KarheeLaatulohi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Colorado Avalanche #8 #29 #39 #96
Todennäköisyydet ovat varmaan samaa luokkaa kuin 7 oikein lotossa.1) Seppäsen anteeksipyyntö sillä minuutilla, kun kausi tänään päättyy
Todennäköisyydet ovat varmaan samaa luokkaa kuin 7 oikein lotossa.1) Seppäsen anteeksipyyntö sillä minuutilla, kun kausi tänään päättyy
En mä yksittäisiä pelaajia ajatellut. Ajattelin JYPin mainetta pelaajien keskuudessa. Johto ns. ohjaa laivaa karille ja vetää mattoa pelaajien alta. JYPin veto pelaajien parissa ei varmaan ole kovin korkealla, enkä usko että se siitä paranee jos sama johto joka pistää vitullisen kaaoksen ja sirkuksen pystyyn sitten vielä estää halukkaita lähtemästä siitä sirkuksesta tavoittelemaan menestystä.Periaatteessa en ymmärtäisi kyseistä pelaajaa joka vetäisi herneen nennään paskanmaku suussa jos ei olisi saanut lähteä kesken sopimuksen minkä itse on allekirjoittanut. Minun silmissä ei ole mikään joukkuepelaaja jos on luovuttamassa kesken leikin vain oman etunsa vuoksi.
Toisaalata vaikka jollekin jäisi paskan maku suuhun, niin voivoi. Ei hän kumminkaan seuraan jäisi joten yhden tekevää jos itkee itsensä uneen jatkossa. Joukkueelle on tärkeimpi ne jotka pukee päivän otteluun ja antavat sen hetkisen parhaansa.
Sitten joukkueelle hyvä tavoite loppuihin 5 otteluun. keräämällä 7 pistettä niin saavat saman pistemäärän kuin viime kaudella. ja kolmantena vuonna perättäin tulee 13. sija. keräämällä 8 piestettä niin sehän on parasta JYPä vuosiin.
5vuoden otannalla JYP taitaa olla liigan toiseksi huonoin jukkue eli tuloshan on ihan omassa keskiarvossa. Odotukset oli vain ylimitoitettuja omaan tekemiseen nähden.
Kyllähän toi vähän herkisti. Siinä oli aika monelle viimeinen peli toistaiseksi JYPissä.
oukkueesta löytyi useampia onnistumisia, pari läpimurtoa huipulle mutta sitäkin enemmän pettymyksiä. Vaikka seurajohto se suurin pettymys onkin, niin kyllä puolustuksestakin löytyi pari kokenutta jätkää joilta odotin paljon enemmän.
Kauden viimeiseen peliin Jerrylle sentteriksi löytyi... Malinen. Voita siinä sitten pistepörssi nelossenan kanssa. Koskelankin olisi toiminut paremmin. Kuvaa hyvin koko kautta ja yhtä Jypin perusongelmista.Paska maku jäi, kummelin termein sekoiltiin töissä ja sekoiltiin kotona.jerrylle olisi suonut pistepörssin voiton mutta huikea kausi Jerryltä silti.
Odotuksiin on todettava sama ja hyvä että tauko peleistä on pitkä. Itse päästin kaudesta irti jo hieman aikaisemmin, mutta ensimmäistä kertaa kannattajahistorian aikana olen hieman huolissani saanko enää fiilistä ja mielenkiintoa takaisin.Odotuksia ei ole oikeastaan ollenkaan ja tuntuu ajatuksena kerrassaan hyvältä että JYP ei tule seuraavaan viiteen kuukauteen pelaamaan otteluakaan. Aina se mieli kuitenkin ehtii kevään ja kesän aikana kuitenkin resetoitua, niin paskoja kausia tässä on jo eletty aikaisemminkin läpi. Kerran JYP, aina JYP.
Näin sivustaseuraajana tätä agendakirjoitusta on kyllä ollut mielenkiintoista seurata.Joo, minä taas näen että se ei ollut ihan seurajohto, joka urakalla penaili, vaan valmennus kokonaisuudessaan, mutta kukin näkee, mitä katsoo ja nähdä haluaa. Se oli minusta iso syy myös, miksi sieltä puolustuksesta löytyi niitä, joilta odotti enemmän. Lopulta koko joukkueesta löytyi niitä joilta odotti enemmän. Kun taso pelissä ei riitä kilpailijoille, niitä pettymyksiä löytää etsimättäkin.
Moni kun toivoo seurajohtoa pihalle, toivoen ilmeisesti tämän kyntämisen jatkoa ikuisuuksiin, niin minä tyaas toivon, että seurajohto viimein on kaivanut cojonesit esiin ja tänne tuodaan valmennus tekemään JYPille, eikä JYPistä, jälkimmäinen vie aina laulukuoroon.
28.10 olin Tampereella katsomassa kun JYP kairasi Tapparaa kakkoseen, kaikki näytti hyvältä. Ylivoima oli murhaavaa ja jätkiä nauratti.
Sitten kustiin omiin muroihin ja vedettiin kausi pöntöstä alas. Tammikuussa peruin maksukanavan ja satunnaisesti vitutuksen lomassa katsellut tuloksia.
Kiitos JYP, juhlakausi.