kesätyttö69
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
No miksi sitten kyselet minulta ja muilta, miksi haluamme antaa Myttyselle mahdollisuuden, kun kerta olet eliteprospectsin perusteella päättänyt että mies on aina ollut huono ja toiveita kehittymisestä ei ole?
No mukavahan näistä on vääntää ja keskustella vaikkakin tässä nyt ollaan jumiuduttu jankkaamiseen.. Totta on se että aika poteroissa ollaan ja ei auta kuin odottaa ensi kautta ja katsoa - mielelläni olen enemmän kuin väärässä mutta pahoin pelkään että joudumme isoille kaupoille ensi kaudella. Ja kyllähän mä näin viime kaudella ettei Myttynen ollut niin hyvä kuin oli annettu ymmärtää vaikka kaikki muu tieto minulla onkin miehestä vain tuota tekstitv-tietoa.
On se kumma että ei ole lupaava, mutta silti on käytännössä kiertänyt kaikki ikäkausimaajoukkueet lävitse ja edustanut myös Suomea junioreiden MM-kisoissa?
Toissa kesänä, eli puhut kesästä 2011? Sillo riveissä olivat Perrin, Hytönen, Lahti, Virtanen, Asplund, Riska sentteriosastolle..luuletko että tuohon olisi joku lupaava ukko tullut?
Oli lupaava mutta nyt kuitenkin jo 23.. Niin oli Kari Korkkikin mutta alusta asti paska ja mut ristiinnaulittiin täällä kun haukuin peliesityksiä. Silti lähti yhtä nopeasti kuin tulikin. Jypissä vaaditaan onneksi näyttöjä.
Onhan meillä akatemia juuri sitä varten että näitä lupaavampia junnuja voidaan pyöräyttää sitä kautta liigaympyröihin. Asplundista nyt ei kukaan odottanut mitään. Mielestäni Jonne on kehityskelpoisempi kuin Myttynen.