"Tulevaisuutesi kun v*****let Nemolle"Geoff Platt on löytänyt vihdoin uuden roolin joukkueesta.
13. hyökkääjäksi ja ylivoimalle tekemään maaleja.Mihinkäs kenttään Kemell laitetaan? Meillä on nyt oikeestaa 4 toimivaa kenttää niin roolia lähennä ylimääräisenä hyökkääjänä tarjolla
Kunhan se ei ole taas se tylsä kaikkien tiedostama kikka, josta on arvaamattomuus kaukana.13. hyökkääjäksi ja ylivoimalle tekemään maaleja.
Mä mietin jo tänään että onko se ollut Kemell joka ne JYPin ylivoimakuviot on aina tuhonnut. Aiemmin JYPin ylivoimassa ei ollut mitään yllätyksellisyyttä. Vasemmassa laidassa on rightin laituri yrittämässä one-timeria, vieläpä molemmissa ylivoimakuvioissa. Kaiken huipuksi ne vedot on aina ollut sellaisia highlight-kuteja, jotka ovat maaliin mennessään hienoja, mutta maalivahdin torjuessa tai kiekon mennessä yli maalin kiekko tulee poistumaan hyökkäysalueelta. Niin ja ei pääse ohjaamaan tai lyömään riparia sisään, jos kaikki vedot hipoo yläputkia.13. hyökkääjäksi ja ylivoimalle tekemään maaleja.
Eiköhän tuolla Kemelille tule tilaa ihan luonnollisesti. Joku loukki on kohta valitettava tosiasia, yllättävän hyvin on porukka pysynyt kasassa.
Ja toisaalta pieni rotaatio on paikallaan.
Rooba, Salonen ja jopa Puustinen voisivat parantaa pienen huilin jälkeen.
Jos ei muuta tekemistä ole, niin kannattaa katsoa tuo peli uusintana. Oli kyllä paikkoja, siellä oltiin monta kertaa maalivahdin kanssa kasvotusten kiekon kanssa, saatiin hyviin poikkisyöttöihin vetoja, vietiin Ässiä kuin pässiä narusta. Faneja jäi vituttamaan tuo nolla pistettä, mutta itse olen Korpikosken kanssa samaa mieltä, että se oli JYPin viime viikon paras peli. Erityisesti viisikkopelaamisen näkökulmasta. Ja parempi kuin eilinen. Mutta tulosurheilu on tulosurheilua ja vain maalit lasketaan.Kun itsellä edellinen nähty peli oli Ässiä vastaan viime keskiviikkona, niin olihan eilisen esityksen ero siihen ihan valtava.
Eihän Ässät tuossa pelissä juuri mitään saanut aikaiseksi, mutta eipä saanut oikein JYPikään.
Paikan päällä 40% peliajasta menee kaljanjämiä juodessa, 40% kaverin kanssa jutelessa, 10% pelin katsomiseen ja 10% screenin katsomiseen, että mitä siellä tapahtui. :) Ei varmaan päde sinuun @Hiki-Pena , mutta joillakin se pelin seuraaminen on tuota. (meni offtopic)@Marcus Juslin en taida viitsiä C-Moresta tuon takia maksaa, joskin kyllähän tuossa kiinnostus heräsi. Paikan päällä tuli Ässät-peli nähtyä. Totta sekin, että maalit ohjaa omaakin fiilistä.
Tilastoniilo :D. Kalja maistuu kyllä viikonloppupeleissä, mutta vuosien harjoittelun tuloksena (=prosessi) onnistun tölkillisen ostamaan ja tuhoamaan erätauolla organisaation luomista esteistä huolimatta.Paikan päällä 40% peliajasta menee kaljanjämiä juodessa, 40% kaverin kanssa jutelessa, 10% pelin katsomiseen ja 10% screenin katsomiseen, että mitä siellä tapahtui. :) Ei varmaan päde sinuun @Hiki-Pena , mutta joillakin se pelin seuraaminen on tuota. (meni offtopic)
Rautakorpihan ei eilisessä pressissä ollut ihan tyytyväinen peliin ja totesi viimeistelyn olleen hyvällä tasolla maalipaikkoihin nähden.
Tämän kyllä voin itsekin allekirjoittaa. 6-1 ollessa taululla jopa ymmärsin tuon.Eilen, varsinkin kolmannessa erässä viisikot hajoili välillä kuin varpusparvi, syy oli ehkä reilussa johdossa ja sen tuomassa fiiliksessä, mutta terävämpi jengi olisi kyllä moisista sekoiluista rankonut urakalla.
Jotta tilaa saataisiin kovemmille kavereille, niin itse vaihtaisin Tevesin ja Suhosen. Molemmat ovat heikkoja kamppailemaan ja erityisesti Teves ei omaa kummoista pelikäsitystä. Se on kova kuskaamaan ja avatessa ei juuri koskaan osaa jakaa kiekkoa leveälle. Suhosella on toki annettavaa viivassa, mutta oman pään peli ärsyttää.Kenet siellä teidän mielestä pitäisi muka vaihtaa/korvata?
Jotta tilaa saataisiin kovemmille kavereille, niin itse vaihtaisin Tevesin ja Suhosen. Molemmat ovat heikkoja kamppailemaan ja erityisesti Teves ei omaa kummoista pelikäsitystä.
Jotta tilaa saataisiin kovemmille kavereille, niin itse vaihtaisin Tevesin ja Suhosen.