Niin ja tätä kautta on pelattu kuusi peliä, josta viidestä JYP on ottanut pisteitä. Ja on sarjanelosena, tänään mahdollisuus voitolla nousta sarjakakkoseksi yli 2p/peli keskiarvolla.
Kyllä, mutta tästä asiasta kukaan ei ole sanonut mitään. Jopa minun silmissä elämme kivoja aikoja tällä hetkellä.
Sori nyt vaan, mutta ne ovat out of map jotka huutelevat täällä joidenkin riittämättömyyksien ja kädettömyyksien perään - tässä vaiheessa kautta ja tässä sarjatilanteessa. Eri asia olisi sitten jos saldo kuudesta pelistä olisi kuusi pistettä.
Ei olla kartalta ulkona vaan eletään hetkessä. Löfman voi vielä yllättää, mutta tällä hetkellä hän ei minun mielestäni kuulu kodinrikkojaksi hienolle kolmikolle vähäisessä ylivoimatilanteessa.
Enkä edelleenkään löydä sitä ideaasi, miten Salmio tuota yv:tä muuttaisi, kerro vaikka nyt ensin mitä roolia ajattelisit Mikolle tuossa kentässä, jos pelataan kolmella hyökkääjällä.
Olet keskittynyt lähinnä Löfmanin dissaamiseen ja Salmiota huutanut sisään, mutta minkäänlaista perustetta sille et ole esittänyt mikä olisi Salmion rooli jos pelaisin Myttysen ja Nenosen kanssa yv:tä.
Salmio toisi variaatiota maalin eteen kokonsa avulla. Mutta edelleen minä vingun tuon kolmikon kemioiden perään. He pyörittävät tasakentin(luovat vaaraa ja tilanteita) peliä mainiosti ja perustan väitteeni suht pitkälti tähän. Tässä kohtaa toveri Köpi olemme makuasioiden äärellä. Minä pidän Salmiota Löfmania paremmat kädet omaavana pelaajana. Tästä emme saa järkevää ratkaisua. Ymmärrän myös puolustelusi Löfmanin suhteen.
Ja jos valmennusjohdon suunnitelma on tuo että Löfman pelaa Myttysen ja Nenosen kanssa yv:ssä, tällä hetkellä sitä on hyvin heikko minusta kritisoida, etenkin kun eilisessä pelissä se kolmikko sai yv:n pyörimään, vaikka nyt ei tehoja vielä tullutkaan.
Valmennusjohto pitää rahapelaajat tyytyväisinä. Muutoin JYPin loistelias SMN pelaisi paljon enemmän. Jääkiekossa ei vain aina ratkaise se ketkä onnistuvat.