Samassa haastattelussa kertoi kohtuu selvästi, että tämä kausi on ohi ja keskittyminen on pelin kehittämisessä kohti ensi kautta. Poffipaikasta ei edes joukkue itse enää haaveile.Juuri Nieminen totesi radiossa Christofferista, että ”ei näytä hyvältä”. ”Ei ole pelikunnossa, ei ehkä koko loppukaudella”.
Mitä?
Samassa haastattelussa kertoi kohtuu selvästi, että tämä kausi on ohi ja keskittyminen on pelin kehittämisessä kohti ensi kautta. Poffipaikasta ei edes joukkue itse enää haaveile.
Osalla faneista näin ollut jo pari kuukautta.Samassa haastattelussa kertoi kohtuu selvästi, että tämä kausi on ohi ja keskittyminen on pelin kehittämisessä kohti ensi kautta. Poffipaikasta ei edes joukkue itse enää haaveile.
Eli lista surkeimmista vahvistuksista:
1. Mike Wirll
2. Josh Teves...
Eihän tämä pidä paikkaansa, eikös se muumi sinne ollut tulossa. Tuhto vai mikä se oli?Oikea liike mutta liian myöhään. Eniten ihmetyttää että BC:n pelikieltoon ei reagoitu mitenkään, eikä joukkuetta yritetty vahvistaa vielä kun jotain saumaa olisi ollut..
Oden Tufto on saksassa neljään peliin antanut kaksi maalin johtanutta syöttöä.Eihän tämä pidä paikkaansa, eikös se muumi sinne ollut tulossa. Tuhto vai mikä se oli?
Nääh, Tapparalla on katseet jo historian ensimmäisessä suomalaisjoukkueen ansaitusti voittamassa CHL-pokaalissa ja pelaavat sukkasillaan. Helpot pongot JYPille.Harmi että JYP ei taida enää tällä kaudella voittaa kahta peliä putkeen. Seuraavaksi vastassa aina helppo EHT-Tappara.
-oliskohan tuo JYPin joukkue jo riittävän kallis kaikkien talousihmisten näkökulmasta ja liikennettä on sen takia vaan ulospäin? Kuitenkaan tuo max. säälipleijaripaikka ei ollut varmasti se mitä alunperin tavoiteltiin.Tappara rohmuaa kyllä hirveällä määrällä porukkaa sisään. Ihan noi kesken kauden tehdyt hankinnatkin ovat tosi kovia ja nyt vielä porukkaa täydennetään lainaukoilla.
Vähän ihmettelen sitä, ettei BC:n pelikiellon ajaksi voitu vuokrata ketään. Syksyllä kyllä lainattiin Jukuri, kun Parkkiselle ei haluttu antaa peliaikaa, mutta Viitanen ei ole kokenut tarpeellisesti ottaa edes lainoja.
Samassa haastattelussa kertoi kohtuu selvästi, että tämä kausi on ohi ja keskittyminen on pelin kehittämisessä kohti ensi kautta. Poffipaikasta ei edes joukkue itse enää haaveile.
Toivottavasti ei ole kovin paha, että voisi edes vuokrata loppu kaudeksi kärkiseuroilleJaahas, Niku loukkaantunut EHTlla ja turnaus jää kesken. Ei oiskaan tarvittu.
Voi voi. Samalla aletaan välittömässä soittelemaan ympäri Eurooppaa, että nyt olisi kaupan ovet auki. On Turkulaista, on Puutarhuria, on vaikka ja ketä. Sitten tänään otetaan 3 pinnaa. Ero kymppipaikkaan 7 pistettä ja 10 peliä jäljellä. Jämäjoukkueella noustaan pudotuspeleihin ja joukkuejohto ei tiedä pitäiskö vituttaa vai pitäiskö kiljua riemusta.Jaahas, Niku loukkaantunut EHTlla ja turnaus jää kesken. Ei oiskaan tarvittu.