Ciccarelli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Ensinnäkin tervetuloa palstalle @Jágrmeister Ei voi ainakaan gloryhunteriksi haukkua kun tähän tilanteeseen tulee paikalle.
Lainatuista kohdista samaa mieltä. Nyt olisi ollut ensiarvoisen tärkeää oppia voittamaan. Nyt meneillä oleva kierre kasvattaa vain häviämisen kulttuuria. Aivan kuten 2020-21 ja 2021-22.Olen itse sitä mieltä, että tulokset tällä kaudella oli ihan riittäviä kokoonpanon tasoon nähden. Kova hyökkäyksen kärki , paperilla erinomainen puolustus ja hyvä maalivahti, niitä ei käy kiistäminen. Sitten päästään niihin ongelmiin, Veken joukkueelle tyypillinen epätasapaino, sentteriosaston riittämättömyys ja siellä pohjalla se kuitenkin jo häviämään tottunut runko. Häviämään tottumisesta oltiin jo itseasiassa hieman pääsemässä pois, jyp onnistui kuitenkin huonollakin pelillä voittamaan pelejä ja joskus sitä muistaakseni pidettiin jopa hyvän joukkueen merkkinä.
Nyt jos tämän hetkisiä tuloksia katsoo niin voisi melkein jopa kysyä, että ottiko Rautakorpi kuitenkin koonpanosta irti miltei sen mitä irti oli saatavissa.
En väitä Jukan tehneen täydellistä työtä, mutta hänellä sentään oli takanaan jonkinlaista historiaa siitä, että hän jotain osaa myös tehdä oikein.
Tällä hetkellä vaikuttaa enemmän siltä, että nyt on paljon ideoita, mutta itsellä ei ole kauheata luottoa siihen, että organisaatiossa on ihmisiä jotka osaisivat niitä toteuttaa. Itse ottaisin mielummin kannattamani joukkueeni lempinimeksi jonkun täällä lanseeraamaan mini-tapparan kun ison budjetin saipan.
Tämä oli omalta osalta tällainen pelin avaus, pahoittelen mikäli jutut vähän rönsyili näin alkuun.