Jyp - TPS 7.3

  • 10 983
  • 142

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Vai meni minulta pointti ohi...Selvä, aika syvälle olit tuon sinun 'pointin' tunkenut (pahasti näyttää siltä että aivan oikeasti unohdit Elomoiden juuret).

En ollut katsomassa kyseistä peliä, kaikki artikkelit, uutispätkät ja mielipiteet täällä luettuani sain tälläisen kuvan tosin. Ja aikaisemmin tätä samaa olen (valitettavasti) todistanut ihan itse omilla silmilläni TPS:n vieraillessa pääkaupunkiseudulla joten ei ole kovin vaikea epäillä saamani kuvan oikeellisuutta.
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Taas tulet aukomaan aivan väärään ketjuun turkulaisista mikkihiiristä, vaikka niitä on omaankin joukkueeseen asti mahtunut. Tänään ainakin molemmat Elomot säestivät kilpaa Calounia pellehyppykilpailuissa. "

Otetaanpä sisälukutaidon peruskurssi käyttöön. Minä maksan kyllä veroja melkoisesti Espoolle, jotta sinunkinlaisia luupäitä voitaisiin koulussakin opettaa, mutta menkööt nyt, kun kerran on viikonloppukin vielä.

...turkulaisista mikkihiiristä (Elomot), vaikka niitä on omaankin joukkueeseen(Blues) asti mahtunut.
(tämä oli sisältöosa)

...Elomot (turkulaiset mikkihiiret) säestivät...pellehyppykilpailuissa.
(tämä oli perusteluosa)

Kannattaa ehkä näyttää äidinkielen opettajalle jatko-opetusta varten. Kymppiluokalla, kun sinne asti pääset, varmaan ainakin sinun pitäisi saada riittävästi tukiopetusta. Sitä varten ne on olemassa.

L-Mies
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Se on ihan hyvä jos sun pitää itsellesi perustella omia lauseitasi noinkin perusteellisesti.

Ei ole kovin kaunista katseltavaa kun iso mies itkee joten annankin nyt armon käydä ja jätän asian tähän. Pyydä vaikka Tuokkoa halaamaan jos se parantaisi sinun oloa.
 

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Viestin lähetti L-Mies
Onneksi olkoon JYP-fanit!


"Sisältää tekstin, Turku, Suomen *erse "


Nyt sattuu. Hyvä perustelu. Loppuiko sanat?



L-Mies

:p ihan kohtuu hauskaa, Jyväskylän Yliopiston erilaisia tuotteita myydään Kampus Datassa (Koolla), itseäni ainakin huvitti kovasti tuo hihamerkki. Turkuhan on sijaitsee maantieteellisesti you know..

Minua ei ainakaan yhtään satu, vaikka sanotte Nykäskyläksi. Eihän täällä ole muuta kuin Valmet, Matti Nykänen ja totaalikieltäityjä turvapaikanhakija ja yksi kurja, väritön, hajuton, köyhä ja kahvaava joukkue.

MUISTAKAA!

Tärkeintä ei ole voitto, vaan se ettei ole Turkulainen"

Pahkasika
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vai että Hantalle ollaan harkitsemassa toimitsijakieltoa?

Joka tapauksessa tämä Hantan tapaus pistää jälleen kerran miettimään että näinköhän se Tepsin lääkäri Ikonenkin oli samalla asialla taannoisella Passo Petriläisen "halvaantumisesta" kertovalla lausunnollaan. Lisää yhtäläisyyttä löytyy Passo Petriläisen tekosista, jälleen tapausta edelsi kuuleman mukaan selvä rangaistuksen arvoinen teko, josta ei kuitenkaan tullut jäähyä ja hetkeä myöhemmin sekä Rosa että Tono ottivat oikeuden omiin käsiinsä tunnetuin seurauksin.

No pelimieshän pitää hermonsa kurissa, oli tilanne mikä tahansa.
 

eemi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eiköhän VIHANNESKAAPPI se pelaaminen ole kuitenkin tärkeämpää??? Katso sarjataulukkoa ja jäähytilastoa ni näet millanen joukkue on esim. jäähypörssin kärjes??????? Tämä on jääkiekkoa, eikä kentällä kuulu kilpailla siitä, että kuka pysyy pystyssä kauiten kun on tappelu!!!!!!!!!!! Että lajinvaihto vois olla yx mahis jos ei haluu nähä muutaku tappelui:cool:
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti Hypodermic
Kirjoittelin juuri SM-liigalle vähän sitä sun tätä, ja sieltä tuli tällanen vastaus:

------
Kitoksia palautteestanne.

Ao. TPS:n valmentaja saa rangaistuksen tästä teostaan, näkyy myös
otteluvideolla varsin hyvin. Rangaistusta harkitaan vielä ja päätettäneen
ensi viikon alussa.

Erkki Loikkanen
tilastovastaava
-------

Eli tuo tekohan on, se kun hän viittoili (tjsp.) Kiviharjulle tyyliin "Alas, alas!".

No niin Hyperdomic. Nyt olis se alku viikko, mutta sm-liiga ei ole ilmoittanut Virran rangaistuksesta. Olet laittanut tänne toisen nimissä tekstiä joka ei taida pitää paikkaansa. Todella hieno teko. Halutessaan Erkki Loikkanen voisi mennä asian tiimoilta poliisin juttusille.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti HABS #11


No niin Hyperdomic. Nyt olis se alku viikko, mutta sm-liiga ei ole ilmoittanut Virran rangaistuksesta. Olet laittanut tänne toisen nimissä tekstiä joka ei taida pitää paikkaansa. Todella hieno teko. Halutessaan Erkki Loikkanen voisi mennä asian tiimoilta poliisin juttusille.

Ei pidä paikkaansa? No sitten ko. henkilö on puhunut peetä.
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hypodermic puhuu totta.

L-Mies

P.S. Perusteluna voin kertoa, että tarkistin asian.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti Hypodermic


Ei pidä paikkaansa? No sitten ko. henkilö on puhunut peetä.

Olen anteeksi pyynnön velkaa Hypodermicille.
Asiasta ei kuulunut mitään ja ajattelin että juttu on vitsinä/provona heitetty... No vakavaksi asian teki se että alla oli toisen henkilön allekirjoitus.

Anteeksi.
 

eemi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitos asiallisesta palutteesta jiimo, mutta lue VIHANNESKAAPIN teksti kans, ei sekään mun mielest tost parempaa oo. Mä koitan kirjotella vähän mielenkiintosemmin täst lähtien:)
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti eemi
Mä koitan kirjotella vähän mielenkiintosemmin täst lähtien:)

Täst läht vois sit nii ku yrit kirjot virkkees iha kokonais sanoi j jättä poes kaikk maar vimise pääl ylimäär välsana...
 

Shane

Jäsen
Eipähän "yllättäen" tullut TPS:n puhtoisille kultapojille rangaistuksia. Mielenkiintoista olisi ollut nähdä, monenko pelin kiellon esim. HIFK:n valmentaja olisi vastaavasta teosta saanut. Puhumattakaan siitä, millaisen mediarumban se olisi nostattanut. Nythän asiasta oltiin hiirenhiljaa, kun kyseessä oli "ei-sikajoukkue" TPS.

No, tämähän tarkoittaa nyt sitten sitä, että ensi kaudeksi voi jokainen valmentaja ottaa megafonin vaihtoaitioon, ja huudella sieltä sitten pelaajilleen "alas, alas!", "filmiä peliin!" tai muuta vastaavaa kun tarve vaatii.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
No eihän Upilla ole miestä antaa suurelle ja mahtavalle TPS:lle mitään rangaistusta. Ku Turussa pillahdettaisiin itkuun ja heittäydyttäisiin maahan..:D
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Köpi
No eihän Upilla ole miestä antaa suurelle ja mahtavalle TPS:lle mitään rangaistusta. Ku Turussa pillahdettaisiin itkuun ja heittäydyttäisiin maahan..:D


Toisinaan sattuu ja toisinaan ei jypiläisen hätähuuto Mayday - Kerkko Koskista mukaillen...
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
hoh- hoh - hoijaaa.... päivän pakollinen viesti jossa muistetaan jollain tavalla itkeä TPS(pelityylin):n takia.

TPS: ei sikajoukkue, eipä niin, mutta en minä näillä ylpeile.
- Kunnioitettavat 905 jäähyminuuttia. Joukkueiden tilastossa niukasti ulkona mitaleista. Olen todella pettynyt että
jäätiin alle TUHANNEN.
- MElomo: komea kasa rangaistuksia jo TPS:ssa + pelikieltoa 3 ottelua Aallon kolhimisesta
- Joseph: 29 ottelua ja 95 min
- Alatalo: Joukkueen kapteeni+kultakypärä on ehtinyt istua 95min
- Schaefer: jokainen muistaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös