Myttysen kohdalla valitettavan odotettua tekstiä, mutta toisaalta alkakoot paiskomaan pisteitä sitten heti sarjan alusta lähtien. Mitään "Lepine-ilmiön" toistoa ei ole tilauksessa kenenkään kohdalla. Vähiten Myttysen.
Jatketaan tästä vielä sen verran, että peliaikaa ei tosiaan tolle kentälle ole tullut kahdessa matsissa yhteensä kuin arviolta sellaiset reilut 20 minuuttia. YV-aikaa MM:lle tyyliin yksittäisiä sekunteja lopusta. Edelleen mä haluaisin nähdä Matiaksen rutinoituneiden laitureiden keskellä. Pelsuja vastaan Myttynen pelasi jomman kumman laiturin nokikkain veskan kanssa, mutta maali jäi syntymättä. Lisäksi laitureista Nenonen on ollut näissä peleissä pettymys erityisosaamisensa suhteen; esimerkiksi eilen paukutti ihan hyvästä paikasta kilometrin ohi. En ole lainkaan huolissani sentteritilanteen suhteen.
Allu... sama vanha ja hyvä niin.
Abid... en mä tiedä mitä tähän pitäisi sanoa. Yltääkö viime kauden runkkarin maalimäärään? En näe mitään syytä miksei voisi yltää. Onnistuuko pleijareissa? Mä uskon, että se viimekeväinen oli vain poikkeus, mutta aika näyttää.
Luoma... jos
mikkous olisi määriteltävissä Luoman ja Kaltevan mukaan, se olisi nautinnollista kokonaisvaltaisuutta. Liigan parhaimpia pakkeja ensi kaudella.
Wärn... eilen todella hyvä ja luotan siihen, että pystyy jatkamaan siitä mihin pleijareissa jäi. Vähintään 25 pinnaa mun odotuksissa, jos pelaa Louhivaaran ja Lahden kanssa.
Auvitu... vieläkin välillä niitä ihme koomasyöttöjä jolloin tuntuu, että miehen äly lähtee kävelee, mutta vastapainoksi sitä positiivista auvitumaisuutta. 20+ pinnaa.
Eki... jäänyt mieleen useampikin syöttö viivalle, jotka vastustaja on katkonut, mutta luistin liikkuu hyvin. Se perinteinen vitosella alkava pistemäärä luvassa.
Pelitavassa näkynyt viitteitä hyvin toteutetusta lisääntyneestä kiekollisuudesta, ja oma luotto Marko Virtaseen ja koko joukkueeseen on 100%.
Mestaruus, mä sanoin sen ensimmäisenä.