JYP-huhut

  • 2 301 285
  • 10 911

Shakesbeers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Boston Bruins ja NhlÄn suomalaiset.
Mutta sama lukumäärä kun sijalla 14558 olevalla, tuolla ei oo näköjään jaettuja sijoja vaikka lukumäärä olisi sama.

Onks tää Iisalmi juttu nyt vaan jotain hassuttelua?
Jos Iisalmi-viittaus oli minulle, niin en tiedä. Ja lukumäärä on eri sijalla 14558 kuin 14271. Toisessa 36 ja toisessa 37 nimikaimaa. No se ei nyt ole kuin pilkunviilausta, mutta kuitenkin. Bailey ei ole sijalla 14558. Todennäköisempää on Yli-Viikarin julkaisu huomenna kuin Baileyn.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Jos Iisalmi-viittaus oli minulle, niin en tiedä. Ja lukumäärä on eri sijalla 14558 kuin 14271. Toisessa 36 ja toisessa 37 nimikaimaa. No se ei nyt ole kuin pilkunviilausta, mutta kuitenkin. Bailey ei ole sijalla 14558. Todennäköisempää on Yli-Viikarin julkaisu huomenna kuin Baileyn.
Tytti Yli-Viikari? No löytihän se jotain töitä sentään. Mistäpä muualta kuin JYPistä.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue

Oisko se kotiseudun seuralegendalle vielä tulossa näytönpaikka liigaan!
Ehdin jo poistamaan tämän alkuperäisen viestin, kun hain jostain sukunimi-infosta sukunimien sijalta 14 558, vuodelta 2023. Noh, mistä näitä tietää.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Anteeksi vieraisiin huutelu. Jos oikein olen ymmärtänyt niin Schnarr julkaistaan tänään. Onnittelut teille! Yksi liigan parhaista senttereistä.
Suottako tuota anteeksi pyytelemään näin hyviä uutisia! Mihin tämä tieto/arvaus perustuu? Oman käsityksen mukaan Schnarrin soppari pitäisi tulla julki vasta myöhemmin.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Suottako tuota anteeksi pyytelemään näin hyviä uutisia! Mihin tämä tieto/arvaus perustuu? Oman käsityksen mukaan Schnarrin soppari pitäisi tulla julki vasta myöhemmin.
Pelicans julkaisi juuri kiitoksensa Schnarrille, sopisi ajankohdallisesti siihen että JYP julkaisee klo 12 uuden pelaajan.
 
Suottako tuota anteeksi pyytelemään näin hyviä uutisia! Mihin tämä tieto/arvaus perustuu? Oman käsityksen mukaan Schnarrin soppari pitäisi tulla julki vasta myöhemmin.
Pelicans omassa somessaan tänään kiitteli Schnarria. JYP tänään julkaisee uuden sopimuksen klo 12. Pelicansin on pakko julkaista Schnarrin hyvästit ennen uuden seuran tiedottamista.

E: hidas
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Ei oo tuosta virallista tietoa ja itse olen odottanut Schnarria tälle viikkoa. Katsotaan nyt, että onko vielä tänään vai ei, mutta iso mahis sille kyllä.
Voihan tuo tietysti ollakin. Jollain tapaa kuitenkin olisin odottanut ykkössentterin (jota on odotettu jo useampi vuosi) kohdalla vähän isompaa haippia esimerkiksi videon kera.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tälle viikkoa taidetaan saada suht hyvä kala esiteltyä, ja ilmeisesti ensi viikolla vielä sitten isompaa. Hyvältä tämä näyttää.
Tässä mentiinkin nyt sitten tällä alkuperäisellä suunnitelmalla. Se viime viikon Thorell on nyt sitten siirretty johonkin muuhun ajankohtaan mutta Schnarrin kohdalla pitäydyttiin siinä mitä oletinkin.
 
Suosikkijoukkue
Jyp HT
Eli koppi rempattu noin 9 kertaa viimeiseen viiteen vuoteen. Ehtiikö ne muuta tekemään?
Rautakorpi ja Nemo laittanut pari kertaa remontin alkuun kesken pelin. Sitten Heiskasen ja Hämäläisen aikana tarttui sellainen hirveän paha, ällöttävä häviämisen haju rakenteisiin. Pitää hävittää polttamalla kaikki kopissa ollut tavara.

Onneksi tässä mainittu herra, koska tuolla sijalla on mm Yli-Viikari. Siinä ois utj
Korjaan, jos joskus olen sanonut, että Vekeä huonompaa UTJ:tä ei voisi tulla: Tytti olisi huonompi. Mutta hänetkin ottaisin ennen Hämäläistä.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voihan tuo tietysti ollakin. Jollain tapaa kuitenkin olisin odottanut ykkössentterin (jota on odotettu jo useampi vuosi) kohdalla vähän isompaa haippia esimerkiksi videon kera.
Siis joo on se mahdollista toki, että joku muu tänään ja sille tulisi vähän kovemmat hehkutukset ym. Tuo Pelicansin kiittely vaan tähän hetkeen osuisi liian hyvin kohdalleen.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Siis joo on se mahdollista toki, että joku muu tänään ja sille tulisi vähän kovemmat hehkutukset ym. Tuo Pelicansin kiittely vaan tähän hetkeen osuisi liian hyvin kohdalleen.
Sitä odotellessa, hetki vielä! Ihan jännityksellä kyllä odotan, että mitä Nate on keksinyt vastattavaksi kysymykseen "Miksi juuri JYP?"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös