JYP-huhut

  • 2 365 466
  • 11 090

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täälläkin yksi mistään mitään tietämätön poika spekuloi: olisiko tuo Smith se "-2". Eli yksi hyökkääjä hankitaan ja jos Smith tärppää, niin se on sitten se toinen.
 
Viimeksi muokattu:

Baldrick

Jäsen
Täälläkin yksi mistään mitään tietämätön poika spekuloi: olisiko tuo Smith se "-2". Eli yksi hyökkääjä hankitaan ja jos Smith tärppää, niin se on sitten se toinen.
Täällä toinen lähes mistään mitään tietämätön. Jos 2 muuta laituria tulisi ennen lokakuuta, niin olisin varma, että Smith ei tulisi.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oho, kelpaisi kyllä.
Mä en oikein tiedä mitä mieltä itse olisin. Ura on ainakin omasta mielestäni ollut vähän laskusuunnassa. Sellainen tunne itsellä, että palkka ja peliotteet ei välttämättä ole ihan balanssissa.

Edit. Lisäyksenä, että toki paransi pistemäärää edellisesta kaudesta, mutta pelillisesti ei mielestäni ole enää ihan sitä tasoa, että ottaisin riemusta kiljuen tänne isoon rooliin.
 
Viimeksi muokattu:

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mälkiä ilmeisesti ainakin kysellyt Kärppien Junttilan suunnitelmia ens kaudeksi.

On myös vielä Kärppienkin suunnitelmissa. Tosin Kärppin tullut jo esimerkiksi Tardif ja Gardiner, joten en tiedä kuinka vakavissaan Kärpät tulee olemaan Junttilan kanssa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: JTM

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Mä en oikein tiedä mitä mieltä itse olisin. Ura on ainakin omasta mielestäni ollut vähän laskusuunnassa. Sellainen tunne itsellä, että palkka ja peliotteet ei välttämättä ole ihan balanssissa.

Viime kaudella teki kuitenkin 36 pistettä joka on aika lähellä hänen normaalitasoaan uran ajalta. Yksi pinna per peli kausi Kärpissä useampi vuosi sitten.
Kärpissä ollut ok, muualla sitten oikein ei.
Viimeisin verotustieto yli 200 tonttua.

Aika paljon kysymysmerkkejä vaikka kuitenkin jonkuntasoinen pelimies kyseessä.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viime kaudella teki kuitenkin 36 pistettä joka on aika lähellä hänen normaalitasoaan uran ajalta. Yksi pinna per peli kausi Kärpissä useampi vuosi sitten.
Kärpissä ollut ok, muualla sitten oikein ei.
Viimeisin verotustieto yli 200 tonttua.

Aika paljon kysymysmerkkejä vaikka kuitenkin jonkuntasoinen pelimies kyseessä.
Niinku tuohon lisäykseen laitoinkin, niin paransi kyllä pistemäärää, mutta aika paljon kärppien pelejä nähneenä mun mielipide on se, että pelillisesti ei ole enää, niin hyvä mitä oli parhaimmillaan.
 

Aleesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat K-Espoo
Niinku tuohon lisäykseen laitoinkin, niin paransi kyllä pistemäärää, mutta aika paljon kärppien pelejä nähneenä mun mielipide on se, että pelillisesti ei ole enää, niin hyvä mitä oli parhaimmillaan.
Junttilassa on aina ollut vähän se, että on dominoinut liikkeellään, ja perustanut pelinsä sen ympärille, muiden ominaisuuksien ollessa "ihanhyvää". Nyt, kun on vähän hidastunut, ei pysty enää dominoimaan sillä liikkeelläkään, ja on kaikissa osa-alueissa sellainen ihan hyvä perusduunari.

Pystyy kyllä avustamaan pisteidenteossa, ja olemaan oikeanlaisessa ketjussa tasapainottava palanen, mutta ei pysty enää samalla tavalla tekemään liikkeellään tilaa. Pystyy olemaan kyllä hyvä sellainen tukipalanen keskiketjuihin, paikkaamaan tarvittaessa korkealla, ja hyvä alivoimalla, mutta ei ole enää sellainen palanen jonka ympärille kannattaisi rakentaa. Sympaattinen pelaaja kuitenkin, ei tuolle mitään pahaa voi toivoa, toivottavasti pärjää jos tulee teille.

Toki nyt tämän sanottuani nähdään ensi kaudella JYP:in paidassa kunnon old-school -Jullea joka liitää joka puolella kenttää ja paukuttaa sen 70 pistettä. *hymiö*
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sympaattinen pelaaja kuitenkin, ei tuolle mitään pahaa voi toivoa, toivottavasti pärjää jos tulee teille.
Tämä on kyllä jotenkin aina välittynyt Junttilasta itselleni. Vaikuttaa todella mukavalta jätkältä ja olen aina etenkin hänen Kärpissä pelatessaan salaa vähän digannut Jullesta. Tavallaan olisi siisti nähdä hänet JYPin paidassa, mutta kuten täällä muut on jo edellä laittaneetkin, niin en tiedä olisiko enää tässä kohtaa uraa oikea valinta tänne. Nuo tietyt epäilykset ainakin löytyy.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä on kyllä jotenkin aina välittynyt Junttilasta itselleni. Vaikuttaa todella mukavalta jätkältä ja olen aina etenkin hänen Kärpissä pelatessaan salaa vähän digannut Jullesta. Tavallaan olisi siisti nähdä hänet JYPin paidassa, mutta kuten täällä muut on jo edellä laittaneetkin, niin en tiedä olisiko enää tässä kohtaa uraa oikea valinta tänne. Nuo tietyt epäilykset ainakin löytyy.
Mä olisin tyytyväinen siinä tapauksessa jos hänen lisäkseen tulisi sellainen oikeasti ykköskorin pelaaja.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä olisin tyytyväinen siinä tapauksessa jos hänen lisäkseen tulisi sellainen oikeasti ykköskorin pelaaja.
Siinä tapauksessa voisin itsekin lähteä ihan tyytyväisin mielin kauteen. Jos nyt esimerkiksi mietitään niin, että vaihtoehdot olisi olleet Jormakka ja Junttila, ottaisin Jullen kyllä ennen Jorea itse. Ensin mainittu vaikuttaa paljon luotettavammalta pelaajalta ja jälkimmäisen kohdalla jotenkin on sellainen fiilis, että OJ oli aika isossa roolissa repimässä parhaan irti viime kaudet.

Tietenkään näin yksiselitteinen se tilanne ei todellisuudessa ole, se on selvää. Mutta jos ajattelisi niin, että toinen noista ja se ykköskorin ukko, niin silloin itse näkisin noin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös