Mä ymmärrän Jerryn päätöksen ihan 110%. Nyt enemmän vituttaa tämä JYPin show ja se, että ollaan tässä tilanteessa. Ymmärrän tasan, jos Jerry ei halua jatkaa täällä, kun ei ainakaan ole mahdollista menestyä. Kaikkea hyvää Jerrylle jatkoon ja itse ainakin aion jatkossa myös seurata häntä ja hänen pelejään, siitä olen varma.
Voi vittu JYP nyt taas, olisiko korkea aika vähän uudistaa porukkaa siellä johdon puolella ja työntää ne vanhan ammattitaidottomat ukot perseeseen?
Vituttaa, ärsyttää ja ennenkaikkea harmittaa, että pelaaja, jolle tehtiin 3 vuoden jatkosopimus ja joka innolla odotti JYPin uudistumista lähtee seuran sekoilujen ansioista. Miten meni niin omasta mielestä Seppänen ja viitanen?
Jerry pelaa logolle, on niin huippu pelaaja mutta ennenkaikkea niin mahtava ihminen, että oikeasti jaksaa yrittää aina loppuun asti, tsemppaa muita ja jättää itsestään aina sen 100% jäälle. JYP on varmasti Jerrylle tärkeä ja rakas seura ja Jyväskylä koti, mutta joskus on aika jättää. Olisi se maiseman vaihtaminen myös voinut vaihtua vähän mukavammallakin tavalla, kun seuran sekoilujen ansioista.
Jerry jää pitkäksi aikaa, ikuisesti JYPin yhtiin merkittävimmistä pelaajista, hieno pelaaja ja ihminen, siitä kukaan ei voi olla erimieltä.
Kaikki oli auki, jopa suora playoffpaikka ei ollut mikään mahdottomuus. Nyt matto vedettiin alta ja kyllä turhauttaa minua, muita faneja ja pelaajia.
Vittu.