana yrittää pitää jonkinlaista tasoa lähetetyistä jutuista, joten pieni hengenotto kannattaisi suorittaa ennen pahimpia rykäyksiä.
"Jokerit ovat siisteyttäneet peliään, TPS on vajonnut eri suuntaan... "
Niinpä, onhan siitä jo yli kuukausi aikaa, kun Hjalliksen pojat viimeksi Turkuhallissa kävivät. Silloin taisivat roolit olla toisinpäin. Äkkiä ne pelityylit muuttuu. Varokaa Valtonen ja Haakana - Tepsi tulee käymään tänään!
Eikö se muuten ollut JYPin hermo-Ton, joka pelikieltoa sai.
----------------------
Mane:
Niin taitaa ollakin. En muistanut heti, mutta kauhutarina siis jo toteutui. Jari Kurri saattaa myös olla melko vaarallinen Helsingin yössä. En haluaisi kohdata. (-vai onko sekin jo ehtinyt pahoinpitelemään jonkun.)
--------------------------
Demonos:
"Itse pistin merkille näkemissäni kolmessa HPK-TPS pelissä (2*Rinkelinmäki ja kerran Turku-halli,hockey-night-peli) tuon Alatalon jatkuvan mailalla huitomisen ja ihmettelin,ettei Erkki pistänyt huitoja-Altsia kuriin kunnon turpiin vedolla."
Alatalo käyttää siis mailaa karvaamiseen. Entä sitten. Jos se ylittäisi jonkin säädetyn rajan, niin siitä varmaankin tulisi rangaistuksia, eikö vain. Kannattaa verrata pelityyliä esimerkiksi Ojaseen, Barkoviin tai Törmäseen. Miten tämä yleensäkään liittyi mihinkään.
---------------------------
Jiimo:
"Valtonen on ihan eri tason pelaaja kuin naurettava "stouni". "
Onneksi! Tepsiin Valtonen ei varmaan mahtuisikaan.
----------------------------
Ihan kokonaisuudessa kaikille siihen syyllistyneille: Mitä ihmettä kuvittelette saavanne aikaan alkamalla syyttämään Turkua ja turkulaisia tapahtuneesta. Minä kuvittelin, että tämä on jääkiekkoaihenen keskustelupalsta. Jos teillä ei oikeasti ole mitään lisättävää aiheeseen, niin älkää kirjoittako. Minun silmissäni, jos se ketään edes kiinnostaa, teette itsestänne täydellissiä pellejä katkerilla vuodatuksillanne. Ei näin! (Muksua lainaten.)
Ja mitä nämä muiden joukkueiden päänaukojat tässäkin keskustelussa taas tekevät?
L-Mies