Juuso Pulli loppukauden sopimuksella.
No viimein. Ensiksi tätäkään ei meinattu ottaa, vaikka maksaa muutaman merkkaripussin verran vaan.
Juuso Pulli loppukauden sopimuksella.
Joo ei tässä tarvinnut mitään "Vatasia" odottaa, mutta onpahan ainakin lisää leveyttä, kilpailua ja asennetta, sekä riittävä pelaamaan hyviä minuutteja kolmosparissa ja tappamaan avta.Huh huh. Nyt on kova kaappaus.
Jep, tiedä mistä se sitten kertoo, mutta onhan tämä nykypakistoon merkittävä vahvistus.Joo ei tässä tarvinnut mitään "Vatasia" odottaa, mutta onpahan ainakin lisää leveyttä, kilpailua ja asennetta, sekä riittävä pelaamaan hyviä minuutteja kolmosparissa ja tappamaan avta.
Huh huh. Nyt on kova kaappaus.
Ja varmasti ainakin asennepuolella. Semmoinen kuva on Pullista että ei kyllä anna tuumaakaan periksi missään tilanteessa, vaikkakin taitotaso ei välttämättä kärkipareihin riitä.Jep, tiedä mistä se sitten kertoo, mutta onhan tämä nykypakistoon merkittävä vahvistus.
Elokuusta asti olen päässyt säännöllisesti harjoittelemaan Jyväskylässä ryhmässä, jossa meillä on ollut mukana myös muita samassa tilanteessa olevia jyväskyläläisiä pelaajia.
Toisaalta tuollainen tilanne pitäisikin olla, jos kaikki pakit ovat pelikunnossa.Jännä vaan nähdä, että joutuuko tuma sit 7 pakiksi, kun Pulkkinen palaa kokoonpanoon?
Joo, vähän sellainen Koskis-Kallemainen oman pään luutija. Liikekin ainakin aikaisemmin hyvää. Ei tosiaan mikään sateentekijä, mutta tuo varmasti asennetta ja näyttöhaluja pakistoon. Siellä on useammalla kärkipuolustajallakin parantamisen varaa etenkin puolustuspäässä ja tällä hetkellä taso laskee aika reippaasti jos tulee loukkaantumisia. Pulkkinen ja Pulli puolestaan lähtökohtaisesti eri roolin pelaajia eli molemmille löytyy käyttöä.Omat muistikuvat; ei askeltakaan taakse ja tiukka tuijotus. Myös ujo poikkari taisi olla aika herkässä. Nimenomaan maalin edessä.
Juusoista puheenolleen, Juuso Ikonen voitaisiin ainakin jollain parin kk sopparilla ottaa sisään.On on! Äkkiä heittämällä paras Juuso tässä jengissä.
Kyllä mä ihan surutta kiskoisin miinuskuninkaan Vainion hiuksista sanonko mihin ja Pulli siihen Jonssonin kaveriks.Tän hetken perusteella myös Jonsson ja Vainio saa pelata paremmin jos haluavat pitää paikkansa kokoonpanossa.
Samat fiilikset on jäänyt myös muillekin verkkokalvoille. Pulli edustaa sitä pelaajatyyppiä, joka korvaa asenteella puuttuvan taidon. Ja siinä on myös pelaajatyyppi, josta itse ainakin tykkään, pelipaikasta riippumatta.En tiedä mikä minua vaivaa, mutta tykkään Pullin paluusta. Ei ota taka-askelia ja valmis oikeasti syömään sen kiekon jos sitä tilanne vaatii. Kiekollisesti kömpelö, mutta osaa paikata sen hyvällä luistelulla ja oikealla asenteella. Tervetuloa takaisin Juuso!
Miksi?Juusoista puheenolleen, Juuso Ikonen voitaisiin ainakin jollain parin kk sopparilla ottaa sisään.
Ketähän ne muut ovat ja olisivatko vahvistuksia vai heikennyksiä joukkueeseen?
Lähde: JYP vahvistaa puolustustaan tutulla nimellä: "Ei muuta kuin tulta kohti"