Ei oo ihan hetkeen pelottanut seuran asiat näin paljon. Mitä helvettiä täällä tapahtuu?
Joo pakko sanoa että todella pelonsekaiset fiilikset. JYP 100 vuotta kriisistä kriisiin. Voi elämän vitun kevät sentään.
Ei oo ihan hetkeen pelottanut seuran asiat näin paljon. Mitä helvettiä täällä tapahtuu?
Saihan sitä naurua tähänkin päivään, kiitos!Ex-rouva tuntee Kallen. En tosin tiedä miten hyvin, koska Kallen naismaku on itselleni arvoitus *hymiö
Nyt kyllä ihan tosissaan vähän jännittää, melko tapahtumarikas viikko ollut. Heikosti ehtinyt seuraamaan touhua, mutta aika paha fiilis tästä hommasta jäänyt jo nyt ja Jerryläinenkin kehui tykänneensä Rautakorpi&Nieminen kaksikosta, sekä täältä kerrottuja juttuja turhautumisesta luettuani pelkään tosiaan Jerryn olevan lähdössä Jyväskylästä..Ei oo ihan hetkeen pelottanut seuran asiat näin paljon. Mitä helvettiä täällä tapahtuu?
Aina pitää keksiä joku tarpeeksi tyhmä juttu, kun vituttaa niin saa ainakin itse nauraa. Hyvä jos joku muukin on yhtä hölmö kuin itse.Saihan sitä naurua tähänkin päivään, kiitos!
Yllätyn, jos Jerry ei nyt lähde. Juuri tuo mitä jo mainitsit + eiliset hermojen menetykset pelissä, onko ikinä nähty samaa ennen Jerryltä?Nyt kyllä ihan tosissaan vähän jännittää, melko tapahtumarikas viikko ollut. Heikosti ehtinyt seuraamaan touhua, mutta aika paha fiilis tästä hommasta jäänyt jo nyt ja Jerryläinenkin kehui tykänneensä Rautakorpi&Nieminen kaksikosta, sekä täältä kerrottuja juttuja turhautumisesta luettuani pelkään tosiaan Jerryn olevan lähdössä Jyväskylästä..
Kyllä tällä hetkellä on aika vahvoja merkkejä että kolmikko Seppänen-Viitanen-Hämäläinen on vetämässä semmosta showta joka repii seuraa aika rajulla kädellä ihan ylhäältä alas asti.
Toivon todella että tää tilanne rauhottuu ja pahempia sekoiluja ei enää nähdä mitä nyt on nähty mutta kyllä pelko on ihan todellinen.
Tätä olen pelännyt jo pitkään. Mulla on ollut jo vuosia vähän sellainen kuva, että Viitanen ei ole se Seppäsen sanansaattaja vaan asia on täysin päinvastoin. Ainoa järjellinen selitys itselleni miksi herra vielä häärää tuolla. Kivasti kävi junnujen touhut kuulemma sotkemassa ja jatkoi liigan puolella samaa. Mahtava juttu!
Niin hyvin hoiti talentti tallin, että sitä ei ole enää. Itse taas olen kuullut, että Viitanen olisi sekoittanut myös tuolla junnu puolella pakkaa tuon pelipaikattoman jääkiekkonsa kanssa.En usko että Viitanen on mitään käynyt sotkemassa. Päinvastoin. Mutta mulla ei ole mitään tarkempaa tietoa, mutta ilmeisesti ainakin talenttihommat Viitaselta hoitui hyvin. Silloin kyse oli jo ymmärtääkseni sen ikäisistä lupauksista ettei niitä enää millään pelipaikattomalla alettu sekoittamaan. Viitasesta saanut ennemmin kuvan että voi olla vähän hankalassa paikassa joukkueen ja omistajien välissä. Mutta mitään tarkkaa tietoa tietenkään ole.
Itse kun en sisäpiiriläisiä ole koskaan ollutkaan niin en tiedä, mutta eipä tuo junnujoukkueiden menestys mitään järjetöntä tykitystä Viitasen junnupäällikön ajoilta ole. Liigassa näytöt toki vielä heikommat. Johtuvatko nuo asiat sitten Viitasesta - sitä en tiedä.En usko että Viitanen on mitään käynyt sotkemassa. Päinvastoin. Mutta mulla ei ole mitään tarkempaa tietoa, mutta ilmeisesti ainakin talenttihommat Viitaselta hoitui hyvin. Silloin kyse oli jo ymmärtääkseni sen ikäisistä lupauksista ettei niitä enää millään pelipaikattomalla alettu sekoittamaan. Viitasesta saanut ennemmin kuvan että voi olla vähän hankalassa paikassa joukkueen ja omistajien välissä. Mutta mitään tarkkaa tietoa tietenkään ole.
Raottakaa joku tietäjä nyt mitä sieltä tulee, tuleeko tänään? Joku puhui kellonajasta 16.15 ?
Kävihän se Risto kukittamassa Rautakorven? Elän luulossa, että Korpela vastaa enemmän siitä, että arjen talous pyörii ja välillä on sitten varpaat hellänä, kun arvoisa puheenjohtaja niille talloo. Toivottavasti ei ole Korpela lähdössä pois.Korpela on saanut kenkää tai otti loparit. Ei ole ollut mediassa vaikka olisi ollut syytä. Ehkä hoksasi ettei näytä CV:ssä JYP hyvältä
Haluaako joku nyt vähän selventää. Joo, Jerryn eilisestä kuumentumisesya huomasi, että häntä turhautti, mutta Jerry on myös itse sanonut, että haluaa olla ja auttaa JYPpiä nousemaan taas takaisin sinne, missä ollaan oltu. Jukurit-ottelu oli aivan täyttä kuraa ja hauskanpidon sijaan tilanne kuumentui usean pelaajan osalta. Itse en ihan 100% kuitenkaan usko, että Jerry olisi ainakaan vielä lähdössä minnekkään, toki koskaan ei voi tietää.
Haluaisiko joku toinen kertoa vähän omaa näkemystään, itse olen edelleen vähän pihalla viimepäivien tapahtuneista ja spekulaatioista edelleen.
Liian hyvää ollakseen totta :DHäiritsee tuo Rautakorven sanominen "homma jäi kesken, tiedotetaan, kun aika on"... Entä, jos se onkin Veke, kun lähtee ja Rautakorpi tilalle?
No, tämä oli tälläinen toive enemmänkin, kuin kysymys.
Itsekin mietin tota, mutta olisiko muka Rautakorven asia ollut se, että Turkulainen lähtisi? Vai olisiko se ollut tuo edellä mainittu Veke pois ja Jukka tilalle? (ois muute iha vitun hyvä)Ei kai Jerryn suhteen ole mitään muuta kuin että osa kuullut melkoisia huhuja jostain pelaajistoon liittyvästä pommista. Suurin pommi olisi tietysti Turkulaisen poistuminen joukkueesta.
Mitään muuta valaistusta kun asiaan ei ole niin ihan ymmärrettävää että pelätään pahinta. Pitkään ollut jo tiedossa että joukkue tarvitsee ainakin yhdem sentterin, ja ollaankin mahdollisesti menossa päinvastaiseen suuntaan niin eihän se nyt hyvälle tietty kuulosta.
Haluaisiko joku toinen kertoa vähän omaa näkemystään, itse olen edelleen vähän pihalla viimepäivien tapahtuneista ja spekulaatioista edelleen.
Siis ymmärränkö tämän väärin, mutta onko tässä nyt Seppäsen( halusi ulkomaalaisen valmentajan) ja Harvian (Rautakorven ja Niemisen kannattajat) välinen nokittelu menossa?Tavallaan me ollaan kaikki täällä ulkokehällä ns. pihalla, mutta vahvasti tuo näyttää siltä, että asiat on pullauttaneet esiin seuran sisäisen valtakamppailun ja laineet lyö myös täällä palstalla.
Tämäkin on asia, joka prosessin on puhdistettava, jotta eteenpäin pääsee.
Ja kuka helvetti sille Hämäläiselle siinä välissä sorvas sen sopimuksen? Siis ihan oikeasti? Jos Seppänen halusi ulkomaalaisen ja hallitus tukkajukan? Viitanen?Siis ymmärränkö tämän väärin, mutta onko tässä nyt Seppäsen( halusi ulkomaalaisen valmentajan) ja Harvian (Rautakorven ja Niemisen kannattajat) välinen nokittelu menossa?
Nythän Jukalla on ilmeisesti taas enemmistö osakekannasta.
Melko paha homma, jos omistajat alkavat keskenään riidellä seuran asioista.
Ja kuka perkele olisi ollut tämä vierasmaalainen valmentaja? Hymiö.Ja kuka helvetti sille Hämäläiselle siinä välissä sorvas sen sopimuksen? Siis ihan oikeasti? Jos Seppänen halusi ulkomaalaisen ja hallitus tukkajukan? Viitanen?
Viitanenkin ainakin joidenkin lähteiden mukaan halusi käyttää Ahvenjärven option, hyvä kysymys kuka halusi käärmeöljykauppiaan?Ja kuka helvetti sille Hämäläiselle siinä välissä sorvas sen sopimuksen? Siis ihan oikeasti? Jos Seppänen halusi ulkomaalaisen ja hallitus tukkajukan? Viitanen?