Isosti tsempit toipumiseen. Itsekin kävin jo rajalla kevään mittaan ja toipilaana olen tässä osaa kesästä yrittänyt vietellä. No, vähästä onnellisena, riittää kun uuteen aamuun taas herää.
Joo tsemppiä tässä kyllä meiltä kaikilta tarvitaan ja sitä aivan varmasti löytyy myös kyllä sinultakin, ainakin mitä kirjoituksiesi perusteella voidaan päätellä!
Itselläni nämä eläkevuodet (58 v. eläkkeelle) ovat käynnistyneet tosi rankalla tavalla:
Vähänaikaa sitten hautasin syöpään kuolleen velipoikani & äitini & isäni noin 2,5 vuoden sisällä. Sitten vähän sen jälkeen itse sairastuin 'Agressiiviseen Ärhäkkään Imusolmukesyöpään', josta säilyin hengissä leikkauksen, rankkojen Sytostaatti-hoitojen sekä sädehoitojen avulla. Ajattelin että eiköhän tää kurjuus ja kärsimys jo yhdelle miehelle tässä elämässä riitä, mutta mitä vittua vielä, eipä riittänytkään, vielä tuli se kaikista pahin koettelemus, nimittäin pian todettiin 5 syöpäkasvainta päässäni, ja aivothan ovat yksi pahimmista parannettavissa olevista paikoista, ja mun tapauksessa leikkaus ei tule kysymykseen...
Olin kuntosalilla illalla MA 24.6. ja sain vatsakramppikohtauksen - tai ainakin luulin niin - siitä sitten ambulanssilla Novaan jossa tehtiin kokovartalon PET-varjoainekuvaus jossa todettiin nuo aivoissani olevat kasvaimet. Siitä sitten ambulanssilla Kuopioon KYSsiin kallonavaukseen ja Sytostaatti-syöpäsolumyrkkyletkuihin.
Tällähetkellä oon Novassa letkuissa ja lopuksi tulee ns. Kantasoluhoidot Kuopiossa. Hoidot loppuvat siellä suunnilleen loka/marraskuun vaihteessa...
Nyt jo noin 4,5 viikkoa maannut näissä sairaaloissa kanyyliletkuissa, mutta taistelutahtoa riittää enkä periksi saatana anna! Mennään ylpeänä loppuun asti - jos kohtalo on niin määrännyt - ja kaadutaan suorilta jaloilta ylpeänä JYPin pelipaita päällä, mutta selviän voittajana tällä luonteellani vielä tästäkin syövästä, ainakin lääkäreiden mukaan toiveita paranemisesta on...
En oo yhtään masentunut vaan kaikesta paskasta huolimatta oon positiivisin mielin ja uskon tulevaisuuteen!
Ja vielä kerran, voittajana kaukalosta tulee lähtemään JYP sekä allekirjoittanut, periksi me ei vittu anneta koskaan, saattepa nähdä !!!!!!!!