JYP kaudella 2024–2025 – taas kerran takaisin lähtöruutuun

  • 372 801
  • 2 677

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänä täytyy olla jonkin sortin ennätys. Liigan corsi-tilastoissa 22. huonoimman pelaajan joukossa on 12 JYP:n pelaajaa!?! Eli yli puolet joukkueesta…Listattuna 435 pelaajaa.

Mutta ei ole se huonoin, se paikka on jollain Jukurien kaverilla. Sitten tulee Vidgren, Aliranta, Vainio, Varga top-5:saa.

ihan kreisiä.
Niin. Kumpi on mielestäsi todennäköisempää:

A) Lähes kaikki Liigan huonoimmista pelaajista pelaavat JYPissä.

B) Joukkue on huonosti valmennettu.

Sanoisin, että vaikka mitään muita tekijöitä ei ottaisi huomioon, niin vaihtoehto B on suunnilleen tuhat kertaa todennäköisempi.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tuo edelleen toistuva paskapuhe Rautakorven "laiskuudesta" mielestäni todistaa että Fabulla on kuiskaaja organisaation sisällä. Ei kukaan ole niin tyhmä, että muuten huutelisi täällä jostain laiskuudesta, jota ei pysty ulkopuolinen mitenkään havainnoimaan.

Niin, millä faktalla sitten esim. sinä sitten todistat päinvastaista? Kyllä mä nyt vaan olen sen verran tyhmä ilman kuiskaajia, että jos valmennus ei saa joukkueelle luotua toimivaa viisikkopeliä puoleentoista kauteen, niin joku siinä mättää ja isosti. En saatana edes vitsinä usko, että utj ja Seppänen olisi käynyt kopissa estämässä viisikkopelin valmentamisen, haloo, valoja päälle.

Kuinka paljon sitten hiersi puolin toisin syntynyt luottamuspula se myös voi vaikuttaa, mutta jälkiviisaana olen sanonutkin, että monoa olisi pitänyt tulla jo siihen ensi kauden konttaamiseen, koska merkit oli niin selvät. Se on kuitenkin satavarmaa, ettei valmennus täällä onnistunut ja menetti esimiestensä luottamuksen. Tähän toteamukseen ei tarvitse mitään kuiskaajia, silmällä näkee ja mediasta lukee eikä tarvitse edes pinnistellä.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Niin. Kumpi on mielestäsi todennäköisempää:

A) Lähes kaikki Liigan huonoimmista pelaajista pelaavat JYPissä.

B) Joukkue on huonosti valmennettu.

Sanoisin, että vaikka mitään muita tekijöitä ei ottaisi huomioon, niin vaihtoehto B on suunnilleen tuhat kertaa todennäköisempi.

Kyllä mä sanoisin C eli kanada, ei vaan, vaiheessa ollaan ja siksi purjeessa, eikä yksikään ole mielissään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös