Tulee rannalle saakka melkoisen varmasti myös hän.Tähän me luotamme, mutta entä se vielä isompi kala? Se olis ihan pakko saada rannalle saakka.
Tulee rannalle saakka melkoisen varmasti myös hän.Tähän me luotamme, mutta entä se vielä isompi kala? Se olis ihan pakko saada rannalle saakka.
Erittäin hyvä asia. Ei taida Thorellin julkaisua tulla tällä viikolla. Luulisi, että tänään viimeistään olisi tullut jonkinlaista tiiseriä ennen huomista julkistusta. Thorell on kuitenkin sitä osastoa, jota ei julkaista vaan yhtäkkiä pienellä tiedotteella.Tulee rannalle saakka melkoisen varmasti myös hän.
Kyllä se on tukevasti rannalla vaikka se uskomattomalta kuulostaakin.Tähän me luotamme, mutta entä se vielä isompi kala? Se olis ihan pakko saada rannalle saakka.
Odottelin, että jo tällä viikolla saattaisi kuukua, mutta kun mitään ei ole kuulunut arvioisin itse että viikkopari. Eli eiköhän pian kuulu.Onko tietoa, milloin julkaistaan nämä vonkaleet? Jos sopparit on, niin luulisi, että mitä pikemmin, niin sen parempi.
Tällä viikolla oli käsitys että toinen julkastaisiin, mutta viimeistään ennen mm-kisoja sieltä ainakin yksi uutinen tulee.Odottelin, että jo tällä viikolla saattaisi kuukua, mutta kun mitään ei ole kuulunut arvioisin itse että viikkopari. Eli eiköhän pian kuulu.
Ja millekkä pelipaikalle tämä vielä isompi, lähes varma vonkale on tulossa? Laituri hänkin?Tulee rannalle saakka melkoisen varmasti myös hän.
Sentteri, eli Schnarrista puhe, kun spekuloitu paljon ulkomaan optiolla.Ja millekkä pelipaikalle tämä vielä isompi, lähes varma vonkale on tulossa? Laituri hänkin?
Mutkia on aina matkassa ja se kuuluu asiaan, kunhan ei lipsahda rotkon pohjalle. Toistaiseksi on pysytty tukevasti tien pinnassa kiinni.Eli tässä ei ole tullut mitään yllättävää muutosta tilanteeseen? Äkkiä herää epäilykset, kun tuollaista lukee.. Onhan täällä luotettavat nimimerkit jo kertoneet tulevan, mutta väkisin alkaa epäilyttää että onko sittenkin tullut jotain mutkia matkaan :D
Eronen julkaistiin viime keväänä 9.5 kun finaalit oli loppunut 27.4.Eli tässä ei ole tullut mitään yllättävää muutosta tilanteeseen? Äkkiä herää epäilykset, kun tuollaista lukee.. Onhan täällä luotettavat nimimerkit jo kertoneet tulevan, mutta väkisin alkaa epäilyttää että onko sittenkin tullut jotain mutkia matkaan :D
Tottakai. Lähinnä tuota Thorellia tässä mietin, kun hänestä tuossa twiitissä puhuttiinEronen julkaistiin viime keväänä 9.5 kun finaalit oli loppunut 27.4.
Finaaleissa pelanneella pelaajalla on kaikenlaista siinä kauden päätteeksi kun pitää ryypätä, hoitaa asioita, exit-palaverit etc.
Kyllä tässä viikon ajan aika varma asia on ollut että Thorell täällä pelaa. Tässä nyt voi olla että jos ei esim.huomenna julkaista vielä että halutaan tehdä somevideota tai yhteistyökumppanisysteemit yms.Tottakai. Lähinnä tuota Thorellia tässä mietin, kun hänestä tuossa twiitissä puhuttiin
Kyllä tässä viikon ajan aika varma asia on ollut että Thorell täällä pelaa. Tässä nyt voi olla että jos ei esim.huomenna julkaista vielä että halutaan tehdä somevideota tai yhteistyökumppanisysteemit yms.
Vielä ainakin itse olen erittäin vakuuttunut myös Thorellista.
Ahaa? Eli tässä on siis toisinsanoen otettu nyt yhteistyökumppanit mukaan isommin julkistamisissa.Schnarr, Thorell ja joku pakki julkaistaan aikaisintaan kahden viikon päästä.
Okei, hieman erikoista, kun ensi viikolle viimeistään ollut odotettavissa edes toinen nimistä Thorell, Schnarr tai molemmat. No, samapa tuo lopulta on milloin julki, kun kyllä nämä nyt pitäisi saletissa olla. Pakin nimestä ei ole tihkunut tietoa itselle, mutta olettaisin ruotsalaista (ei Reijo).Schnarr, Thorell ja joku pakki julkaistaan aikaisintaan kahden viikon päästä.
Hyvä vain JYPin kannalta, joku voisi ajatella, että JYP ja Honka on takuuvarma resepti sille ettei menestystä tule. Nytkin huvittaa kyllä, JYPin romahdus taisi alkaa aikalailla niistä hetkistä kun Honka liittyi joukkueeseen ja sen jälkeen sekoilu vain kiihtyi. Oikeasti toki tämä vain sattumaa, mutta jokatapauksessa en jää surkuttelemaan ettei Honka ole JYPissä.Carolina Hurricanes pääsi Chicago Wolvesin kanssa sopimukseen farmiyhteistyöstä joten Anttoni Hongan kohtalo lie tällä selvä.
Oon samaa mieltä. Anttoni Honka on hyvä pelaaja mutta tuntuu että JYPin kanssa he on todella häviävä kaksikko.Hyvä vain JYPin kannalta, joku voisi ajatella, että JYP ja Honka on takuuvarma resepti sille ettei menestystä tule. Nytkin huvittaa kyllä, JYPin romahdus taisi alkaa aikalailla niistä hetkistä kun Honka liittyi joukkueeseen ja sen jälkeen sekoilu vain kiihtyi. Oikeasti toki tämä vain sattumaa, mutta jokatapauksessa en jää surkuttelemaan ettei Honka ole JYPissä.
Juurikin näin, hyvä pelaaja, mutta en itse jää kaipaamaan ainakaan tällä erää.Oon samaa mieltä. Anttoni Honka on hyvä pelaaja mutta tuntuu että JYPin kanssa he on todella häviävä kaksikko.
Jep, mikäpä liigajoukkue kaipaisi 40+ pisteen kiekollista pakkia. Hyvä, että menee heikompaan sarjaan, ehkä siellä pärjää paremmin.Juurikin näin, hyvä pelaaja, mutta en itse jää kaipaamaan ainakaan tällä erää.
Ei sillä ole vaikutusta laukaisutaitoon tai muuhun sohlaamiseen. Pelaajassa on hyviä puolia,mutta myös heikkouksia.Ehkä Hongalla on vaan käynyt vähän paska mäihä JYP.n kanssa. JYP enemmän tai vähemmän sekoilut nämä kaudet kun Honka ollut mukana.