JYP-huhut

• 2 696 164
  • 12 749

Madmen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jonsson ja Persson siis näyttäneet siltä, että uskoa löytyy, mutta Pulkkinen ja Liikonen toivottomia pyörijöitä? Jonssonia ja Perssonia tuskin kukaan kaivannut takaisin viime pelien perusteella. Jonsson on hyökkäspäässä ollut hyvä, mutta siinä se hänen osaltaan onkin. Perssonin peluuttamista en ole edes ymmärtänyt, pyörii kentällä kuin ei tietäisi kummassa joukkueessa pelaa.
Minun mielestäni Jonsson on saanut liikaakin kritiikkiä, kyllähän alkukaudesta näki mikä potentiaali sieltä löytyy. Miestä peluutettiin vain aivan liikaa ja se rupesi näkymään virheinä. Persson ei mun mielestä mahdu edes TOP8 puolustajiin onhan se luistelu sulavan näköistä mutta siihen se jääkin. Älytön kooheilija vailla järjen hiventä. Omat miehet hukkuu vähän väliä oman maalin eteen useasti jopa niin että Persson pelaa tilanteessa aivan väärällä puolella miestä.

Jaatis

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Lohi
Jep, en noita peliaikoja muistanut, mutta nyt kun sanoit, niin saattaahan sillä olla merkitystä. Olen parissa viime pelissä miettinyt, onko Erosta järkevää peluuttaa kolmannessa erässä vielä alivoimallakin, kun vetelee kohta puolta tuntia ottelua kohden.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jep, en noita peliaikoja muistanut, mutta nyt kun sanoit, niin saattaahan sillä olla merkitystä. Olen parissa viime pelissä miettinyt, onko Erosta järkevää peluuttaa kolmannessa erässä vielä alivoimallakin, kun vetelee kohta puolta tuntia ottelua kohden.
Joo, katsoin itsekin tuossa vähän aikaa sitten, että ei ole enää järkeviä peliaikoja Erosella. Kyllä tuolle jotain pitäisi tehdä.

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jonsson pelasi maajoukkue tauon jälkeen ennen loukkaantumista 6 peliä, joissa peliaika vaihteli 18.36 ja 22.35 välillä. Ei nuo mitään kauheen isoja peliaikoja ole, ihan perus minuutteja top4 pakille. Viimeksi pelannut yli 23min 11.10. Eli mun mielestä ei voi selitellä huonoja otteita kovilla peliajoilla.

Persson nyt on ihan katastrofi, eli ei todellakaan pitäisi mahtua pelaavaan kokoonpanoon jos edes liki kaikki on pelikunnossa.

Kyllä Pulkkisen ja Liikosen kuuluu olla peluutus järjestyksessä ruotsalaisten edellä, ihan peliesitysten perusteella, ja sitten kun vielä otetaan huomioon että Pulkkinen on oma junnu jota kehitetään kohti änäriä ja Liikosesta kasvatetaan runko pakkia tuleville kausille niin sitä suuremmalla syyllä heitä pitää peluuttaa ennemmin kuin ruotsalaisia. Toki pelaamisen tason pitää olla se ensisijainen valinnan peruste, mutta ns tasatilanteessa pitää ottaa huomioon myös tuommoisia seikkoja ja katsoa myös vähän vastustajan mukaan ketä peluuttaa.

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Persson nyt on ihan katastrofi, eli ei todellakaan pitäisi mahtua pelaavaan kokoonpanoon jos edes liki kaikki on pelikunnossa.

Tämä nyt ei varsinainen huhu mutta omalla mutulla veikkaisin että Persson voi olla niitä pelaajia jotka ei kautta täällä näe loppua. Järkevämpää olisi katsella tulevaisuutta ja antaa Jokiselle, Vuontisvaaralle peliaikaa ja tehdä Lehmuksen kanssa loppukaudesta liigasopimus (vaikka osa peleistä menisikin KeuPasta).

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Jonsson ja Persson siis näyttäneet siltä, että uskoa löytyy, mutta Pulkkinen ja Liikonen toivottomia pyörijöitä? Jonssonia ja Perssonia tuskin kukaan kaivannut takaisin viime pelien perusteella. Jonsson on hyökkäspäässä ollut hyvä, mutta siinä se hänen osaltaan onkin. Perssonin peluuttamista en ole edes ymmärtänyt, pyörii kentällä kuin ei tietäisi kummassa joukkueessa pelaa.

Minun mielestäni Jonsson on saanut liikaakin kritiikkiä, kyllähän alkukaudesta näki mikä potentiaali sieltä löytyy. Miestä peluutettiin vain aivan liikaa ja se rupesi näkymään virheinä. Persson ei mun mielestä mahdu edes TOP8 puolustajiin onhan se luistelu sulavan näköistä mutta siihen se jääkin. Älytön kooheilija vailla järjen hiventä. Omat miehet hukkuu vähän väliä oman maalin eteen useasti jopa niin että Persson pelaa tilanteessa aivan väärällä puolella miestä.

Nämähän eivät huhuja ole ja varmaan joku toinen ketju olisi parempi paikka tällä keskustelulle.

Mutta. Jonssonille kyllä löytyy paikka pakistosta, mutta huomattavasti pienemmällä vastuulla. Persson taas ei mahdu omassakaan listassa 8 parhaan puolustajan joukkoon.

LapaLammas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tästä taisin johonkin enemmän oikeaan ketjuun kirjoittaa, mutta täysin samaa mieltä kanssasi. Alkukaudesta taisi moni täällä huudella, että Jonssonin optio välittömästi käyttöön ja nyt mukamas huonoimpia pakkeja. Jonsson oli alkukaudella ehdottomasti meidän parhaimpia pakkeja/pelaajia ja väitän, että ilman häntä alkukausi olisi ollut vielä heikompi.

Että jotain oikeaa asiaa huhu-ketjuun, onko näin, että ensi viikon alussa kuuluisi jotain uutisia Mälkiän pilkkireissulta?

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tästä taisin johonkin enemmän oikeaan ketjuun kirjoittaa, mutta täysin samaa mieltä kanssasi. Alkukaudesta taisi moni täällä huudella, että Jonssonin optio välittömästi käyttöön ja nyt mukamas huonoimpia pakkeja. Jonsson oli alkukaudella ehdottomasti meidän parhaimpia pakkeja/pelaajia ja väitän, että ilman häntä alkukausi olisi ollut vielä heikompi.

Että jotain oikeaa asiaa huhu-ketjuun, onko näin, että ensi viikon alussa kuuluisi jotain uutisia Mälkiän pilkkireissulta?
Kyllä tässä oon ooteltu sitä kalaa, mutta jigissä ollut varmaan jotain. Toivottavasti ensi viikolla kuuluu viimein jotain.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kyllä tässä oon ooteltu sitä kalaa, mutta jigissä ollut varmaan jotain. Toivottavasti ensi viikolla kuuluu viimein jotain.
Vai tapahtuikohan tässä Kummelin Variksien käyttämä sabotaasi, Mälkiälle näytettiin et tarjolla ois mormuskoja joita ei ollutkaan, samaan aikaan kun kalat menikin kotio.

Vai oiskohan joku kuullut väärin, oli puhe Jaloviina-pullosta näin hotellireissun kynnyksellä ja joku kuuli tämän jalokalana?

Madmen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nämähän eivät huhuja ole ja varmaan joku toinen ketju olisi parempi paikka tällä keskustelulle.

Mutta. Jonssonille kyllä löytyy paikka pakistosta, mutta huomattavasti pienemmällä vastuulla. Persson taas ei mahdu omassakaan listassa 8 parhaan puolustajan joukkoon.
Kyllä ketju oli väärä tälle keskustelulle, itseasiassa vasta nyt tajusin itse että tämä oli huhu ketju. :D

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vai olisiko, että nyt on tarttunut oikein valtava Tappajahai ja Mälkiä joutuu toteamaan: "we need a bigger wallet".

motib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Itse en lähtisi enää tämän vuoden joukkuetta "lataamaan". Peli on alkanut näyttää hetkellisesti todella hyvältä ja Mälkiän liike potkia Hessu ulos ja tuoda Penttinen sisään on myös tuonu puolustuspeliin jämäkkyyttä. Koitettaisiin säästää hieman niitä roposia ja tehdä Salkulle ja Snarrille jatkopahvia.

Tuosta kun Perttu ja Jormakka saataisiin kokoonpanoon niin ei siihen vahvistuksille kauheasti ole hyökkäyksessä tilaa.

Puolustuskin mielestäni parantanut omaa peliä ja siellä alkaa olemaan hyvin kilpailua pelipaikoista. Iso usko on Penttiseen että pystyy opettamaan Perssonille vähän rauhallisuutta. Muistetaan että kärsiny loukeista paljon ja on vielä suhteellisen nuori kaveri.

Penne on ehkä vihdoin saanu projektinsa tuottamaan, joten en alkaisi heti lyömään kaikkea punaiselle vaan säästelisin jatkosoppareihin mahdolliset voitot. Eihän me vielä tällä kaudella mestaruutta odoteta

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyy myöntää että erikoisen kauan kestää että minkään asian kanssa tultaisi julki. Torgerssonista kun kuului niin meni 5 päivää julkistamiseen.
Nyt on reilu viikko mennyt.
Voihan se olla että on tullut joku mutka matkaan, esim entisen seuran puolelta.
Tai sitten yksinkertaisesti olin väärässä.
Tämän vaan tekee oudoksi se että juttu kiersi monesta paikkaa. Ei vain yhdestä paikasta.

Mutta, kattellaas nyt ens viikon alku vielä ennen kun asia haudataan…

Suosikkijoukkue
JYP, Kiekko-Espoo
Voihan se olla että on tullut joku mutka matkaan, esim entisen seuran puolelta.
Viime kaudella oli Seppäsen mukaan useita tapauksia, joissa melkein kaikki oli jo sovittu, mutta pelaaja "yön yli nukuttuaan" totesi, että kiitos ei. Siksi vaikuttaa mahdolliselta, että huhu ei toteudu.

On myös mahdollista, että tässä ei ollut kyse tämän kauden pelaajasopimuksesta.

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viime kaudella oli Seppäsen mukaan useita tapauksia, joissa melkein kaikki oli jo sovittu, mutta pelaaja "yön yli nukuttuaan" totesi, että kiitos ei. Siksi vaikuttaa mahdolliselta, että huhu ei toteudu.

On myös mahdollista, että tässä ei ollut kyse tämän kauden pelaajasopimuksesta.
Tämä pelaaja mistä itse eniten kuulin, olisikin paljon loogisempi Schnarrin paikkaajana kuin lisänä.

Suosikkijoukkue
JYP, Kiekko-Espoo
Tämä ei ole mikään huhu, mutta spekulaationa: jos kerran Vatanen ja Eronen on kiinnitetty ensi kauden joukkueeseen ja nyt saatiin myös kova Daniel Torgersson takomaan 1–2 pistettä pelissä, niin vaikuttaa siltä, että Jyp tekee satsauksia ensi kauden joukkueeseen. Hyökkäykseen voisi siis tulla AHL-taituri vielä.

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eihän tässä ole voinut mitään sellaista tapahtua, että kun on pelejä alettu voittamaan (ei kuitenkaan dominoimaan), että jätettäisiin pelaajakaupat kesken tyyliin "kyllä me tällä rosterilla pärjätään sittenkin"? Silloin kun vauhti kiihtyy, isketään pökköä pesään. Toisaalta toivon, että omille junnuille tarjotaan mahdollisuuksia, joten siinä mielessä en valita tilanteesta (olisi tosin kiva nähdä uusiakin pelaajia välillä kokeilemassa). Sairaslomalta palaavien iskukykyyn en rakentaisi mitään. Se on aina arvoitus. Jos siellä on kala kiinni, niin rantaan vaan.

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, EV Zug & Detroit Red Wings
Olle Lycksell valittiin AHL:n tähdistöotteluun, joka järjestetään helmikuun alussa. Ja Asplund oli viime yönä ihan normaalisti pelaamassa Charlotten mukana. En tiedä onko kumpikaan näistä se kyseinen jalokala, mutta ei tuo nyt näytä siltä, että kumpikaan olisi lähiaikoina Jyväskylään suuntaamassa.

BeardMilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisiko kuitenkin niin, että kalastuslupa tälle kaudelle olisi jäänyt maksamatta? Ja kala joka nykii olisikin Ruottista ja vasta ensi kaudelle? Eli näillä mentäisiin tämä kalastuskausi loppuun.

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mälkiä näki oikein komean muikun uiskentelevan, upean pienen jalokalan. Pyyntiin lähdettiin ja haettiin jäähallilta mukaan vanhat muikkuverkot. Kukaan ei ollut kertonut, että vaikka niitä päätyverkkoja kutsutaan "muikkuverkoiksi", on niiden silmukoko sen verran suuri, että ei niihin oikeasti jää muikut kiinni. Joitakin haukia on saatu, mutta hauki ei ole edes kala. Toivottavasti eivät luovuta kuitenkaan vielä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy