JYP kaudella 2013–2014 – uudet kuviot, tutut kujeet?

  • 466 701
  • 1 405

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Se jos Näkyvä haluaa jostain muista syistä itse pois, olisikin jo paljon huolestuttavampi signaali JYPin tulevaisuudesta. Mutta toistaiseksi kyllä tämä huhu menee sinne "hallihuhu" - kastiin.

No jaa. Enpä nyt varsinaisesti sanoisi, että olisi huolestuttavaa. Aina on yksittäistapauksia ketkä ei viihdy tai muuten vain ei halua jatkaa. Niin kuin sanottua, niin tuntuu jotenkin, että Näkyvän peli EHT turnauksen jälkeen on vaikuttanut todella ylimieliseltä ja on pelannut enemmän omaan pussiin kuin sille logolle. Se nyt ei vaan ole ollut hyvä juttu joukkueen eikä myöskään itse Näkyvän kannalta.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
En ota kantaa Löfman - huhun todenperäisyyteen, mutta sen verran kommentoin että SM-liigasta olisi ihan kärkipään kaappaus ja todellakin ykkös-kakkoskentän pelaaja. 25-vuotias kaveri, joka on mennyt jatkuvasti urallaan eteenpäin ja seuraava askel voi hyvinkin olla ihan liigan kärkipään laitureita, Sakari Salmisen tyyliin. Salmisesta poiketen vielä kun JYPissä voisi saada fyysistä puolta kuntoon, en näkisi Löfmanin siirtoa ollenkaan mahdottomana.

Nythän on sikäli erikoinen tilanne että kahta sopimuksenalaista pelaajaa huhutaan kesken sopimuskauden pois JYPistä. Nähtäväksi jää lähtevätkö Malmivaara ja/tai Näkyvä, mutta jotain signaaliahan tuo lähettää jos kesken sopimuksen runkopelaajia lähtee. Katsellaan nyt mitä tapahtuu.
 

Ch4InS4w

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #49 Tuomas Pihlman
Huomaa miten täällä ollaan totuttu Vatasen myötä kiekollisten pakkien osalta täysin yliluonnolliseen liigatasoon. Jos olet jengin kiekollinen ykköspakki niin tuloksen lisäksi pitäisi dominoida suunnilleen joka vaihdossa tai muuten saat koko ajan paskaa niskaan. Joojoojoo, en ole itsekään tyytyväinen Näkyvän esityksiin jäällä, mutta en mä nyt jaksa pyyhkiä tilastoillakaan persettä; ne valehtelevat varmasti vähän, mutta kattokaa nyt vittu niitä ja miettikää onko siinä mitään helvetin järkeä, että Krisusta on tullut yleinen sylkukuppi ja saa pakistosta kaikista eniten paskaa niskaansa.

Näkyvä ennen EHT:tä

29 3+16 +5

Sen jälkeen:

30 3+6 +4

Oon samaa mieltä, että Näkyvän peliesitykset ovat menneet Venäjän keikan jälkeen huonompaan suuntaan, mutta mä ainakin muistan tuskailleeni Krisun paskuutta tietyillä osa-alueilla jo alkukaudesta. Ennen tota reissuahan se oli jo kun puhuttiin mm. kuinka Krisse ei saa saatana syötettyä ylivoimalla suoraan lapaan. Tehollisestihan mies hyötyi tossa ekalla puolikkaalla änärimiehistä, joiden matseja siinä tilastossa on selvästi enemmän kuin jälkimmäisellä.

Kalteva +22, Näkyvä +9, Viitanen +8, Kalle +5, Malmivaara -3, Välivaara -4...

On muuten kiva lukema superpuolustaja-Malmivaaralla, ja Jyrki "-11 nevö forget" Välivaaran koko kausi nyt on ollut täysi vitun vitsi niin puolustus- kuin hyökkäyssuuntaankin. Mies, jolta sitä kiekolllista tukea Näkyvälle olisi voinut vaatia. Köpiltä hyvä pointti siitä, ettei Näkyvä valitettavasti taida olla parhaimmillaan jos joutuu kantamaan yksin liian suurta kiekollista vastuuta.

Pleijareissa:

9 1+3 +8

Kalteva +8, Näkyvä +8, Viitanen -1, Välivaara -1, Kalle -3...

Mutta onhan se Näkyvä vitun perseestä eikä tee koskaan mitään oikein. Plussat ovat Kaltevan ansiota ja pinnat surkeita kakkossyöttöjä ykkösylivoimalla. Ratsastaa pelkällä helvetin potentiaalillaan eikä anna tälle jengille yhtään mitään.

Mutta jos Näkyvää ei kiinnosta täällä jatkaa niin menköön. Muussa tapauksessa mä miettisin onko Näkyvä kuitenkaan ansainnut ihan näin paljon kritiikkiä.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Mutta jos Näkyvää ei kiinnosta täällä jatkaa niin menköön. Muussa tapauksessa mä miettisin onko Näkyvä kuitenkaan ansainnut ihan näin paljon kritiikkiä.

Aika lailla sama. Myös jatkon suhteen. Niillä pelataan jotka haluavat JYP-logoa edustaa.

Näkyvän viivapeliä ja muita otteita on tullut kyllä itsekin kritisoitua, mutta ehkä tässä kuitenkin odotukset ovat vähän liian suuret. Ykköspakkiparin pelaaja, Kaltevan jälkeen joukkueen paras puolustaja. Minusta jopa pleijareihin nostanut jonkun verran tasoa runkosarjasta, etenkin kulmapelaamisessa pelaa tosi fiksusti ja aika usein tulee sieltä kiekon kanssa.
 

Rostislav

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minusta jopa pleijareihin nostanut jonkun verran tasoa runkosarjasta, etenkin kulmapelaamisessa pelaa tosi fiksusti ja aika usein tulee sieltä kiekon kanssa.
Juuri näin, ja nuo pudotuspelien tilastot komppaavat tätä. Näkyvä ei ehkä tee Vatasmaisia näyttäviä kiekon kuljetuksia päästä päähän, mutta paljon oikeita pieniä ratkaisuja pelin sisällä etenkin nyt pudotuspeleissä kun ei ole aikaa tai tilaa. Osaa käyttää omia vahvuuksiaan esim. tuossa kulmapelissä eli keskittyy enemmän kiekon saamiseen kuin miehen niittaamiseen näyttävästi seinälle. Ero on melkoinen esim. Auviseen verrattuna joka ajelee kaikkea patapaita päällä liikkuvaa nuoruuden innolla, mutta kiekko ja äly eivät oikein pysy mukana.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On kyllä kumma, kun porukka on ihan hyvin mielin luopumassa Näkyvästä.

Vaikka suunta onkin ollut laskeva koko kauden (pl. pleijarit), niin kyseessä on kuitenkin vasta 22-vuotias pelaaja, joka kehittyy vielä joka hetki. Itseäni ainakin rupeaa harmittamaan, jos Näkyvä ei enää ensi kaudella JYPissä pelaa. On kuitenkin varmasti hinta-laatu-suhteeltaan varsin oivallinen apu joukkueelle.
Kesällä syöttötreeneihin vaan, niin johan alkaa ylivoiman pyörittäminenkin helpottamaan.

Sitten tuohon Varakas-huhuun.
Itse ottaisin ainakin hyvin mielelläni Varakkaan JYP-leiriin, ja herra onkin mielestäni aika JYPin näköinen hankinta, eli erittäin hyvän kauden jälkeen todella heikko kausi, jonka takia lokaa niskaan tarpeellista enemmän. Sopisi JYPin ylivoimaankin varmasti, kun tuollainen viivapelote on tupannut uupumaan.

Jos nyt jonkunlaista hahmotelmaa ensi kauden tilanteesta:

Hubacek-Perrin-Abid
X-Myttynen-Jaatinen
Wärn-Lahti-Louhivaara
Jääskeläinen-X-Nenonen

Kun Virtanen nyt ilmeisesti lähtee, niin JYP-johdolla on päätettävänä, jätetäänkö 4.sentterin paikka Akatemian pelaajalle vai hankintaanko tähän joku uusi pelaaja. Jos tulee hankinta, niin joku "joni töykkälä" olisi tähän mitä mahtavin.
Toisen X:n paikalle sitten huhuttu Löfman, joku muu ulkopuolelta tai uhkarohkeasti mahdollisuus Nenoselle. Itse olisin todella tyytyväinen Löfmaniin, joka omaa hyvän työmoraalin ja takoo myös pisteitä. "J-P Hytönen 0.8"

Näkyvä-Kalteva
X-X
Viitanen-Välivaara

Puolustuksessa 1.pari on kunnossa, jos ja kun Näkyvä meillä säilyy. Kakkospariin taas on palaset auki. Huhutut Varakas ja Mäenpää? Kelepaa!
Itse olen tosin hiukan skeptinen Mäenpään saapumisesta, mutta jos on tullakseen, niin Näkyvä siirtykööt pykälää alaspäin maajoukkue-Mikon tieltä.
3.pari on hyvä tuollaiseen, josko saataisiin Välivaarakin entiselle tasolleen ensi kaudeksi.
Niin ja jos nyt sattuu käymään sillä tavalla, että Varakasta ja/tai Mäenpäätä ei tule niin yksi hankinta ja toiselle paikalle kiertoa kolmikon Auvitu-Auvinen-Salonen välille. Paras pelaa jne.

Maalivahtiosasto on kunnossa. Tarkki hoitaa 35-45 peliä, Mylläri loput.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Ensimmäisen kerran Tapparan omalla hiekkalaatikolla huhuttiin Näkyvää Tapparaan 21pv helmikuuta. Silloinhan se ohitettiin pikimmiten, koska tiedetään JYP-soppari vuoteen 2015. Eilen sitten sama huhu nousi uusiksi esiin. Ohitan jutun edelleenkin korvastani ulos. Huhuja kantautuu omiinkin korviini, mutta Näkyvän nimeä ei ole kyllä esille tullut. Tapparalla tosin on parin uuden pakin sopparit siellä kuuluisassa kassakaapissa.

Jossei miehellä ole sitten kuuluisa talonrakennus operaatio Tampereen maastoihin...
 

Ch4InS4w

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #49 Tuomas Pihlman
Sitten tuohon Varakas-huhuun.
Itse ottaisin ainakin hyvin mielelläni Varakkaan JYP-leiriin, ja herra onkin mielestäni aika JYPin näköinen hankinta, eli erittäin hyvän kauden jälkeen todella heikko kausi, jonka takia lokaa niskaan tarpeellista enemmän. Sopisi JYPin ylivoimaankin varmasti, kun tuollainen viivapelote on tupannut uupumaan.

Mulle kanssa kelpaisi Varakas mainiosti. En muista Villen tän kauden peliesityksistä näköhavaintoja, mutta ihan paskasti ei ole voinut kausi mennä jos saldona on 46 matsista 25 pinnaa ja -1. [.. ja pleijareissa 7 1+1 +4]

Hasardeja sattuu joo, mutta kovaa taklaava erinomainen kiekollinen pakki miellyttää aina puutteistaan huolimatta. Klassisena viivapelotteena mä en kuitenkaan Varakasta oikein pidä heikomman laukauksensa takia. Sellaisena kuin Sami Vatanen on, Kevin Wortman oli. Duvie Westcott...

Muutenhan VV:ssä on aika paljon samaa kuin DW:ssä; laukauksen lisäksi tietenkin pl. satunnainen epävarmuus puolustuspäässä. Molemmat pienikokoisia fyysisiä hyvään kiekolliseen peliin pystyviä pakkeja. Ei sellaisista oikein voi kuin tykätä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Ei mitään vitun Ville Varakasta joukkueseen"

Noihin kommenteihin pitää melkein pistää kysymään onko edes parempaa pelaajaa sitten realistisesti saatavilla ja semmoiset jotka edes jotenkin budjettiin voisi mahtua. Vatanen ei taida olla saatavilla, ulkomaalaiset maksaa ja menee hieman lotoksi osuuko vai ei, sieltä voi tulla hitti tai huti kuten Lepine. ja kotimaisia ei taida oikein muita kärkipakkeja vapaana. Ihan joka tuutissa kun ei noita 30 pisteeseen yltäviä pakkeja taida olla jotka useampana vuona TOP 10 pakkien pistepörsissä ollut.

Mutta Näkyvän kyllä mielellään pitäisi joukkueessa, ei tuo loppukausikaan nyt niin huonosti mennyt, etteikö voisi jatkaa. Pudotuspeleissä pystynyt kuitenkin nostamaan tasoa, käynyt jopa niin että Kalteva se on tuossa vähän alkanut virheitä tekemään ja Näkyvä taas pelannut jopa suhteelisen hyvin.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Toivottavasti huhu on roskaa, kehittymisen varaa on vielä ja mistäs sitten taas parempaa tilalle?

Juurikin näin, Näkyvässä on potentiaalia hyvin, lisäksi markkinat hyvälle kiekolliselle pakille ovat todella kuivat. Näkyvä on saanut tämän kauden otteistaan kritiikkiä täysin ansiosta, mutta olemme myös nähneet minkälainen Näkyvä parhaimmillaan voi olla. Hölmöä olisi luopua nuoresta jampasta jolla on potentiaalia paljon.

En usko siirtohuhuun juuri tehdyn sopparin jälkeen, pahalta kyllä tuntuu jos Näkyvä lähtisi.
 

Saint

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensimmäisen kerran Tapparan omalla hiekkalaatikolla huhuttiin Näkyvää Tapparaan 21pv helmikuuta. Silloinhan se ohitettiin pikimmiten, koska tiedetään JYP-soppari vuoteen 2015. Eilen sitten sama huhu nousi uusiksi esiin. Ohitan jutun edelleenkin korvastani ulos. Huhuja kantautuu omiinkin korviini, mutta Näkyvän nimeä ei ole kyllä esille tullut. Tapparalla tosin on parin uuden pakin sopparit siellä kuuluisassa kassakaapissa.

Jossei miehellä ole sitten kuuluisa talonrakennus operaatio Tampereen maastoihin...

Itselleni Näkyvän pois päästäminen olisi ok. Katselin tässä juuri näitä Ässä-sarjan pelejä ja voi ziizuz minkä verran #51 koomailee, joka vaihtoon joku virhe..

Eli jos Malmi ja Näky lähtisi, ja tilalle saadaan Mäenpää ja Varakas niin käy, ja erittäin hyvin käykin. Voitolle tässä jäätäisiin ainakin muuten kuin taloudellisesti.

Ja joka kevät täällä on toivottu myös Luoman Mikkoa takaisin kotiin, ja aina olen toiveita oikaissut "ei ole tulossa". Nyt tätä voisin toivoa itsekin, mutta taitaapi herra Rautakorpi haluta Mikkoa enemmän. Tämä lienee tuo toinen sopimuspaperi tuolla Tapparan kassakaapissa. JYPin hyökkäys näyttäisi muuten olevan ensi vuonnakin aika puukätinen, jollei toimisto jotenkin yllätä. Eli ihan hyvä nippu, - puolustus huippulaadukas ja hyökkäys "ok+".
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Minun mielestäni Näkyvä on kyllä parantanut otteitaan huomattavasti pudotuspeleihin niistä huonoimmista esityksistään. Välillä vähän lipsuu mutta ei hukkaa miestään puolustusalueella.
 

dafjkl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos ja JYP
Näkyvä oli eilen Porissa todella hyvä ja maltillinen kiekon kanssa. Eihän miehen kevät ole ollut syksyn tasoinen, mutta turhaa kritiikkiäkin hän saa helposti. Toivottavasti jatkaa ensi kauden ja saattaa vielä omalla panoksellaan olla viemässä JYPpiä mestaruuteen
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos Varakas on tuloillaan, niin silloin jo tippuu Auvitu / Auvinen kokoonpanon ulkopuolelle.

Niin, sillä oletuksella ettei loukkaantumisia tule, mutta kyllä niitä viime vuosina on puolustuksessa ollut sen verran, että 1-2 miestä on koko ajan sivussa. Nytkin on toista kevättä peräkkäin tärkeimmissä peleissä pakkeja sivussa sen verran, että kilpailutilannetta puolustajien kohdalla ei käytännössä ole. Itse toivoisin kyllä, että joukkueen kasaamisessa panostettaisiin myös pelaajien määrään, jotta miehet eivät loppuisi kesken kauden tärkeimmillä hetkillä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin, sillä oletuksella ettei loukkaantumisia tule, mutta kyllä niitä viime vuosina on puolustuksessa ollut sen verran, että 1-2 miestä on koko ajan sivussa. Nytkin on toista kevättä peräkkäin tärkeimmissä peleissä pakkeja sivussa sen verran, että kilpailutilannetta puolustajien kohdalla ei käytännössä ole. Itse toivoisin kyllä, että joukkueen kasaamisessa panostettaisiin myös pelaajien määrään, jotta miehet eivät loppuisi kesken kauden tärkeimmillä hetkillä.

Nythän sielä sitä reserviä juurikin on ollut hyvin, olisi tyhmää pitää 1-2 varapelaajaa enemän kuin mitä nyt on, vai kenen etua se ajaisi jos vaikka Lepine olisi jätetty pelkästään sitä varten että puolustajia olisi tarpeeksi penkin päässä, nyt sielä on seuraavina nousemassa omia junnuja kuten pitääkin. Itseasiassa tuota pelaaijen määrää voisi ehkä jatkossa yhä laskea, että heti loukkaantumisien tullessa se olisi ne omat junnut jotka pääsee eikä hankita turhan montaa vanhusta sinne penkille istumaan. Niin kauan ainakin kun mestisjoukkuetta pyöritetään niin asian pitää olla kuten nyt, että Auvinen nousee ja seuraavana sitten olisi Salonen. Taitaa sielä vielä sopimuspelaajista Kankaanperäkin olla reservissä. Hietanen taisikin sitten jäädä akatemian puolelle.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Mitäs mieltä jengi on Myllärin tilanteesta? Ollaan puhuttu Malmin ja Näkyvän poistumisista vaikka on sopimus, mutta Myllärin kohdalla se olisi ihan ymmärrettävää. Tarkki kuitenkin pelaa ensikaduella taas todella paljon. Toki Mylläri on hyvä kakkonen, mutta sillä tätä vaan mietin, että tuskin JYP pahemmin estelee jos ei halua jatkaa tuossa roolissa. Olisiko parempaa edes tarjolla muualla.

Pakistossa oikeastaan Näkyvän pois päästämisessä ei olisi mitään järkeä, ellei oikeasti se Mäenpää olisi tulossa. Olen sanonut monta kertaa täällä, että Näkyvä on ollut heikko EHT turnauksen jälkeen, mutta jos ei ketään ole tulossa tilalle, niin vaikea Näkyvää on pois laittaa. Jos joku Mäenpää tulee, niin en jää harmittelemaan Näkyvän perään. Sitten taas Näkyvä paljon mielummin kuin Ville Varakas.

Mäenpää/Näkyvä - Kalteva
Varakas/Luoma/Auvitu - Välivaara
Viitanen - Auvinen

Luoma olisi jotenkin mukava vielä JYP nutussa nähdä, mutta tuskinpa tänne rantautuu. Tuollaisena pakisto näyttäisi kuitenkin ihan hyvältä ja loukkaantumisia paikkaamaan on vielä Hietanen, Salonen ja Kankaanperä.


Jaatinen - Perrin - Abid
Louhivaara - Lahti - Wärn
Hubacek - Myttynen - Nenonen/Löfman
Jääskeläinen - Virtanen/XXX - Nenonen/Salmio

Kyllähän tuollainen Löfman tuohon menisi. Nenoselle toki voisi tarjota roolia kolmosesta ja näin ollen saataisiin Salmio kokoonpanoon, joka ajaa asiansa kyllä nelosessa. Pelannut kuitenkin koko kauden aika hyvin. Ei mikään nikkari, mutta haastaa välillä ihan hyvin ja tekee perus duunia. Sen takia olisi juuri neloseen hyvä kaveri. Ei mua haittaa vaikka Löfman ei tuliskaan. Wärnin suntaan jengi täällä mun mielestä lataa ihan liikaa paskaa. Toki kakkosessa odotetaan hieman enemmän tehoja. Sen ymmärrän, mutta jotkut suunnilleen joka tappion jälkeen avautuu juuri Wärnistä, niin sitä en ymmärrä. Varsinkin nyt pleijareissa ollut hyvä. Itse ainakin tykkään siitä, että pelaa ensikaudella JYPin paidassa.
 

Ponto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikäs siinä on syynä ettei kukaan spekuloi Darryl Boycen jatkosopimuksella? Kanukki taistelee ja raataa sellaisella asenteella, että ehdottomasti haluan nähdä tätä lisää myös ensi kaudella. Siinä olisi siis iso vahvistus myös ensi kaudeksi 2-3-ketjuihin ja ehkäpä niitä tehojakin tulee lisää. Ja monipuolisesta Boycesta olisi varmasti käyttöä monessa roolissa pitkän kauden aikana, sillä osaahan hän pelata niin sentterinä kuin laiturina. Eli mun puolesta voitaisiin liigakausi aloittaa seuraavilla ketjuilla:

Jaatinen-Perrin-Abid
Löfman-Boyce-Hubacek
Louhivaara-Lahti-Wärn
Jääskeläinen-Myttynen-Nenonen/Salmio
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nythän sielä sitä reserviä juurikin on ollut hyvin, olisi tyhmää pitää 1-2 varapelaajaa enemän kuin mitä nyt on, vai kenen etua se ajaisi jos vaikka Lepine olisi jätetty pelkästään sitä varten että puolustajia olisi tarpeeksi penkin päässä, nyt sielä on seuraavina nousemassa omia junnuja kuten pitääkin.

Lähinnä ajattelin joukkueen menestyksen kannalta asiaa. Minun nähdäkseni Auvinen teki aika isoja virheitä perjantain ottelussa, ja harvemmin tuo junnujen nouseminen kokoonpanoon kevään tärkeimmissä peleissä on tiennyt sitä, että joukkueen menestysmahdollisuudet olisivat siitä parantuneet. Lepineä en haluaisi nähdä tämän kevään otteluissa, koska mies ei sen virheettömämmin pelannut kuin junioritkaan, mutta yksi rutinoitunut peruspakki olisi kova sana tässä vaiheessa kautta. Ja kun toisena keväänä peräkkäin pakit näyttävät loppuvan kesken, ainakin minulla on tullut mieleen että ehkä kokenutta reserviä pitäisi puolustuksessa olla enemmän. JYPin menestys ainakin noin kädettömällä hyökkäyksellä kun on paljolti kiinni siitä, kuinka vähän virheitä puolustajat tekevät.

Tapparan kohdalla laaja materiaali näyttäisi ainakin ajavan joukkueen asiaa kun tavoitteena on menestyä. Pari kärkihyökkääjää putosi kokoonpanosta puolivälierissä, mutta koska reservissä oli kokeneita ja hyviä pelaajia, ei se ole paljon joukkueen tuloksissa näkynyt.
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Mikäs siinä on syynä ettei kukaan spekuloi Darryl Boycen jatkosopimuksella? Kanukki taistelee ja raataa sellaisella asenteella, että ehdottomasti haluan nähdä tätä lisää myös ensi kaudella. Siinä olisi siis iso vahvistus myös ensi kaudeksi 2-3-ketjuihin ja ehkäpä niitä tehojakin tulee lisää. Ja monipuolisesta Boycesta olisi varmasti käyttöä monessa roolissa pitkän kauden aikana, sillä osaahan hän pelata niin sentterinä kuin laiturina. Eli mun puolesta voitaisiin liigakausi aloittaa seuraavilla ketjuilla:

Joku tästä mainitsi aikaisemmin että Boycen kohdalla tullee nämä veroasiat vastaan siten että kaverista tulisi järisyttävän kallis jos suora sopimus laitettaisiin. Hänen kanssaan tulisi kysymykseen sama kuin Huban kanssa eli odotella jonnekkin asti syksyä ja sitten liittyä joukkueeseen ja välttää yltiöverot niin pelaajalle kuin seuralle. Näin muistelin, korjatkaa jos jauhan omiani.

Ja kyllähän tällaisen kaverin ottaisin aina avosylin vastaan. Pyyteetöntä raatamista ja suoraviivaista peliä, lisäksi erinomainen aloittaja ja hyvä taklaamaan.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Ja kun toisena keväänä peräkkäin pakit näyttävät loppuvan kesken, ainakin minulla on tullut mieleen että ehkä kokenutta reserviä pitäisi puolustuksessa olla enemmän.

Pitää paikkansa, mutta nyt kuitenkin reservissä on jo useampi liigan ilmapiiriä haistellut puolustaja (Auvinen, Hietanen, Salonen, Kankaanperä). Nähdäkseni yhden hankinnan (Varakas?) myötä voitaisiin syyskauden ajan katsoa, onko näistä em.pelureista ottamaan se yks askel eteenpäin ja jos leveys ei sitten riitä, niin tutkailla puolustajamarkkinoita sitten kesken kauden.

Joku tästä mainitsi aikaisemmin että Boycen kohdalla tullee nämä veroasiat vastaan siten että kaverista tulisi järisyttävän kallis jos suora sopimus laitettaisiin..

Tiedä järisyttävän kalliista, mutta verot kuitenkin nousevat roimasti jos Boyce on yli 6 kk Suomessa tämän vuoden aikana.
Oman näkemykseni mukaan hankintapolitiikan pitäisi tänä keväänä tähdätä pidemmälle kuin pelkästään ensi kauteen ja tämän perusteella en ole Boycen jatkoa paljoakaan ajatellut.
Ja kuten sanottu, Virtanen jutteli ainakin helmikuussa että nuorten sisäänajoa olisi tarkoitus ensi kaudella tehostaa.
 
Viimeksi muokattu:

Ducks44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Joku tästä mainitsi aikaisemmin että Boycen kohdalla tullee nämä veroasiat vastaan siten että kaverista tulisi järisyttävän kallis jos suora sopimus laitettaisiin. Hänen kanssaan tulisi kysymykseen sama kuin Huban kanssa eli odotella jonnekkin asti syksyä ja sitten liittyä joukkueeseen ja välttää yltiöverot niin pelaajalle kuin seuralle. Näin muistelin, korjatkaa jos jauhan omiani.

Ja kyllähän tällaisen kaverin ottaisin aina avosylin vastaan. Pyyteetöntä raatamista ja suoraviivaista peliä, lisäksi erinomainen aloittaja ja hyvä taklaamaan.

Boyce olisi tosiaan hyvä lisä ensi kauden joukkueeseen.

Mutta

Mihin keskusteluissa on unohtunut Immosen Jakke? Eikös jo viime kesänä arvuuteltu, että pelaako Jypissä vai vielä yhden kauden Kazanissa. Päätti käyttää option silloin. Mutta nyt lienee tilanne täysin toinen...
 

viikst

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Washington Capitals
Boyce olisi tosiaan hyvä lisä ensi kauden joukkueeseen.

Mutta

Mihin keskusteluissa on unohtunut Immosen Jakke? Eikös jo viime kesänä arvuuteltu, että pelaako Jypissä vai vielä yhden kauden Kazanissa. Päätti käyttää option silloin. Mutta nyt lienee tilanne täysin toinen...

Seppänen kommentoi tässä joku aika sitten että Jarkko pelaa ensi kaudella Venäjällä. Varmasti realistisempaa odottaa Immosta takaisin sen jälkeen kun Perrin aikanaan lopettaa.
 

Ponto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oman näkemykseni mukaan hankintapolitiikan pitäisi tänä keväänä tähdätä pidemmälle kuin pelkästään ensi kauteen ja tämän perusteella en ole Boycen jatkoa paljoakaan ajatellut.
Ja kuten sanottu, Virtanen jutteli ainakin helmikuussa että nuorten sisäänajoa olisi tarkoitus ensi kaudella tehostaa.

Boycelle tulee ikää mittarin vasta 29 ensi kesänä, joten voisihan kaverilla lätkäistä suoraan jatkosopparin keväälle 2015 asti.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Jos talouspuoli ei ole este ja yhteisiä haluja löytyy, niin ehdottomasti Boycelle jatkoa. Kovasti samaa kuin kesken viime kauden tulleessa Hubacekissa, loistava joukkuepelaaja ja viimeisen päälle kova työntekijä. Alivoimalla erittäin hyvä ja varmasti joukkueen kovin aloitusprosentti vakioaloittajista.
 

Rostislav

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Enpä olisi hirveän pettynyt vaihtokauppaan jossa Boycelle sorvataan jatkosoppari ja Abidille löydetään uusi työnantaja jostain muualta. Ramzi oli hyvä runkosarjassa, tosin siinäkin hiipuvalla trendillä loppua kohden, mutta pudotuspelit olivat murheellisinta ja lähes hävettävintä katsottavaa vähään aikaan. Hattutemppukaan pronssipelissä ei pyyhi pois muistikuvaa haluttomasta ja välinpitämättömästä kiekkokiertolaisesta. Vänttiselläkin oli isompi hurrikaanisydän tänä keväänä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös