Juurikin näin, hyvä pelaaja, mutta en itse jää kaipaamaan ainakaan tällä erää.Oon samaa mieltä. Anttoni Honka on hyvä pelaaja mutta tuntuu että JYPin kanssa he on todella häviävä kaksikko.
Juurikin näin, hyvä pelaaja, mutta en itse jää kaipaamaan ainakaan tällä erää.Oon samaa mieltä. Anttoni Honka on hyvä pelaaja mutta tuntuu että JYPin kanssa he on todella häviävä kaksikko.
Jep, mikäpä liigajoukkue kaipaisi 40+ pisteen kiekollista pakkia. Hyvä, että menee heikompaan sarjaan, ehkä siellä pärjää paremmin.Juurikin näin, hyvä pelaaja, mutta en itse jää kaipaamaan ainakaan tällä erää.
Ei sillä ole vaikutusta laukaisutaitoon tai muuhun sohlaamiseen. Pelaajassa on hyviä puolia,mutta myös heikkouksia.Ehkä Hongalla on vaan käynyt vähän paska mäihä JYP.n kanssa. JYP enemmän tai vähemmän sekoilut nämä kaudet kun Honka ollut mukana.
AHL kyllä nykymuodossa parempi tasoinen sarja kuin liiga ja varsinkin Hongan heikkouksiin nähden siellä kehitys on alustavasti nopeampaa.Jep, mikäpä liigajoukkue kaipaisi 40+ pisteen kiekollista pakkia. Hyvä, että menee heikompaan sarjaan, ehkä siellä pärjää paremmin.
Toivon, että joku koutsi ottaa Hongan lämärin käsittelyyn, purkaa sen atomeiksi ja nostaa osumaprosentin nykyistä paremmaksi.
Eihän tässä ole siitä kyse etteikö Hongan tehoja tarvittaisi.Jep, mikäpä liigajoukkue kaipaisi 40+ pisteen kiekollista pakkia. Hyvä, että menee heikompaan sarjaan, ehkä siellä pärjää paremmin.
Toivon, että joku koutsi ottaa Hongan lämärin käsittelyyn, purkaa sen atomeiksi ja nostaa osumaprosentin nykyistä paremmaksi.
Eiköhän Schnarrin julkaisun kanssa odoteta tuo ulkomaan optio, jossa oletettavasti on jonkinlainen aikaraja, mihin mennessä se pitää käyttää. Vasta sen jälkeen ainakin itse julkaisisin.Schnarr, Thorell ja joku pakki julkaistaan aikaisintaan kahden viikon päästä.
Jonkun huhun mukaan Schnarrin agentti on sanonut, että päätökset ulkomaanoption käytöstä/käyttämättömyydestä tehdään jo toukokuun alussa, joten sen takia asian voi uutisoida aiemminkin. Mutta huhujahan nämä vain.Eiköhän Schnarrin julkaisun kanssa odoteta tuo ulkomaan optio, jossa oletettavasti on jonkinlainen aikaraja, mihin mennessä se pitää käyttää. Vasta sen jälkeen ainakin itse julkaisisin.
Täällä annettu ymmärtää, että Schnarr ei käyttäisi tuota ulkomaanpykälää, niin siinä tapauksessa se uskellattaisiin julkaista.Eiköhän Schnarrin julkaisun kanssa odoteta tuo ulkomaan optio, jossa oletettavasti on jonkinlainen aikaraja, mihin mennessä se pitää käyttää. Vasta sen jälkeen ainakin itse julkaisisin.
Kovaa jatsia niin sanotusti puhua 40+ pisteen kiekollisena pakkina pelaajasta, joka on pelannut Liigaa 250+ ottelua rikkomatta kertaakaan 40 pisteen rajaa.Jep, mikäpä liigajoukkue kaipaisi 40+ pisteen kiekollista pakkia.
Voi hyvin olla, että päätös tehdään tuohon mennessä, mutta usein se takaraja on (ainakin joissain aiemmissa tapauksissa) ollut touko-kesäkuun taitteessa.Jonkun huhun mukaan Schnarrin agentti on sanonut, että päätökset ulkomaanoption käytöstä/käyttämättömyydestä tehdään jo toukokuun alussa, joten sen takia asian voi uutisoida aiemminkin. Mutta huhujahan nämä vain.
Käsittääkseni seuralle on ilmoitettu ettei ulkomaanoptiota käytetty. Eli voitaisiin jo julkaista, mutta ei ole julkaistu. Odottelisin itse, että ensi viikolla kuuluu Thorellia tai Schnarrista tai molemmista.Eiköhän Schnarrin julkaisun kanssa odoteta tuo ulkomaan optio, jossa oletettavasti on jonkinlainen aikaraja, mihin mennessä se pitää käyttää. Vasta sen jälkeen ainakin itse julkaisisin.
Ei sillä ole vaikutusta laukaisutaitoon tai muuhun sohlaamiseen. Pelaajassa on hyviä puolia,mutta myös heikkouksia.
Juu on ilmoitettu, ettei käytä ja täällä pelaa. Itse odottelisin myös jo ensi viikolla julkaisuja, mutta ehkä tuossa tosiaan halutaan jotain tapahtumaa, kuten tuo täällä mainittu risteily.Käsittääkseni seuralle on ilmoitettu ettei ulkomaanoptiota käytetty. Eli voitaisiin jo julkaista, mutta ei ole julkaistu. Odottelisin itse, että ensi viikolla kuuluu Thorellia tai Schnarrista tai molemmista.
Minun mielestä yksi laituri olisi vielä tuohon ajatuksissa ja kaavailuissa ollut, eli "Bailey" tai joku, mutta kattellaan nyt sit.Jos Thorell ja Schnarr muuttuvat todellisuudeksi, onko hyökkäys täynnä vai vieläkö tarve vahvistaa?
On ilmoitettu periaatteessa, että ei käytä ja pelaa Jyväskylässä. Mutta vain periaatteessa, aikaa on edelleen sinne toukokuun loppuun asti suullinen ilmoitus perua ja ottaa optio käyttöön.Käsittääkseni seuralle on ilmoitettu ettei ulkomaanoptiota käytetty. Eli voitaisiin jo julkaista, mutta ei ole julkaistu. Odottelisin itse, että ensi viikolla kuuluu Thorellia tai Schnarrista tai molemmista.
Kovaa jatsia niin sanotusti puhua 40+ pisteen kiekollisena pakkina pelaajasta, joka on pelannut Liigaa 250+ ottelua rikkomatta kertaakaan 40 pisteen rajaa.
Joo, pistetahdit ovat olleet erinomaiset. Ja joo, Honka on hyökkäyssuuntaan erinomainen. Mutta kaukana voittavasta pelaajasta. Sen verran yksilövetoinen ja alaspäin vuotava pelaaja.
Viihdyttävä ja erittäin lahjakas kaveri, mutta jostain pitäisi sitä puolustusmentaliteettia ja osaamista kaivaa - ehkä iän ja kokemuksen myötä.
Jos Thorell ja Schnarr muuttuvat todellisuudeksi, onko hyökkäys täynnä vai vieläkö tarve vahvistaa?
Eiköhän Varga lunasta paikan tuosta kolmosen laidastaKyllä mää ehkä yhdellä 2-3 ketjun laiturilla vahvistaisin.
Thorell-Schnarr-Ojantakanen
Tieksola-Lassila-Puustinen
Siikanen-Mäkinen-X
Vidgren-Perttu-Petman
Eiköhän Varga lunasta paikan tuosta kolmosen laidasta
Kyllä mää ehkä yhdellä 2-3 ketjun laiturilla vahvistaisin.
Thorell-Schnarr-Ojantakanen
Tieksola-Lassila-Puustinen
Siikanen-Mäkinen-X
Vidgren-Perttu-Petman
Hyvältähän tuo näyttäisi. Perttu voisi myös olla kolmosen laidassa ja Tohila nelosen keskellä.
Tuo on kyllä ihan totta. Jokuhan taisi jo aiemmin pohtia, syökö Varga Siikasen paikan. Ei tuokaan minusta ole kaukaa haettua. Näkisin kuitenkin Vargan ensi kaudella vakituisesti kokoonpanossaVarga on tosi samankaltainen pelaaja esimerkiksi Siikasen kanssa. Taas on tota maalintekijäosastoa aika reilusti JYPin hyökkäyksessä ja pelinteko-osastolle ehkä kaivattaisiin pelaajaa. Huovila olisi siihen ehkä soveltuvampi, mutta hänen kohdalla en näe niin isoa kehityshyppyä tässä kesän aikana että rahkeet riittäisi vielä avauskokoonpanoon.