JYP-huhut

• 2 690 295
  • 12 731

Madmen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jonsson ja Persson siis näyttäneet siltä, että uskoa löytyy, mutta Pulkkinen ja Liikonen toivottomia pyörijöitä? Jonssonia ja Perssonia tuskin kukaan kaivannut takaisin viime pelien perusteella. Jonsson on hyökkäspäässä ollut hyvä, mutta siinä se hänen osaltaan onkin. Perssonin peluuttamista en ole edes ymmärtänyt, pyörii kentällä kuin ei tietäisi kummassa joukkueessa pelaa.
Minun mielestäni Jonsson on saanut liikaakin kritiikkiä, kyllähän alkukaudesta näki mikä potentiaali sieltä löytyy. Miestä peluutettiin vain aivan liikaa ja se rupesi näkymään virheinä. Persson ei mun mielestä mahdu edes TOP8 puolustajiin onhan se luistelu sulavan näköistä mutta siihen se jääkin. Älytön kooheilija vailla järjen hiventä. Omat miehet hukkuu vähän väliä oman maalin eteen useasti jopa niin että Persson pelaa tilanteessa aivan väärällä puolella miestä.

Jaatis

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Lohi
Jep, en noita peliaikoja muistanut, mutta nyt kun sanoit, niin saattaahan sillä olla merkitystä. Olen parissa viime pelissä miettinyt, onko Erosta järkevää peluuttaa kolmannessa erässä vielä alivoimallakin, kun vetelee kohta puolta tuntia ottelua kohden.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jep, en noita peliaikoja muistanut, mutta nyt kun sanoit, niin saattaahan sillä olla merkitystä. Olen parissa viime pelissä miettinyt, onko Erosta järkevää peluuttaa kolmannessa erässä vielä alivoimallakin, kun vetelee kohta puolta tuntia ottelua kohden.
Joo, katsoin itsekin tuossa vähän aikaa sitten, että ei ole enää järkeviä peliaikoja Erosella. Kyllä tuolle jotain pitäisi tehdä.

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jonsson pelasi maajoukkue tauon jälkeen ennen loukkaantumista 6 peliä, joissa peliaika vaihteli 18.36 ja 22.35 välillä. Ei nuo mitään kauheen isoja peliaikoja ole, ihan perus minuutteja top4 pakille. Viimeksi pelannut yli 23min 11.10. Eli mun mielestä ei voi selitellä huonoja otteita kovilla peliajoilla.

Persson nyt on ihan katastrofi, eli ei todellakaan pitäisi mahtua pelaavaan kokoonpanoon jos edes liki kaikki on pelikunnossa.

Kyllä Pulkkisen ja Liikosen kuuluu olla peluutus järjestyksessä ruotsalaisten edellä, ihan peliesitysten perusteella, ja sitten kun vielä otetaan huomioon että Pulkkinen on oma junnu jota kehitetään kohti änäriä ja Liikosesta kasvatetaan runko pakkia tuleville kausille niin sitä suuremmalla syyllä heitä pitää peluuttaa ennemmin kuin ruotsalaisia. Toki pelaamisen tason pitää olla se ensisijainen valinnan peruste, mutta ns tasatilanteessa pitää ottaa huomioon myös tuommoisia seikkoja ja katsoa myös vähän vastustajan mukaan ketä peluuttaa.

Tach

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kärki märkänä seurannut uusia ruotsalaisia, jotka alkaneet seuraamaan Jyppiä IG:ssä. Osoittautuneet Torgerssonin tuttaviksi, koska Hönöstä kotoisin. Vielä siis hiljaista ja kuivaa myös somen puolella :)

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Persson nyt on ihan katastrofi, eli ei todellakaan pitäisi mahtua pelaavaan kokoonpanoon jos edes liki kaikki on pelikunnossa.

Tämä nyt ei varsinainen huhu mutta omalla mutulla veikkaisin että Persson voi olla niitä pelaajia jotka ei kautta täällä näe loppua. Järkevämpää olisi katsella tulevaisuutta ja antaa Jokiselle, Vuontisvaaralle peliaikaa ja tehdä Lehmuksen kanssa loppukaudesta liigasopimus (vaikka osa peleistä menisikin KeuPasta).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy