Mainos

JYP-huhut

• 2 573 078
  • 12 157

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Mä en oikein tiedä mitä mieltä itse olisin. Ura on ainakin omasta mielestäni ollut vähän laskusuunnassa. Sellainen tunne itsellä, että palkka ja peliotteet ei välttämättä ole ihan balanssissa.

Viime kaudella teki kuitenkin 36 pistettä joka on aika lähellä hänen normaalitasoaan uran ajalta. Yksi pinna per peli kausi Kärpissä useampi vuosi sitten.
Kärpissä ollut ok, muualla sitten oikein ei.
Viimeisin verotustieto yli 200 tonttua.

Aika paljon kysymysmerkkejä vaikka kuitenkin jonkuntasoinen pelimies kyseessä.

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viime kaudella teki kuitenkin 36 pistettä joka on aika lähellä hänen normaalitasoaan uran ajalta. Yksi pinna per peli kausi Kärpissä useampi vuosi sitten.
Kärpissä ollut ok, muualla sitten oikein ei.
Viimeisin verotustieto yli 200 tonttua.

Aika paljon kysymysmerkkejä vaikka kuitenkin jonkuntasoinen pelimies kyseessä.
Niinku tuohon lisäykseen laitoinkin, niin paransi kyllä pistemäärää, mutta aika paljon kärppien pelejä nähneenä mun mielipide on se, että pelillisesti ei ole enää, niin hyvä mitä oli parhaimmillaan.

Alice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat K-Espoo
Niinku tuohon lisäykseen laitoinkin, niin paransi kyllä pistemäärää, mutta aika paljon kärppien pelejä nähneenä mun mielipide on se, että pelillisesti ei ole enää, niin hyvä mitä oli parhaimmillaan.
Junttilassa on aina ollut vähän se, että on dominoinut liikkeellään, ja perustanut pelinsä sen ympärille, muiden ominaisuuksien ollessa "ihanhyvää". Nyt, kun on vähän hidastunut, ei pysty enää dominoimaan sillä liikkeelläkään, ja on kaikissa osa-alueissa sellainen ihan hyvä perusduunari.

Pystyy kyllä avustamaan pisteidenteossa, ja olemaan oikeanlaisessa ketjussa tasapainottava palanen, mutta ei pysty enää samalla tavalla tekemään liikkeellään tilaa. Pystyy olemaan kyllä hyvä sellainen tukipalanen keskiketjuihin, paikkaamaan tarvittaessa korkealla, ja hyvä alivoimalla, mutta ei ole enää sellainen palanen jonka ympärille kannattaisi rakentaa. Sympaattinen pelaaja kuitenkin, ei tuolle mitään pahaa voi toivoa, toivottavasti pärjää jos tulee teille.

Toki nyt tämän sanottuani nähdään ensi kaudella JYP:in paidassa kunnon old-school -Jullea joka liitää joka puolella kenttää ja paukuttaa sen 70 pistettä. *hymiö*

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sympaattinen pelaaja kuitenkin, ei tuolle mitään pahaa voi toivoa, toivottavasti pärjää jos tulee teille.
Tämä on kyllä jotenkin aina välittynyt Junttilasta itselleni. Vaikuttaa todella mukavalta jätkältä ja olen aina etenkin hänen Kärpissä pelatessaan salaa vähän digannut Jullesta. Tavallaan olisi siisti nähdä hänet JYPin paidassa, mutta kuten täällä muut on jo edellä laittaneetkin, niin en tiedä olisiko enää tässä kohtaa uraa oikea valinta tänne. Nuo tietyt epäilykset ainakin löytyy.

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä on kyllä jotenkin aina välittynyt Junttilasta itselleni. Vaikuttaa todella mukavalta jätkältä ja olen aina etenkin hänen Kärpissä pelatessaan salaa vähän digannut Jullesta. Tavallaan olisi siisti nähdä hänet JYPin paidassa, mutta kuten täällä muut on jo edellä laittaneetkin, niin en tiedä olisiko enää tässä kohtaa uraa oikea valinta tänne. Nuo tietyt epäilykset ainakin löytyy.
Mä olisin tyytyväinen siinä tapauksessa jos hänen lisäkseen tulisi sellainen oikeasti ykköskorin pelaaja.

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä olisin tyytyväinen siinä tapauksessa jos hänen lisäkseen tulisi sellainen oikeasti ykköskorin pelaaja.
Siinä tapauksessa voisin itsekin lähteä ihan tyytyväisin mielin kauteen. Jos nyt esimerkiksi mietitään niin, että vaihtoehdot olisi olleet Jormakka ja Junttila, ottaisin Jullen kyllä ennen Jorea itse. Ensin mainittu vaikuttaa paljon luotettavammalta pelaajalta ja jälkimmäisen kohdalla jotenkin on sellainen fiilis, että OJ oli aika isossa roolissa repimässä parhaan irti viime kaudet.

Tietenkään näin yksiselitteinen se tilanne ei todellisuudessa ole, se on selvää. Mutta jos ajattelisi niin, että toinen noista ja se ykköskorin ukko, niin silloin itse näkisin noin.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä tarvitse Smithiä takaisin toivoa.

Hyi olkoon. Never again.

Tässä alkais btw pikkuhiljaa toivoa että joku näistä hyökkäyspään huhuista/hauista myös osuis. Pikkasen liikaa on ollut niitä kuuluisia reikiä verkoissa.

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä alkais btw pikkuhiljaa toivoa että joku näistä hyökkäyspään huhuista/hauista myös osuis. Pikkasen liikaa on ollut niitä kuuluisia reikiä verkoissa.
Mutta tämä. Pikkuhiljaa olis kiva kuulla niistä sinetöidyistä soppareista uusien laiturien kanssa. Lisäystä tarvitaan, sen pitäisi olla selvää ja aiempien huhujen / yritysten perusteella se myös on ollut. Nyt vaan tarvittaisiin niitä loppuun asti vietyjäkin.

En tiedä alkaako tästä joku poru, en ihmettelisi jos niin käy, mutta väkisin pikkuhiljaa hiipii mieleen taas, että näinkö onnistutaan jäämään tyhjin käsin. Haluan uskoa ettei niin käy, mutta tekoja, niitä kaivataan.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomen maajoukkue, Kampuksen dynamo
Aamulla tuli jotenkin sellainen aaninki, että pari hyvää vonkaletta on haavissa ja haluan uskoa, että Jormakka on niistä toinen ja toinen on sentteri/laituri, joka veti viime kauden Ruotsissa.

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aamulla tuli jotenkin sellainen aaninki, että pari hyvää vonkaletta on haavissa ja haluan uskoa, että Jormakka on niistä toinen ja toinen on sentteri/laituri, joka veti viime kauden Ruotsissa.
Jaaa mikäs homma se tämä on, onko enemmän kuin vaan mutua?

Jore laskenut pyyntiään vai JYP korottanut nyt, kun erittäin todennäköisesti Petmanin soppari menee silppuriin ja siitä on säästöä tulossa? Ja mikäs tämä Ruotsin kaveri sitten, sentteri vai laituri lähtökohtaisesti?

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Jyp ja Jypin reikäiset verkot.

Tänä vuonna näyttää jäävän laiturit vajaaksi. Ilmeisesti joku Pennelle tuttu ei niin hyvä laituri taitaa olla se luu, mikä jää käteen. Jormakkakaan ei ole mikää ratkaisu, vaikka ihan ok pelaaja onkin. Taas varmaan laitetaan helvetisti rahaa pelaajaan, joka on joskus ollut hyvä…

Ihme vatulointia. Tosin ei yllätä.

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänä vuonna näyttää jäävän laiturit vajaaksi. Ilmeisesti joku Pennelle tuttu ei niin hyvä laituri taitaa olla se luu, mikä jää käteen. Jormakkakaan ei ole mikää ratkaisu, vaikka ihan ok pelaaja onkin. Taas varmaan laitetaan helvetisti rahaa pelaajaan, joka on joskus ollut hyvä…

Vetihän Jormakka viimekaudella ainakin tehollisesti vahvimman liigakautensa joten ei voi sanoa että joskus ollut hyvä, eniten ehkä mietityttää olisiko motivaatio kuitenkaan niin korkealla että saataisiin parasta irti mitä nyt oli Jokisen joukkueessa.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Vetihän Jormakka viimekaudella ainakin tehollisesti vahvimman liigakautensa joten ei voi sanoa että joskus ollut hyvä, eniten ehkä mietityttää olisiko motivaatio kuitenkaan niin korkealla että saataisiin parasta irti mitä nyt oli Jokisen joukkueessa.

Tämän OJ-kertoimen laskin itse pois Joren tehoista. Ja MM-kisoissa oli heikko. Tosin, mistä sitä seuraavan kauden tehoista kukaan osaa sanoa? Ja tuo motivaatio kanssa mietityttää? Kun ei saa mistään muista joukkueista kunnon tarjouksia, niin joutuisi sitten pelamaan Jypissä!? Melko paljon kysymysmerkkejä, ja kun ottaa palkan huomioon, niin voi tulla kallis huti.

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen verran kuulin että yksi Pennerbornille tuttu hyökkääjä olisi ollut halukas tulemaan tänne jo tovin mutta jostain syystä JYP ei ole tarttunut täkyyn. Lieneekö "odotellaan parempaa" ideana.
Mikäli tämä olisi se Pennerbornin mukana Grazissa pelannut Viksten, niin toivon todella että löytyy jotain parempaa. On löydyttävä, rima ei vaan saa olla noin matalalla.

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
Mikäli tämä olisi se Pennerbornin mukana Grazissa pelannut Viksten, niin toivon todella että löytyy jotain parempaa. On löydyttävä, rima ei vaan saa olla noin matalalla.
Toisaalta tää jamppa veti vielä pari kautta sitten SHL:ssä 40 pinnaa, mutta suunta on kyllä alaspäin ollut sen jälkeen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy