JYP kaudella 2013–2014 – uudet kuviot, tutut kujeet?

  • 467 233
  • 1 405

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ok. Eli jos sulle ei joku maksa velkojaan, silität vain päätä ja sanot että unohda koko homma? Ja viikon päästä sama uudestaan? Paskanpuhujat ovat paskanpuhujia ja sellaisina heitä pitää kohdella. Sääli ja halveksunta tulevat ensimmäisinä mieleen.

Velat tulee maksaa. Aina. Tästä ei tingitä. Minä en kuitenkaan ala ihmisiä nimittelemään tällaisen asian merkeissä. Veloissaankin oleva tyyppi on kuitenkin ihminen eikä mainittu tekijä oikeuta ala-arvoiseen dumaamiseen.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Ei tällä nyky jypin pelityylillä pärjäää kuin euro trophy höntsässä. Kiekollinen peli ei vaan sovi jypin rosteriin

Missä tunne, missä taklaukset? Abid - Myttynen nelosessa? 3 tasapaksua ketjua ja paska nelonen. Abidin voisi laittaa myyntilistalle. Neloseen liian kallis pelaaja
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Tässäkö oli kysymys tuhansista euroista tai kiinteistöistä? Mies joka ei maksa velkojaan on todellakin säälittävä reppana ja alemman tason tyyppi.

Oletko sitä mieltä että jos keskustelupalstalla soittaa poskeaan tyyliin:"Saat satasen jos Jyppi ei tänään voita",on velallinen jollekin toiselle anonyymille? Samalla tämä poskensoittaja on oikeassa elämässään todennäköisesti surkimus. Hiukkasen suosittelisin laittamaan valoja päälle. Eiköhän tämä jatkis nyt ole kumminkin hupia ja harmitonta ajanvietettä jota ei todellakaan pidä ottaa vakavasti.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
Tässä ketjussa on syytä palata ketjun otsikon mukaiseen aiheeseen pikimmiten. Tähänastiset sääntörikkomukset off topicista ja muusta tullaan käsittelemään normaalin skaalan mukaisesti, mutta tämän ilmoituksen jälkeisten rikkomusten sanktiot tulevat sitten kovennettuna.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Opelix, olet heikoilla jäillä. Tuskin tulet unohtumaan keneltäkään nimimerkiltä, joka tätä säätämistäsi on vuosia seurannut.

Silti: maksa velaksi. Käsittämätön kattaus selityksiä, joilla et katteettomista lupauksistasi pääse.

Tavallaan tyyppiesimerkki itselleen valehtelemisen taidon huippulahjakkuudesta, jos selittelee maksamattomuuttaan toisen nimimerkin jatkispersoonallisuudella.

Hieno sisällissota menossa. Ehkä tämä puhdistaa ilmaa jatkossa.

Velat maksetaan. Aina.

Jupa

edit. En nähnyt epäasiallisuuksia viestissäni, kirjoitinkin sen ennen kuin moderaattorit olivat jo huomauttaneet henkilökohtaisuuksiin menevistä aiemmista viesteistä. Jos tästä jollekin tuoimio jaetaan, niin tässä tapauksessa oikeus voi toteutua vain melko pitkän arkeologisen viestilouhinnan kautta.
 
Viimeksi muokattu:

Winston Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Veikkaan että Tuppurainen lähtee ihan kohta Venäjälle, ja senkin takia näitä vikkeliä ukkoja tarvitaan rosteriin.

Mistäs tällainen arvailu? Ainakaan ilman korvausta Tuppurainen ei ilmeisesti pysty siirtymään. JYPin sivuilla olevassa uutisessa kerrottiin toukokuun alussa näin:

JYPin ja Tuppuraisen sopimuksessa on KHL-optiot, jotka mahdollistavat sen, että Jani Tuppurainen voi pelata kauden 2013 – 2014 KHL:ssä, mikäli sopimus syntyy ennen 31.5.
 

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toivottavasti tuo ei tule toteutumaan. Tuppuraisen menettäminen olisi iso kolaus. Ennemmin möisin Abidin pois, jos joku hänet suostuu ottamaan. Virtanen kuntouduttuaan ottaa paikan kokoonpanosta, joten kenet sieltä heitetään akatemiaan.

Vähän hiljaista täällä kun useampi kirjoittelija on jäähyllä.
 

chubster

Jäsen
Eikai tämä Tuppuraisen lähtö ole nyt mikään "oikea" huhu?

Siinähän sitä oltaisiin. Vaikka toki jos olisi lähdössä, niin mielummin heti kauden alkuun niin jää aikaa jonkun muun nostaa tasoaan epäinhimillisen paljon tai on aikaa skoutata joku random spuge siihen saksan divarista.
 

Seppochu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jeff Foss
En tiedä mitä pelejä täällä on katsottu, mutta Poukkula on ollut alkukauden suurimpia onnistujia omasta mielestäni. Toki 1ügassa ei vielä pisteitä ole syntynyt, mutta esiintyminen on ollut todella pirteää. Erityisesti ET-peleissä ketju Poukkula-Löfman-Hubacek oli erittäin hyvä. Ajatukset tuntui osuvan hyvin yhteen, mutta heikohko viimeistely esti suuremmat pisteet.

Summasummarum, Tuppuraisen lähtöä Poukkulan sopparilla on mielestäni turha arvuutella. (Jos se edes oli taka-ajatus)
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Päivän Urheilusanomissa oli Tuppuraisen haastattelu, josta irroitettuna lause "uskon, että JYP päästää minut KHL:ään, jos joku suostuu ostamaan sopimuksen ulos. Sen verran niitä paikkoja on kuitenkin tullut nähtyä, että ihan mihin tahansa en lähde"

Siinä se huhu. Mies miettii ääneen, lehtimies kirjoittaa ja paniikki valmis. Toki voi lähteäkin, mutta rahaa on takana oltava ja paikkakunnan Moskovan länsipuolelta. Veikkaisin näin.
 

dafjkl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos ja JYP
Eiköhän todennäköisempää ole se, että mahdollisesti ensi kesänä/syksynä Jani voi siirtyä KHL:ään. Ja hyvän menestyksekkään JYP kauden jälkeen. Niin minä Urheilusanomien perusteella päättelisin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Minua häiritsee ettei Myttysellä, Nenosella sekä jopa Salmiolla ole AIDOSTI mahdollisuutta kokeilla yyveellä. Nuo haistapaska-vaihdot jämähetkissä ei paljon hyödytä ylivoimien ollessa kyseessä. Ja Löfman helvettiin tuosta porukasta missä Nenosta etc. pelaa. Ei mitään hyötyä ko. kundista.

Perrinin poppoo on jo vähän nähty eikä olisi väärin jakaa vastuuta muillekin.
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perrin ja Tuppurainen saisivat oikeasti alkaa esittämään jo jotain pikkuhiljaa. Olleet todella paskoja. Poukkulan kanssa peli tosin kulki.

Nenoselle enemmän sitä vastuuta. Pelasi taas aivan erilailla Perrinin ja Tuppuraisen kanssa ja samalla koko kenttä pelasi hieman paremmin. Huba nyt pörrää kentässä kuin kentässä ja löfmän ei todellakaan ole YV-pelaaja.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Minua häiritsee ettei Myttysellä, Nenosella sekä jopa Salmiolla ole AIDOSTI mahdollisuutta kokeilla yyveellä.

Katsoinko mä ihan väärin, mutta eikös Myttynen-Löfman-Nenonen aloittanut tänään kaksi viimeistä ylivoimaa? Eli kyllä sitä vastuuta jo tänään annettiin, katsotaan jatkuuko trendi.

Nenoselle enemmän sitä vastuuta. Pelasi taas aivan erilailla Perrinin ja Tuppuraisen kanssa ja samalla koko kenttä pelasi hieman paremmin.

Nenonen ei kyllä esittänyt niissä parissa pelissä Perrinin ja Tuppuraisen rinnalla yhtään mitään, eikä koko ketjukaan. Olemme olleet vissiin eri peleissä.

Minä kokeilisin edelleen Abidia tuossa, koska Nenonen istuu selkeästi tällä hetkellä parhaiten Salmion sekä Myttysen rinnalle.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Katsoinko mä ihan väärin, mutta eikös Myttynen-Löfman-Nenonen aloittanut tänään kaksi viimeistä ylivoimaa? Eli kyllä sitä vastuuta jo tänään annettiin, katsotaan jatkuuko trendi.

Salmio-Myttynen-Nenonen. Noin sen tulisi mennä!

Minkä helvetin takia kädetön Löfman surffaa tuollaisessa ylivoimakoostumuksessa? Anssi on ihan kivapoika alivoimalla ja muutoinkin taisteluilmeellä, mutta ei helvetissä ylivoimiin.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Salmio-Myttynen-Nenonen. Noin sen tulisi mennä!

Minkä helvetin takia kädetön Löfman surffaa tuollaisessa ylivoimakoostumuksessa? Anssi on ihan kivapoika alivoimalla ja muutoinkin taisteluilmeellä, mutta ei helvetissä ylivoimiin.

No eipä niitä käsiä Salmiolla ole sen enempää. Jos mun pitäisi valita Salmio tai Löfman ylivoimaan jos kaksi muuta ovat Myttynen sekä Nenonen, niin heittämällä valitsisin Löfmanin. Tämä "kädetön" kaveri on kuitenkin tehnyt viime kaudella liigassa 28 pistettä, jolla olisi ollut JYPin sisäisessä pistepörssissä sijalla 5.

Hyvin vaikea nähdä Salmiolle jotain roolia ylivoimaketjussa, jos pelataan kolmella hyökkääjällä. Jos siihen laitettaisiin neljä hyökkiä, niin sillo voisi heilua maalin edessä.

Löfman ainakin haki aloitukset noissa ylivoimissa missä katselin, joten liekö siinä peluutuksen pointtia osittain myös.
 
Viimeksi muokattu:

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Minua häiritsee ettei Myttysellä, Nenosella sekä jopa Salmiolla ole AIDOSTI mahdollisuutta kokeilla yyveellä. Nuo haistapaska-vaihdot jämähetkissä ei paljon hyödytä ylivoimien ollessa kyseessä. Ja Löfman helvettiin tuosta porukasta missä Nenosta etc. pelaa. Ei mitään hyötyä ko. kundista.

Perrinin poppoo on jo vähän nähty eikä olisi väärin jakaa vastuuta muillekin.

Jep jep ja vielä kerran Jep. Viime vuonna jo vitutti kun Perrinit veti joka toista vaihtoo ja yv:tä. Joukkueessa on myös erittäin lahjakkaita pelaajia, jotka saavat tosiaan vain nämä jämä minuutit. Herätys valmennus! Vai eikö vain ole munaa pitää kallispalkkaisia pelaajia pienemmillä minuuteilla.

Mitä tulee löfmaniin ja Abidiin niin olen todella pettynyt. Kummatkin voisi nakata lahjakkaiden nuorten pelaajien tieltä pois.Wärn on taas yllättänyt itseni positiivisesti. Pelannut play-offeista saakka hyvällä tasolla. Ja mitä tulee Perriniin niin alkukausi on vahvistanut sitä tuntemusta ettei riitä joukkueen 1.sentteriksi enää tänä vuonna.
 

dafjkl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos ja JYP
JYPin ylivoima ei mielestäni ole ole kuin ihan pienestä kiinni. Kiekko saadaan hyvin hyökkäysalueelle ja pakkopeli pyörii hyvin Perrinin ketjulta, mutta viimeistely ontuu. Maalipaikka saadaan kyllä joka kerralla rakennetuksi. Itse en kovin huolissani kuitenkaan ole, kun ykkösyv:ssä joka jannu pystyy ratkaisemaan. Hieman on vain Tuppuraisella ja Abidilla nyt apinaa niskassa ja se voi tippua sieltä jo tänään.

Abidin eilinen tolppa olisi ollut hieno maali, jos edes hieman olisi ollut tuuria mukana.
 
Suosikkijoukkue
JYP, GKS TYCHY, Puolalainen lätkä, Boston Bruins
JYPin ylivoima ei mielestäni ole ole kuin ihan pienestä kiinni. Kiekko saadaan hyvin hyökkäysalueelle ja pakkopeli pyörii hyvin Perrinin ketjulta, mutta viimeistely ontuu.

Onko kukaan huomannut että Perrinin ylivoimaketjussa, jotenkin Perrin ja Tuppurainen on väärillä puolilla? Perrin pyörittää nyt peliä vasemmassa laidassa, kun viime kaudella Perrin oli oikealla laidalla ja Abid maalin kulmalla. Mielestäni Perrinin vaarallisuus ylivoimassa on monipuolisuus, koskaan kun ei voi tietää ampuuko vai lähteekö viime hetken syöttö, kuten useasti viime kaudella nähtiin. Nyt se laukaisu ei tule kysymykseen kun eki on väärällä puolella jolloin ei pääse suoraan ampumaan.
Eli itse kääntäisin Perrinin oikealla laidalle, Abid siihen maalin kulmalle, Tuppurainen vanhaan Pihlmanin paikkaan "sektorille" ja Hubacek vasemmalle laidalle ottamaan se kiekko takas kun Tuppuraisen tai Perrinin veto on painunu plekseihin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
No eipä niitä käsiä Salmiolla ole sen enempää. Jos mun pitäisi valita Salmio tai Löfman ylivoimaan jos kaksi muuta ovat Myttynen sekä Nenonen, niin heittämällä valitsisin Löfmanin. Tämä "kädetön" kaveri on kuitenkin tehnyt viime kaudella liigassa 28 pistettä, jolla olisi ollut JYPin sisäisessä pistepörssissä sijalla 5.

Ensiksi terveisiä vain sinne menneisyyspuolueeseen. Valot päälle, pelaamme tätä kautta tässä hetkessä.

En ole varmastikaan kaltaisesi kiekkoasiantuntija, mutta minun ajatusmaailmani mukaan SMN -porukan kemiat ovat hyvät ja sen vuoksi näkisin koko kolmikon ylivoimassa. Minä huudan kovaan ääneen näyttöjä ja tekoja paikkansa ansaitsemiseksi. Löfman ei ole pelaaja joka kuuluu ylivoimaan. Salmion kädettömyyden suhteen pyörittelen myös hivenen päätäni. Olet nyt mielestäni vähän out of the map.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
JYPin ylivoima ei mielestäni ole ole kuin ihan pienestä kiinni. Kiekko saadaan hyvin hyökkäysalueelle ja pakkopeli pyörii hyvin Perrinin ketjulta, mutta viimeistely ontuu. Maalipaikka saadaan kyllä joka kerralla rakennetuksi. Itse en kovin huolissani kuitenkaan ole, kun ykkösyv:ssä joka jannu pystyy ratkaisemaan. Hieman on vain Tuppuraisella ja Abidilla nyt apinaa niskassa ja se voi tippua sieltä jo tänään.

Minulle tästä on jäänyt hivenen näennäinen vaikutelma. Kiekko tuodaan alueelle, homma pyörii, mutta eihän se mitään tulosta tuota. Hommassa pitäisi olla asennetta huomattavasti enemmän. Ehkä tuo aukeaa vielä, mutta nyt se on aikamoista plaahplaah-elämyksien juhlaa.

Onko meillä muuten hivenen kehnohko pakisto? Kärjistetysti kysyn, koska ihan ensimmäisenä seikkana minua häiritsee pakkien yleisesti huono laukausten laatu. Näkyvä toimikoon yhtenä esimerkkinä kun nyt ylipäätään viitsii laukoa. Toisekseen meillä on isoja jätkiä, mutta kovuutta ei tunnu olevan alkuunkaan. Isoille jätkille suon kömpelyyden jos se paikataan oikeasti kovuudella.

Mikko Luoma - kiekollinen pakki. Joo-o.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Ensiksi terveisiä vain sinne menneisyyspuolueeseen. Valot päälle, pelaamme tätä kautta tässä hetkessä..

Niin ja tätä kautta on pelattu kuusi peliä, josta viidestä JYP on ottanut pisteitä. Ja on sarjanelosena, tänään mahdollisuus voitolla nousta sarjakakkoseksi yli 2p/peli keskiarvolla.

Sori nyt vaan, mutta ne ovat out of map jotka huutelevat täällä joidenkin riittämättömyyksien ja kädettömyyksien perään - tässä vaiheessa kautta ja tässä sarjatilanteessa. Eri asia olisi sitten jos saldo kuudesta pelistä olisi kuusi pistettä.
Enkä edelleenkään löydä sitä ideaasi, miten Salmio tuota yv:tä muuttaisi, kerro vaikka nyt ensin mitä roolia ajattelisit Mikolle tuossa kentässä, jos pelataan kolmella hyökkääjällä.
Olet keskittynyt lähinnä Löfmanin dissaamiseen ja Salmiota huutanut sisään, mutta minkäänlaista perustetta sille et ole esittänyt mikä olisi Salmion rooli jos pelaisi Myttysen ja Nenosen kanssa yv:tä.

Ja jos valmennusjohdon suunnitelma on tuo että Löfman pelaa Myttysen ja Nenosen kanssa yv:ssä, tällä hetkellä sitä on hyvin heikko minusta kritisoida, etenkin kun eilisessä pelissä se kolmikko sai yv:n pyörimään, vaikka nyt ei tehoja vielä tullutkaan.
Löfman on liikkeeltään ja käsiltään Salmiota parempi ja kuten aiemmin sanoin, vaikuttaisi vastaavan aloituksista tuossa ketjussa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös