Kakkosen keskelle joo, jättäisin kuitenkin itse Löfmanin kolmosen keskelle ja kakkosketjun laitaan Näden.Kakkosen keskelle, Löfman laitaan. Ykkösen keskellä on oikeutetusti Hytönen.
Kakkosen keskelle joo, jättäisin kuitenkin itse Löfmanin kolmosen keskelle ja kakkosketjun laitaan Näden.Kakkosen keskelle, Löfman laitaan. Ykkösen keskellä on oikeutetusti Hytönen.
Louhivaara - Hytönen - Pihlman
Kalteva - Vaakanainen
Tuppurainen - Suomela - Löfman
"Yonkman" - Niku
Salmio - Nättinen - Tavi
Vainio - Uotila
Hubacek - Lahti - Kolehmainen
Huh, onnea Jyväskylään. On kyllä todella kovan oloinen nippu ja varsinkin hyökkääjäketjut vakuuttavat. Vaikka muut joukkueet ovat vasta rakentumassa, niin tulee muihin joukkueisiin ketä tahansa, voi jo nyt sanoa, että tässä on yksi ensi kauden top4-hyökkäysrostereista.
Olisi suoraa typeryyttä lähteä Tavia ulostamaan. Ei tuossa jengissä edelleenkään liikaa käsiä ja maalintekopotentiaalia ole. Tosin, tyypillinen virtasmainen ulostushan se olisi.
Ihan raikas mielipide että Akatemiaa vahvistetaan mm. Antti Suomelalla joka teki 52 pelissä 26 pistettä. Enempiin pisteisiin JYPissä viime kaudella ylsi kolme pelaajaa (#12, #7 ja #25). Suomela teki enemmän maaleja kuin Tuppurainen ja saman verran pisteitä kuin Nenonen.Rooballe en löydä muuta käyttöä kuin Akatemia kuin myös nämä muut blues tyhjennykset.
Löfman on taas niin monipuolinen ja hyvät kaudet pelannut että ihmettelen joidenkin halukkuutta päästä eroon, toki Hytönen astuu osittain samalle roolille..
Jos kukaan ei pois lähde, niin meillä on liigan kovin nelosketju Lahden ja Kolen johdolla...
Vai olisiko mitenkään mahdollista että Janne olisi itse kysynyt mahdollisuutta vaihtaa seuraa kesken sopimuksen? Tuskin on tyytyväinen kauteensa ja rooli seuraavalla kaudella saattaa jäädä vielä pienemmälle...Olisi suoraa typeryyttä lähteä Tavia ulostamaan. Ei tuossa jengissä edelleenkään liikaa käsiä ja maalintekopotentiaalia ole. Tosin, tyypillinen virtasmainen ulostushan se olisi.
Tottakai on mahdollista, mutta käsittääkseni nämä puheet Tavin lähdöstä eivät perustu minkäänlaisille huhuille, vaan pelkästään toiveille.Vai olisiko mitenkään mahdollista että Janne olisi itse kysynyt mahdollisuutta vaihtaa seuraa kesken sopimuksen? Tuskin on tyytyväinen kauteensa ja rooli seuraavalla kaudella saattaa jäädä vielä pienemmälle...
Saanko vielä uudestaan tarkennuksen tähän? Käsittääkseni Jannelle on annettu vapaat kädet etsiä uusi seura, hyvässä yhteisymmärryksessä tottakai!Tottakai on mahdollista, mutta käsittääkseni nämä puheet Tavin lähdöstä eivät perustu minkäänlaisille huhuille, vaan pelkästään toiveille.
Jos minulta kysytään niin Tavia vaan pöytään. :)Tottakai on mahdollista, mutta käsittääkseni nämä puheet Tavin lähdöstä eivät perustu minkäänlaisille huhuille, vaan pelkästään toiveille.
Ja mistähän näin olet kuullut? Olet ensimmäinen, jonka näen ottavan tällaisen huhun esille. Tähän asti täällä on ollut vain puhetta siitä, että Tavin toivottaisiin lähtevän, mutta mitään varsinaista huhua hänen lähdöstään en ole kuullut.Saanko vielä uudestaan tarkennuksen tähän? Käsittääkseni Jannelle on annettu vapaat kädet etsiä uusi seura, hyvässä yhteisymmärryksessä tottakai!
Toimittaja Heikkilä oli jutellut Jukka Seppäsen kanssa joka oli kertonut että Taville etsitään uutta seuraa. Siitä tämä juttu on lähtenyt liikkeelle.Ja mistähän näin olet kuullut? Olet ensimmäinen, jonka näen ottavan tällaisen huhun esille. Tähän asti täällä on ollut vain puhetta siitä, että Tavin toivottaisiin lähtevän, mutta mitään varsinaista huhua hänen lähdöstään en ole kuullut.
Nyt kun mainitsit, niin olin kyllä lukenut sen jutun itsekin. En tiedä miten pääsi unohtumaan..Toimittaja Heikkilä oli jutellut Jukka Seppäsen kanssa joka oli kertonut että Taville etsitään uutta seuraa. Siitä tämä juttu on lähtenyt liikkeelle.
On totta että puolustus on kokonaisuutena kokematon. Nyt kuitenkin on Kalteva, Niku ja Vaakanainen sellaisia nimiä jotka kiekkoa seuraavat tuntee. Pullia en enää ihan kokemattomaksi laskisi. Jos Yonkman jatkaa sittenkin, on meillä jo kaksi puolustajaparia. Niiden päälle löytyy näitä tuntemattomia nimiä. Joukkue on näin tässä vaiheessa ehkä hieman epätasainen mutta jos hyökkäys tekee riittävästi maaleja ja puolustus saa hyvin avattua peliä niin ei tässä hätää pitäisi olla.Puolustus on todella nimetön ja kokematon.
Aivan ehdottomasti on. Uotilalla on kahdeksan tasaisen vahvaa kautta ammattilaisena takana, eikä ole mitään epäselvyyttä siitä, etteikö hän olisi päivänselvä vakiokokoonpanon pakki mihin tahansa liigajoukkueeseen.Olisin huomattavasti levollisempi puolustuksen suhteen jos kokeneita jo tasonsa näyttäneitä olisi joka pakkipariin. Tämä Uotila tuli kyllä täysin puuntakaa.. Täysin nevöhöörd minulle vaikka jo 30+ vuotias pakki. Ilmeisesti rooliltaan PP mutta onko taso lähtökohtaisesti "TOP4" joukkueen vakiokokoonpanon pakki?
Aivan ehdottomasti on. Uotilalla on kahdeksan tasaisen vahvaa kautta ammattilaisena takana, eikä ole mitään epäselvyyttä siitä, etteikö hän olisi päivänselvä vakiokokoonpanon pakki mihin tahansa liigajoukkueeseen.
Nyt kun mainitsit, niin olin kyllä lukenut sen jutun itsekin. En tiedä miten pääsi unohtumaan..
Mutta Tavi kyllä todennäköisesti lähtee.
Monet ajattelevatkin näin, mutta totuus on toista. Allsvenskan on tasonsa puolesta valovuosia Mestiksen edellä. Allsvenskanin kärkijoukkueet ovat kaudesta toiseen Elitserienin tasoisia rostereiden ja pelaajabudjettien osalta.Minulle tuo Allsvenska on kuitenkin Mestis paremmilla palkoilla.