Niin no eipä missään nimessä ole varmaan että taaperrus (mikä lie) loppuisi jossain vaiheessa.
Ei. En mä mistään täysin varma voi olla mut toki se on varmaa ettei mikään ole varmaa.Lyödäänkö vetoa?
Torjui nollapelin eli on siis voittava maalivah... eikun niin tosiaan mehän hävittiin tänään.Leinonen torjui nollapelin.
No voi perse, mulla on ollut selkeesti väärä taktiikka.@Nelfor oon köyhä opiskelija, voin tarjota vaan yhdelle :D mitäs Jyväskylä tarjoaa mulle, jos oon oikeassa?
Ei. En mä mistään täysin varma voi olla mut toki se on varmaa ettei mikään ole varmaa.
Mikään maailmanloppu ole, kunhan vaan totesin ettei todellakaan ole mitään varmuutta siitä että jossain kohti alettaisiin voittamaan pelejä.No voi harmi, olisin voinut neljän pelin jälkeisen maailmanloppusi hyödyntää ehdottomalla 100 euron vetoa.
Mikään maailmanloppu ole, kunhan vaan totesin ettei todellakaan ole mitään varmuutta siitä että jossain kohti alettaisiin voittamaan pelejä.
Oli toki mutta ei se sinänsä paljoa lohduta kun ne maalit on juuri se asia, joka pelit ratkaisee.No hyvä, sittenhän mää voin kertoa sulle että varmasti ruvetaan. Jos satuit peliä katsomaan, niin tänäänkin esitys oli ihan kelvollinen. Ainoa vaan että TPS teki paikoista maalit, JYP ei.
@Nelfor oon köyhä opiskelija, voin tarjota vaan yhdelle :D mitäs Jyväskylä tarjoaa mulle, jos oon oikeassa?
Minun mielipiteillä tai ajatuksilla ei ole paskan vertaa vaikutusta miten pelit päättyy. Edelleen uskon että siihen 1,5 pisteen keskiarvoon on mahdollisuudet. Mihin se sitten riittää sen näkee keväällä.Vai pitäisikö etsiä itselle kärsivällisyyttä, jos neljän ottelun jälkeen tehdään tällaisia johtopäätöksiä?
Platzer on ollut alkukaudesta iso pettymys. Harkkakauden veti hyvin, mutta neljässä ekassa pelissä ihan näkymätön. Lisäksi aloitus prosentti tänään 33.
En ole tätä kokeilua vastaan, kun olen miettinyt ihan samaa, mutta oma näkemykseni pelintekijän kykyihin liittyen on silti päinvastainen. Pidin Plattia parempana pelintekijänä jo ennen kauden alkua, sekä nyt tuo käsitys on vain vahvistunut. Platt on väläytellyt kiekollisia taitoja useasti, kun taas Platzer tuntuu vain koohottavan ilman mitään järkeä.Olisiko ideaa kokeilla Plattia tuon kaksikon keskellä? Platzer hivenen enemmän pelintekijän kykyjä omaavana voisi olla sopivampi Rooban ja Kemellin keskelle.
Jos taaperrus päättyy lokakuun loppuun mennessä, niin tarjoon vieraspelin Jyväskylässä ja kaljan erätauolla. Marraskuun loppu on niin helppo, että siitä et saa mitään :)
Voiton merkitys ei vielä tässä vaiheessa kautta ole valtava, vaan mielestäni se, että miltä peli- ja taisteluilme näyttävät. Ne näyttävät mielestäni hyvältä, jätkät yrittävät ja painavat tosissaan. Tänäänkin maalipaikkoja tuli runsaasti, mutta kiekko ei vain pomppinut sisään.
Vielä uudestaan laitan kehut näille meitin nuorille pakeille, he pelasivat mainiosti ruutuaan..
Ennen TPS ekaa maalia pisti hyvin silmään että vaikka vastustaja pyöritti niin eivät päässeet maalipaikoille ja paketti melko tiivis, siihen asti kun pieni kommunikaatio virhe ja vastustaja tekikin sitten maalin. Laukaisukarttoja ja aikaa hyökkäysalueella kun katsoo luvut olisi voinut toisinkin päin. Projekti mielestäni menee kokoajan kuitenkin oikeaan suuntaan vaikka tappio tuli
Teitä on varoitettu koko kesä että älkää nyt odottako syksyllä JYPin voittokulkua. Näköjään osittain kuuroille korville mennyt varoitukset. Katsotaan uudestaan kun runkosarja on puolessa välissä. Ugh.
Minusta pitäisi. Laurikainen on startannut kaikki pelit. Kahdessa ensimmäisessä hyvä, mutta kahdesta seuraavasta ei edes kaukalon luukkua saanut kiinni. Tänään on oltava Leinosen vuoro aloittaa.Nyt oli ensimmäinen kerta kun oikeasti pelattiin seitsemällä pakilla. Mielestäni hyvä ratkaisu, vaikken tiedä näkyikö se missään. Harkkapelien neljästä voitosta Leinonen torjui kolme (eli kaikki omat pelit) - voisikohan antaa pojan kokeilla HPKta vastaan?
Mää voin tarjota istumapaikat Jyväskylässä Tapparaa vastaan kevätpuoliskolla. Uskon vahvasti prosessiin, sillä pelissä oli eilenkin paljon hyvää. Mutta optimistinen pitää olla kun on vaikeat vuodet takana.@Nelfor oon köyhä opiskelija, voin tarjota vaan yhdelle :D mitäs Jyväskylä tarjoaa mulle, jos oon oikeassa?