JYP-huhut

  • 2 248 175
  • 10 626
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Jostakinhan tämä hiljaisuus tulevien pelaajien osalta kertoo. Onko niin ettei mitään kerrottavaa ole?

On. Miksi kukaan haluaisi tulla tämän sekoilun keskelle? Ei ole valmentajaa eikä ole urheilutoimenjohtajaa. Harva on tärttynyt täkyyn, osa odottaa valmentajaratkaisua, osa haluaa purkaa jo tehdyn diilin. Ilmeisesti myös joku muu ensi kauden pelaajista lähtökuopissa?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sinänsä surullista ja kertoo tilanteesta että huhupalstalla puidaan vieläkin viimesyksyistä sähläystä ja säätöä. Tyypillisesti tähän aikaan on ilmoilla jos jonkin näköistä pelaajaspekulaatiota. Jostakinhan tämä hiljaisuus tulevien pelaajien osalta kertoo. Onko niin ettei mitään kerrottavaa ole?
Kerrottavaa on aika paljonkin, mutta mennään vahvasti need-to-know meiningillä ja halutaan julkistaa asioita tietyllä kaavalla, eikä ripotella miten sattuu.

Lisäksi mitä huhuihin tulee, niin niitähän on pelaajien osalta tainnut edelleen olla JYPillä enemmän kuin millään muulla liigaseuralla. Nyt ei ole vain uutta huhua ollut hetkeen, kun iso kasa huhuja on käsitelty jo menneiden kuukausien aikana.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aika monta siirtoa on jo julkistettu vaikka kaudet on kesken. En näe siinä mitään erikoista.
Ei varmasti ole. Ei ole oikeutta julkaista. Jos kausi on kesken pelaajalla, niin julkaista ei saa. Muutenkin yleensä odotetaan kauden loppumisen jälkeen, sellainen 2-4 viikkoa ennen kuin uusi joukkue julkaisee ja riippuen vähän milloin kausi päättyy.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuskin kaikilla kausi on enää kesken. Mutta mistäpä sitä tietää.
Ei olekaan, mutta se ei tosiaan ole ainoa asia minkä vuoksi ei ole vielä julkaistu.

Eikä sillä nyt käytännön kannalta ole oikeasti mitään merkitystä, että julkaistaanko nyt vai muutaman viikon sisällä. JYPillä on tietty kaava minkä mukaan julkistuksia halutaan tehdä. Siihen liittyy myös valmentajiston julkistamiset ja muiden asioiden tiedottaminen.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Sinänsä surullista ja kertoo tilanteesta että huhupalstalla puidaan vieläkin viimesyksyistä sähläystä ja säätöä. Tyypillisesti tähän aikaan on ilmoilla jos jonkin näköistä pelaajaspekulaatiota. Jostakinhan tämä hiljaisuus tulevien pelaajien osalta kertoo. Onko niin ettei mitään kerrottavaa ole?
Itseasiassa niitä pelaajaspekulaatioita on aika paljon Schnarrista ja Nättisistä lähtien, mut ne on hautautunut tän tietyn topicin alle josta on jauhettu sivutolkulla.
 
Suosikkijoukkue
Jyp HT
Vainion kausi nyt meni kuitenkin omasta mielestä hyvin ja luotan ketjun tekemiseen enemmän kun hän on yksi pakeista. Hänen nyt ainakin kannattaisi jatkaa ensi kaudella isommassa roolissa.

Muuten ei hätää, tällä viikolla Ilves lähtee Leville, joten sitten voidaan julkistaa Palveen ja Nikun paluu. Jännä, että haastattelussa Palve sanoi Tampereesta, että "hän on täällä vain töissä". Ekan pleijarimatsin viimeisen maalin jälkeen tuskin moni Tampereella enää haluaa Nikusta paljon maksaa. Olis Ilveksen kannattut ostaa Windberg samalla kertaa pariksi, ei toimi yhtä hyvin erikseen. Itse uskoisin, että Niku palaa ennemmin tänne kuin jää Tampereelle, ellei tule mestaruutta. Ja nyt ei näytä siltä.

Aah, vahingonilo helpottaa omaa pettymystä /smirk
 

Liitteet

  • Kevätväsymys osa 1.jpg
    Kevätväsymys osa 1.jpg
    146,8 KB · kertaa luettu: 108

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tavallaan ihan sama mut oikeastaan vähän harmittaa jos jatkossa en ymmärrä haastatteluja tms. Tähän asti oon aina skipannut suomea puhumattomien pelaajien haastattelut kun en niistä ymmärrä paljoa mitään. Oispa JYPin itse tekemissä videoissa tekstitys mut taitaa olla liian iso homma, luulen.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Tavallaan ihan sama mut oikeastaan vähän harmittaa jos jatkossa en ymmärrä haastatteluja tms. Tähän asti oon aina skipannut suomea puhumattomien pelaajien haastattelut kun en niistä ymmärrä paljoa mitään. Oispa JYPin itse tekemissä videoissa tekstitys mut taitaa olla liian iso homma, luulen.
Nyt olis hyvä sauma opetella englantia kun olis vieläpä sellanen sydämen asia tuo jonka takia sitä opettelis ymmärtämään :) ei loppuis ehkä motivaatio heti kesken!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös