Onko palstalla mahdollista antaa kommentille dislikeä?Jotenkin en ilahtunut. Odottelin Welshiä että saatais oikea (ehkä?) puollustaja
Ja kyllä Peltola-Welsh menee kolmosparina ihan mukavasti.Winberg-Niku
Eronen-Vainio
Siinä on kaksi ihan järjettömän kovaa pakkiparia
Ja kyllä Peltola-Welsh menee kolmosparina ihan mukavasti.
Jos viime kaudella jäi puolustus vajavaiseksi, niin tulevalle kaudelle ei tunnu sitä ongelmaa olevan...
Nyt oli kova paukku. Ensiksi ajatus oli tosiaan, että missään nimessä ei jatka ja sitten kun alkoi kuulumaan, että voikin jatkaa, niin odotus oli, että änärioptiolla ja joutuu odottamaan kesään varmistumista. Tulee olemaan melkoinen puolustus ja joukkue. Oi juhlakausi ala jo!
Eniten yllättää, että sopimus saatu maaliin ja julki jo tässä vaiheessa. Sisältää kyllä edelleen NHL-option, itse yllätyin täysin että nyt jo Niku julkistettiin, tätä en odottanut.Nyt oli kova paukku. Ensiksi ajatus oli tosiaan, että missään nimessä ei jatka ja sitten kun alkoi kuulumaan, että voikin jatkaa, niin odotus oli, että änärioptiolla ja joutuu odottamaan kesään varmistumista. Tulee olemaan melkoinen puolustus ja joukkue. Oi juhlakausi ala jo!
Ei Liiga-sopimuksiin tarvitse mitään NHL-optioita erikseen sopia, NHL:n ja IIHF:n sopimuksen mukaisesti kaikki eurooppalaisiin liigoihin tehdyt sopimukset raukeavat automaattisesti NHL-sopimuksen myötä.On siinä diilissä änärioptio yksisuuntaisesta NHL-sopimuksesta. Näin ainakin Niku itse juttelee Keskisuomalaisessa.
Kappas, se olikin piilossa, kun julkaisussa ei näkynyt. No sitähän minäkin.On siinä diilissä änärioptio yksisuuntaisesta NHL-sopimuksesta. Näin ainakin Niku itse juttelee Keskisuomalaisessa.
Minulle ainakin kelpaa, että meillä on Niku, Vainio, Eronen, Welsh, Winberg, Peltola, Malinen jne.Jotenkin en ilahtunut. Odottelin Welshiä että saatais oikea (ehkä?) puollustaja
Puhumattakaan, että jos Ottavainen viettäisi vielä ensi kauden täällä...Eronen ja Vainio vs Suhonen ja Teves :D. Jos tuohon vielä Welsh ja Malinen sainataan niin alkaa olla kova nippu.
Jos niin kävisi, että Niku saisi NHL-sopimuksen, NHL-seura maksaa Jypille sopimuksen purkamisesta, eikö? Silloin Jypillä olisi tässä pelkästään voitettavaa.Ei Liiga-sopimuksiin tarvitse mitään NHL-optioita erikseen sopia, NHL:n ja IIHF:n sopimuksen mukaisesti kaikki eurooppalaisiin liigoihin tehdyt sopimukset raukeavat automaattisesti NHL-sopimuksen myötä.
Ei NHL-seura maksa JYPille sopimuksen purusta mitään.Jos niin kävisi, että Niku saisi NHL-sopimuksen, NHL-seura maksaa Jypille sopimuksen purkamisesta, eikö? Silloin Jypillä olisi tässä pelkästään voitettavaa.
Miksi maksaisi?Jos niin kävisi, että Niku saisi NHL-sopimuksen, NHL-seura maksaa Jypille sopimuksen purkamisesta, eikö? Silloin Jypillä olisi tässä pelkästään voitettavaa.
NHL maksaa Euroopan seuroille silloin, kun nuori pelaaja varataan ja silloin, kun hänen kanssaan tehdään tulokassopimus (esim. Kemell). Missä kohtaa ei tarvitse enää maksaa? Luulisi, että ekana sopimuksen tehnyt saa korvauksen siitä, että sopimus raukeaa.Miksi maksaisi?