JYP-huhut

  • 2 299 830
  • 10 909

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvä vain JYPin kannalta, joku voisi ajatella, että JYP ja Honka on takuuvarma resepti sille ettei menestystä tule. Nytkin huvittaa kyllä, JYPin romahdus taisi alkaa aikalailla niistä hetkistä kun Honka liittyi joukkueeseen ja sen jälkeen sekoilu vain kiihtyi. Oikeasti toki tämä vain sattumaa, mutta jokatapauksessa en jää surkuttelemaan ettei Honka ole JYPissä.
Oon samaa mieltä. Anttoni Honka on hyvä pelaaja mutta tuntuu että JYPin kanssa he on todella häviävä kaksikko.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Oon samaa mieltä. Anttoni Honka on hyvä pelaaja mutta tuntuu että JYPin kanssa he on todella häviävä kaksikko.
Juurikin näin, hyvä pelaaja, mutta en itse jää kaipaamaan ainakaan tällä erää.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Juurikin näin, hyvä pelaaja, mutta en itse jää kaipaamaan ainakaan tällä erää.
Jep, mikäpä liigajoukkue kaipaisi 40+ pisteen kiekollista pakkia. Hyvä, että menee heikompaan sarjaan, ehkä siellä pärjää paremmin.

Toivon, että joku koutsi ottaa Hongan lämärin käsittelyyn, purkaa sen atomeiksi ja nostaa osumaprosentin nykyistä paremmaksi.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehkä Hongalla on vaan käynyt vähän paska mäihä JYP.n kanssa. JYP enemmän tai vähemmän sekoilut nämä kaudet kun Honka ollut mukana.
Ei sillä ole vaikutusta laukaisutaitoon tai muuhun sohlaamiseen. Pelaajassa on hyviä puolia,mutta myös heikkouksia.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Honka on kyllä jännä tapaus. Toisaalta ihan helvetin hyvä, mutta sitten on nämä puutteet puolustamisessa. Viime kaudelle Honka oli kyllä parantanut ihan joka osa-alueella, mutta silti aina jotain puuttuu. Toki viime ja edelliskauden JYP teki aika monista pelaajista heikkoja.

Itse en jää Honkaa kaipaamaan.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Jep, mikäpä liigajoukkue kaipaisi 40+ pisteen kiekollista pakkia. Hyvä, että menee heikompaan sarjaan, ehkä siellä pärjää paremmin.

Toivon, että joku koutsi ottaa Hongan lämärin käsittelyyn, purkaa sen atomeiksi ja nostaa osumaprosentin nykyistä paremmaksi.
AHL kyllä nykymuodossa parempi tasoinen sarja kuin liiga ja varsinkin Hongan heikkouksiin nähden siellä kehitys on alustavasti nopeampaa.

Hongalla on myös heikkouksia jonka vuoksi en jää kaipaamaan, vaikka hyvä ja pistevarma pelaaja onkin. En halunnut alkaa nostamaan heikkouksia enempää esiin nyt kuitenkaan. Voidaan toki pureutua niihin kunnolla, ja ehkä sitten selviää miksi itse ja monet muut ei jää kaipaamaan.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jep, mikäpä liigajoukkue kaipaisi 40+ pisteen kiekollista pakkia. Hyvä, että menee heikompaan sarjaan, ehkä siellä pärjää paremmin.

Toivon, että joku koutsi ottaa Hongan lämärin käsittelyyn, purkaa sen atomeiksi ja nostaa osumaprosentin nykyistä paremmaksi.
Eihän tässä ole siitä kyse etteikö Hongan tehoja tarvittaisi.
Mutta Honka on ollut neljä-viisi vuotta pelaaja joka tekee liikaa niitä häviäviä asioita.
Honka on koko liigan toiseksi huonoin +- tilastossa tällä vuosikymmenellä.
Ja maailmassa on paljon hyviä pakkeja jotka tekee tehoja mutta ei ole ns voittavia pelaajia.
Heistä tulee voittajia kun he pelaa sellaisten pelaajien seassa. Erik Karlsson teki yli 100p vuosi sitten NHL:ssä paskassa joukkueessa mutta ei hänestäkään mitään kilpalaulantaa kesällä käyty kun oli kaupan vaikka helposti ajattelisi että on pelin kääntävä pelaaja.

JYPissä ei valitettavasti ole tarjolla sellaista tukea. Jos JYPillä olisi tarjota Hongalle niitä samoja työkaluja kuin Vataselle oli niin asia olisi aivan eri. Vadulle oli Koskinen tietysti mentorina ja muita pakkeja mm.Välivaara ja Malmivaara. Siinä oppi väkisinkin.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Schnarr, Thorell ja joku pakki julkaistaan aikaisintaan kahden viikon päästä.
Eiköhän Schnarrin julkaisun kanssa odoteta tuo ulkomaan optio, jossa oletettavasti on jonkinlainen aikaraja, mihin mennessä se pitää käyttää. Vasta sen jälkeen ainakin itse julkaisisin.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Eiköhän Schnarrin julkaisun kanssa odoteta tuo ulkomaan optio, jossa oletettavasti on jonkinlainen aikaraja, mihin mennessä se pitää käyttää. Vasta sen jälkeen ainakin itse julkaisisin.
Jonkun huhun mukaan Schnarrin agentti on sanonut, että päätökset ulkomaanoption käytöstä/käyttämättömyydestä tehdään jo toukokuun alussa, joten sen takia asian voi uutisoida aiemminkin. Mutta huhujahan nämä vain.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Jep, mikäpä liigajoukkue kaipaisi 40+ pisteen kiekollista pakkia.
Kovaa jatsia niin sanotusti puhua 40+ pisteen kiekollisena pakkina pelaajasta, joka on pelannut Liigaa 250+ ottelua rikkomatta kertaakaan 40 pisteen rajaa.

Joo, pistetahdit ovat olleet erinomaiset. Ja joo, Honka on hyökkäyssuuntaan erinomainen. Mutta kaukana voittavasta pelaajasta. Sen verran yksilövetoinen ja alaspäin vuotava pelaaja.

Viihdyttävä ja erittäin lahjakas kaveri, mutta jostain pitäisi sitä puolustusmentaliteettia ja osaamista kaivaa - ehkä iän ja kokemuksen myötä.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Jonkun huhun mukaan Schnarrin agentti on sanonut, että päätökset ulkomaanoption käytöstä/käyttämättömyydestä tehdään jo toukokuun alussa, joten sen takia asian voi uutisoida aiemminkin. Mutta huhujahan nämä vain.
Voi hyvin olla, että päätös tehdään tuohon mennessä, mutta usein se takaraja on (ainakin joissain aiemmissa tapauksissa) ollut touko-kesäkuun taitteessa.

Toki varmasti vaihtelee sopimuksen mukaan, mihin tuo takaraja on kirjattu. Esimerkiksi Nurmella ja Levtchillä se oli toukokuun viimeinen päivä.

Ja tietenkin JYP voi julkaista Schnarrin tulon myös ennen option umpeutumista, ei siinä. Itse en vain niin tekisi.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Eiköhän Schnarrin julkaisun kanssa odoteta tuo ulkomaan optio, jossa oletettavasti on jonkinlainen aikaraja, mihin mennessä se pitää käyttää. Vasta sen jälkeen ainakin itse julkaisisin.
Käsittääkseni seuralle on ilmoitettu ettei ulkomaanoptiota käytetty. Eli voitaisiin jo julkaista, mutta ei ole julkaistu. Odottelisin itse, että ensi viikolla kuuluu Thorellia tai Schnarrista tai molemmista.
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Jos Thorell ja Schnarr muuttuvat todellisuudeksi, onko hyökkäys täynnä vai vieläkö tarve vahvistaa?
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei sillä ole vaikutusta laukaisutaitoon tai muuhun sohlaamiseen. Pelaajassa on hyviä puolia,mutta myös heikkouksia.

Näinhän se on. On kuitenkin sellaisia asioita joita voi treenata suht helposti. Sohlaaminenkin yleensä loppuu kun tulee kilometrejä alle ja huomaa ettei hyödy sohlaamisesta mitään
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Käsittääkseni seuralle on ilmoitettu ettei ulkomaanoptiota käytetty. Eli voitaisiin jo julkaista, mutta ei ole julkaistu. Odottelisin itse, että ensi viikolla kuuluu Thorellia tai Schnarrista tai molemmista.
Juu on ilmoitettu, ettei käytä ja täällä pelaa. Itse odottelisin myös jo ensi viikolla julkaisuja, mutta ehkä tuossa tosiaan halutaan jotain tapahtumaa, kuten tuo täällä mainittu risteily.
 

Seinänen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Käsittääkseni seuralle on ilmoitettu ettei ulkomaanoptiota käytetty. Eli voitaisiin jo julkaista, mutta ei ole julkaistu. Odottelisin itse, että ensi viikolla kuuluu Thorellia tai Schnarrista tai molemmista.
On ilmoitettu periaatteessa, että ei käytä ja pelaa Jyväskylässä. Mutta vain periaatteessa, aikaa on edelleen sinne toukokuun loppuun asti suullinen ilmoitus perua ja ottaa optio käyttöön.

Schnarrin tiekkari piti käsittääkseni alunperin olla ensi viikolla keskiviikkona ennen helatorstaita, mutta kun näissä on aina se mahdollisuus, että jotain kuitenkin loppupeleissä muuttuu ja yhtäkkiä ollaankin tilanteessa, että pelaaja livahtikin optiolla pois.
Uskoisin siis, että tässä JYPin puolelta pelataan aikaa ja hiukan varman päälle siten, että julkistuspäivää siirretään eteenpäin jos sattuisikin joku tulemaan apajille mottipäisen kanssa, johon ei pysty pelaaja sanomaan ei.

Ja osittain varmaan myös se jos Thorell on saatu naarattua niin ukot voidaan yhdessä julkaista ja täten maksimoida näkyvyys massiivisella.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kovaa jatsia niin sanotusti puhua 40+ pisteen kiekollisena pakkina pelaajasta, joka on pelannut Liigaa 250+ ottelua rikkomatta kertaakaan 40 pisteen rajaa.

Joo, pistetahdit ovat olleet erinomaiset. Ja joo, Honka on hyökkäyssuuntaan erinomainen. Mutta kaukana voittavasta pelaajasta. Sen verran yksilövetoinen ja alaspäin vuotava pelaaja.

Viihdyttävä ja erittäin lahjakas kaveri, mutta jostain pitäisi sitä puolustusmentaliteettia ja osaamista kaivaa - ehkä iän ja kokemuksen myötä.

Honka tarvitsisi siihen pariksi jonkun varmistavan pelaajan, vähän jopa ihmettelen miksei esimerkiksi Vainiota kokeiltu tuossa kun ei oikein Eronen-Vainio parikaan ole toiminut omaan päähän kovin hyvin.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Jos Thorell ja Schnarr muuttuvat todellisuudeksi, onko hyökkäys täynnä vai vieläkö tarve vahvistaa?

Kyllä mää ehkä yhdellä 2-3 ketjun laiturilla vahvistaisin.

Thorell-Schnarr-Ojantakanen
Tieksola-Lassila-Puustinen
Siikanen-Mäkinen-X
Vidgren-Perttu-Petman

Hyvältähän tuo näyttäisi. Perttu voisi myös olla kolmosen laidassa ja Tohila nelosen keskellä.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Eiköhän Varga lunasta paikan tuosta kolmosen laidasta

Varga on tosi samankaltainen pelaaja esimerkiksi Siikasen kanssa. Taas on tota maalintekijäosastoa aika reilusti JYPin hyökkäyksessä ja pelinteko-osastolle ehkä kaivattaisiin pelaajaa. Huovila olisi siihen ehkä soveltuvampi, mutta hänen kohdalla en näe niin isoa kehityshyppyä tässä kesän aikana että rahkeet riittäisi vielä avauskokoonpanoon.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä mää ehkä yhdellä 2-3 ketjun laiturilla vahvistaisin.

Thorell-Schnarr-Ojantakanen
Tieksola-Lassila-Puustinen
Siikanen-Mäkinen-X
Vidgren-Perttu-Petman

Hyvältähän tuo näyttäisi. Perttu voisi myös olla kolmosen laidassa ja Tohila nelosen keskellä.

Omiin silmiin tuosta puuttuu "Immonen" ja ainakin yksi 2-3 ketjun laituri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös