JYP-huhut

  • 2 238 185
  • 10 570

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oisko sittenkin se Johansson? Selittäisi myös sen miksi ei olisi julkaistu vielä.
Ei kyllä enää pysty sanomaan :D mulla on sellainen tunne, että se on joku kenen nimeä ei ole täällä edes spekuloitu. Toisaalta Johanssonin pystyisi varmaan julkaisemaan, tai luulisin, että tuo mj pesti ei olisi este siihen.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Ei kyllä enää pysty sanomaan :D mulla on sellainen tunne, että se on joku kenen nimeä ei ole täällä edes spekuloitu. Toisaalta Johanssonin pystyisi varmaan julkaisemaan, tai luulisin, että tuo mj pesti ei olisi este siihen.
EI varmaan oo este itse julkaisulle, mutta valmentajan ois varmaan hyvä olla paikan päällä julkaisun aikaan ja varmaan on kiireitä näin mm-kisojen alla.
 

Seinänen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mietin tätä lähdekriittisesti. Voisivatko agentit tietää, mihin järjestykseen Jyp on asettanut oman toivelistansa? Miksi tuo lista olisi vuodettu ulkopuolisille? Kiekkopiirit varmasti tietävät, ketkä ovat käyneet neuvotteluissa, mutta väittäisin, että keskustelujen sisällöstä on vaikea saada oikeaa tietoa. Todennäköisesti tämä huhu sisältää jonkin verran olettamuksia.
No siis jos ensimmäisiin haastatteluihin on kysytty x -määrä valmentajia, jotka seura haluaa ja he ovat sanoneet kiitos ei.
Sen jälkeen on aloitettu uusi mietintä, ketkä kiinnostaa ja sen perusteella pyydetty haastateluun taas x -määrä valmentajia.

Kyllä tuo minun mielestä kertoo sen, että ei saatu niitä mitä alunperin haluttiin.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Haataja on hyvä siinä. Enkä mä suutu, jos pönö jatkaa valmennuksessa myös, ei siitä päävalmentajaksi varmaan ole, mutta kyllä se tuossa apuna menee hyvinkin. Kunhan vaan joukkueella ei ole mitään, sitä vastaan.
Ei minullakaan ole mitään sitä vastaan, jos Pönö ja Haataja on apukoutsit osaavan pääkäskijän tukena. Heiskanen joutui tekemättömään paikkaan ja mielestäni on ihan kohtuutonta tuomita häntä tuon muutaman kuukauden kiirastulen vuoksi. Ennen sitä sekoilua lienee kuitenkin varsin yleinen käsitys oli, että kyseessä on osaava valmentaja.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Keskisuomalainen vastuullisena mediana seuraa herkeämättä Jypin tilannetta ja kaivaa totuuden esiin joka viikko, raportoiden lukijoilleen alueen suurimman ammattilaisseuran tilanteesta objektiivisesti ja asiantuntevasti seuralle vaikeistakin aiheista.
Tosin Pravdan sivuilta kyllä löytyy enemmän materiaalia Ukrainan sodan ongelmista kuin KSML:n sivuilta Jypin nykytilanteesta valmentajan ja johtoportaan osalta. Ehkä toimittajilla on ollut kovempi kiire esim. kilpasyönnistä tai tatuointiliikkeistä kertovien juttujen laadinnassa.


Heiskasen ja Hämäläisen valmentajapesti oli aprillipila jo joulukuussa. Sitten siitä tehtiin oikein mini-sarja nimeltään "Pidetään hauskaa", uusia jaksoja joka viikko. Pari kappaletta viikossa. Ihan hyvää tragikoomista sketsiä, voittaa Ylen tuotokset mennen tullen. Vähän kuin The Office jääkiekossa. Oli ilmeisesti niin suosittu, että uutta kautta tehdään parasta aikaa, pääosan esittäjät kuulemma kiinnitetty. Mukaanlukien pomo, "mä kannan vastuun tästä".

JYP reality sarja. Siinäpä uusi tulonlähde seuralle eikä taatusti ole tylsää seurattavaa. Saa suorittaa toimisto!
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Ei minullakaan ole mitään sitä vastaan, jos Pönö ja Haataja on apukoutsit osaavan pääkäskijän tukena. Heiskanen joutui tekemättömään paikkaan ja mielestäni on ihan kohtuutonta tuomita häntä tuon muutaman kuukauden kiirastulen vuoksi. Ennen sitä sekoilua lienee kuitenkin varsin yleinen käsitys oli, että kyseessä on osaava valmentaja.
Ei se ihan kohtuutonta ole tuomita Pönöä tuon stintin perusteella. Tulee sisään ajatuksella, nyt mennään kivan kautta ja oliko viikko myöhemmin jo heitetty pelaajat julkisesti bussin alle. Luulen, että viimeistään siinä vaiheessa menetti pukukopin ja mahdollisuutensa.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Lisäksi onhan se outo tilanne jos uusi valmentaja ei saa vaikuttaa omaan tiimiinsä vaan apuvalmentajat jo valittu, karsii myös varmasti kiinnostuneita
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Tai sitten johtui, mutta potkujen jälkeen vetovoiman puute johtuu eri asioista. Nämä eivät sulje toisiaan pois.
Mahdollista, mutta Tuccan tiimiin on aina halukkaita löytynyt.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lisäksi onhan se outo tilanne jos uusi valmentaja ei saa vaikuttaa omaan tiimiinsä vaan apuvalmentajat jo valittu, karsii myös varmasti kiinnostuneita
No eihän JYPissä nyt semmosta tehtäis.
Olishan se ihan hirveää jos naulattaisi apuvalmentaja joka ei kelpaakkaan uudelle päävalmentajalle.
Sitten hätäpäissään keksitään sille rooli junnupuolella ja kun siellä menis sukset ristiin niin otetaan se sittenkin aiheuttamaan hämmennystä liigan puolelle vaikkei kukaan haluakkaan…
Eiku hetkinen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös