Shakesbeers
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jyp, Boston Bruins ja NhlÄn suomalaiset.
Onneksi tässä mainittu herra, koska tuolla sijalla on mm Yli-Viikari. Siinä ois utjSukunimien yleisyyslistalla Jyppiin tulevan herran sukunimi on listan sijalla 14 558.
Onneksi tässä mainittu herra, koska tuolla sijalla on mm Yli-Viikari. Siinä ois utjSukunimien yleisyyslistalla Jyppiin tulevan herran sukunimi on listan sijalla 14 558.
mm. BaileyEi paha. Tuolla sijalla on 316 nimeä.
Ei ole. 14271 sijalla Bailey.mm. Bailey
Mutta sama lukumäärä kun sijalla 14558 olevalla, tuolla ei oo näköjään jaettuja sijoja vaikka lukumäärä olisi sama.Ei ole. 14271 sijalla Bailey.
Jos Iisalmi-viittaus oli minulle, niin en tiedä. Ja lukumäärä on eri sijalla 14558 kuin 14271. Toisessa 36 ja toisessa 37 nimikaimaa. No se ei nyt ole kuin pilkunviilausta, mutta kuitenkin. Bailey ei ole sijalla 14558. Todennäköisempää on Yli-Viikarin julkaisu huomenna kuin Baileyn.Mutta sama lukumäärä kun sijalla 14558 olevalla, tuolla ei oo näköjään jaettuja sijoja vaikka lukumäärä olisi sama.
Onks tää Iisalmi juttu nyt vaan jotain hassuttelua?
Tytti Yli-Viikari? No löytihän se jotain töitä sentään. Mistäpä muualta kuin JYPistä.Jos Iisalmi-viittaus oli minulle, niin en tiedä. Ja lukumäärä on eri sijalla 14558 kuin 14271. Toisessa 36 ja toisessa 37 nimikaimaa. No se ei nyt ole kuin pilkunviilausta, mutta kuitenkin. Bailey ei ole sijalla 14558. Todennäköisempää on Yli-Viikarin julkaisu huomenna kuin Baileyn.
Afflekt?
Ehdin jo poistamaan tämän alkuperäisen viestin, kun hain jostain sukunimi-infosta sukunimien sijalta 14 558, vuodelta 2023. Noh, mistä näitä tietää.Kristian Afflekt - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Kristian Afflekt, 1984-06-30 Kuopio, FIN Finland. Most recently in the III-divisioona with KeuPa HT II. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Oisko se kotiseudun seuralegendalle vielä tulossa näytönpaikka liigaan!
Noh! Kyllä meillä siitä osataan keskinkertainen koulia!Anteeksi vieraisiin huutelu. Jos oikein olen ymmärtänyt niin Schnarr julkaistaan tänään. Onnittelut teille! Yksi liigan parhaista senttereistä.
Suottako tuota anteeksi pyytelemään näin hyviä uutisia! Mihin tämä tieto/arvaus perustuu? Oman käsityksen mukaan Schnarrin soppari pitäisi tulla julki vasta myöhemmin.Anteeksi vieraisiin huutelu. Jos oikein olen ymmärtänyt niin Schnarr julkaistaan tänään. Onnittelut teille! Yksi liigan parhaista senttereistä.
Pelicans julkaisi juuri kiitoksensa Schnarrille, sopisi ajankohdallisesti siihen että JYP julkaisee klo 12 uuden pelaajan.Suottako tuota anteeksi pyytelemään näin hyviä uutisia! Mihin tämä tieto/arvaus perustuu? Oman käsityksen mukaan Schnarrin soppari pitäisi tulla julki vasta myöhemmin.
Pelicans omassa somessaan tänään kiitteli Schnarria. JYP tänään julkaisee uuden sopimuksen klo 12. Pelicansin on pakko julkaista Schnarrin hyvästit ennen uuden seuran tiedottamista.Suottako tuota anteeksi pyytelemään näin hyviä uutisia! Mihin tämä tieto/arvaus perustuu? Oman käsityksen mukaan Schnarrin soppari pitäisi tulla julki vasta myöhemmin.
Ei oo tuosta virallista tietoa ja itse olen odottanut Schnarria tälle viikkoa. Katsotaan nyt, että onko vielä tänään vai ei, mutta iso mahis sille kyllä.Suottako tuota anteeksi pyytelemään näin hyviä uutisia! Mihin tämä tieto/arvaus perustuu? Oman käsityksen mukaan Schnarrin soppari pitäisi tulla julki vasta myöhemmin.
Jep, eiköhän tää oo ratkaisu.Pelicans julkaisi juuri kiitoksensa Schnarrille, sopisi ajankohdallisesti siihen että JYP julkaisee klo 12 uuden pelaajan.
Voihan tuo tietysti ollakin. Jollain tapaa kuitenkin olisin odottanut ykkössentterin (jota on odotettu jo useampi vuosi) kohdalla vähän isompaa haippia esimerkiksi videon kera.Ei oo tuosta virallista tietoa ja itse olen odottanut Schnarria tälle viikkoa. Katsotaan nyt, että onko vielä tänään vai ei, mutta iso mahis sille kyllä.
Tässä mentiinkin nyt sitten tällä alkuperäisellä suunnitelmalla. Se viime viikon Thorell on nyt sitten siirretty johonkin muuhun ajankohtaan mutta Schnarrin kohdalla pitäydyttiin siinä mitä oletinkin.Tälle viikkoa taidetaan saada suht hyvä kala esiteltyä, ja ilmeisesti ensi viikolla vielä sitten isompaa. Hyvältä tämä näyttää.
Rautakorpi ja Nemo laittanut pari kertaa remontin alkuun kesken pelin. Sitten Heiskasen ja Hämäläisen aikana tarttui sellainen hirveän paha, ällöttävä häviämisen haju rakenteisiin. Pitää hävittää polttamalla kaikki kopissa ollut tavara.Eli koppi rempattu noin 9 kertaa viimeiseen viiteen vuoteen. Ehtiikö ne muuta tekemään?
Korjaan, jos joskus olen sanonut, että Vekeä huonompaa UTJ:tä ei voisi tulla: Tytti olisi huonompi. Mutta hänetkin ottaisin ennen Hämäläistä.Onneksi tässä mainittu herra, koska tuolla sijalla on mm Yli-Viikari. Siinä ois utj
Siis joo on se mahdollista toki, että joku muu tänään ja sille tulisi vähän kovemmat hehkutukset ym. Tuo Pelicansin kiittely vaan tähän hetkeen osuisi liian hyvin kohdalleen.Voihan tuo tietysti ollakin. Jollain tapaa kuitenkin olisin odottanut ykkössentterin (jota on odotettu jo useampi vuosi) kohdalla vähän isompaa haippia esimerkiksi videon kera.
Aika usein kyllä ollut niin et jos toinen seura on kiitellyt, niin uusi seura on jo samana päivänä tiedottanut sopparista.Siis joo on se mahdollista toki, että joku muu tänään ja sille tulisi vähän kovemmat hehkutukset ym. Tuo Pelicansin kiittely vaan tähän hetkeen osuisi liian hyvin kohdalleen.
Näin juuri. No, reilu tunti vielä, niin tiedetään.Aika usein kyllä ollut niin et jos toinen seura on kiitellyt, niin uusi seura on jo samana päivänä tiedottanut sopparista.
Sitä odotellessa, hetki vielä! Ihan jännityksellä kyllä odotan, että mitä Nate on keksinyt vastattavaksi kysymykseen "Miksi juuri JYP?"Siis joo on se mahdollista toki, että joku muu tänään ja sille tulisi vähän kovemmat hehkutukset ym. Tuo Pelicansin kiittely vaan tähän hetkeen osuisi liian hyvin kohdalleen.
Samalla voitaisiin julkaista Brygmann, kun noita Pelsuja on alettu kuppaamaan.On se jännä et vaikka Schnarria on pidetty varmana jo monta kuukautta, niin alan innostumaan oikeasti vasta nyt kunnolla - jos siis julkaistaan tänään.