Pitkästä aikaa minäkin palailen kesälomilta JA:aan. Jarkko siis lähti, kuten odotettua, mutta tilalle tarvittais jotain. Minun mielestä uuden miehen ei tarvitse olla valmis tähti (Bednar, Ton, Larsson, Sjögren, IMMONEN jne.), jos pelaaja lyö itsensä läpi kuten edellämainitut herrat. Viimeaikoina JYP ei ole kuitenkaan onnistunut hankkimaan sellaisia miehiä, jotka olisivat lyöneet itsensä läpi JYPin paidassa. Esim. Martins oli osittain valmis tähti, jolta odotettiin varmasti tehojen valossa enemmän. Pelkään pahoin, viimekausiin verraten, että scouttauksen taso laskee entisestään Holen lähdettyä ja Immosen korvaava pelaaja ei täytä niitä saappaita, jotka hänelle asetetaan. Toivon kuitenkin kovasti, että pari vahvistusta olisi tulossa. Tsemppiä nyt vaan sinne Voionmaankadulle.
Ai niin. Ensimmäistä kertaa vuosiin minulla on pelko siitä, että pleijarit voi jäädä haaveeksi, jos vahvistuksia ei saada. Siitä pelosta huolimatta uskon kuitenkin, että paikka 10 joukkoon on mahdollinen tälläkin ryhmällä. (uskon puutteesta minua ei voi syyttää) :)