Älä siis puhu fanien tai yhteistyökumppaneiden suulla. Ainakin JYP on järjestänyt tapaamiset molempien ryhmien edustajien kanssa joten kai he heitä arvostavat.
Hmm..niin paljon kun olet puhunut tahallisesta väärin ymmärtämisestä, niin sitten alat itse laittamaan sanoja suuhuni, eli juuri sitä samaa, mistä minua syytät. Hyvin menee!
Mitä olen muka yrittänyt puhua fanien tai yhteistyökumppanien suulla? Heitin ilmoille kysymyksiä, joita JYP-organisaation pitää strategiansa suhteen itseltään kysyä. Strategiaa on pohdittu, sellainen on luotu ja silloin hyväksi havaittu. Nyt on ollut tapahtumia (minä väitän että itse aiheutettua, joku toinen sanoo että ne vain tapahtui), joka on aiheuttanut sen, että strategian osa-alueet näyttää sotivan keskenään. Jostain pidetään kiinni, toisesta ei. Mitkä asiat ovat strategian tärkeimmät osa-alueet ja miksi? Tämän pitää olla organisaatiossa selvää.
Nyt tällä hetkellä kuulostaa siltä, että pelitapa ajaa ohi kaiken muun strategiassa määritellyn, koska kaikesta muusta ollaan luovuttu. JYP ei ole vahva mediassa, ei vahva viestinnässä, eikä valmentaja vaihdoksen jälkeen vahva urheilullisestikaan... Hippos-asioista en sit tiedäkään oikeastaan mitään, joten sen osa-alueen jätän rauhaan. Sen Seppänen sanoi hyvin, että tässä tilanteessa kaikki riskit realisoituivat. Niin teki, mutta tuskin ihan itsestään. Skenaariotyöskentely saattoi jäädä hiukan vajaaksi.
Ja edelleen, kaikki syyt mitä valmentajapotkuille on tähän mennessä annettu...joka asiassa on menty vain huonompaan suuntaan. Silti nimenomaan Rautakorven PALKKAAMINEN oli johdon mukaan heidän suurin virheensä. Todisteiden ja näyttöjen valossa, se on ollut niitä harvoja oikeita päätöksiä mitä siellä on viime vuosina tehty, Rautakorpi vaan ei tanssinut pelitapapillin mukaan ja sekös kiukuttaa johtoporrasta.
Mut se on sellaista...johto on valintansa tehnyt ja seisoo järkkymättä niiden takana. Tietyissä tilanteessa ihan hyvä ominaisuus, mutta kun kaikki menee pieleen, niin olisi ehkä syytä ainakin harkita toista suuntaa.
Minä en toivo, että sponsorit tai katsojat katoaa, toivon että suunta saadaan korjattua ennen kuin niin tapahtuu. En vain ole nähnyt MITÄÄN siihen viittaavaa, vielä. Kiire alkaa olemaan ja pelkään pahoin, että on jo liian myöhäistä, koska oman mielipiteeni ja näkemykseni mukaan, ongelma on niin syvällä organisaatiossa ja sen nähdyissä toimintatavoissa.