JYP-huhut

  • 2 238 338
  • 10 570

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Jos on mahdollista, niin käykääpä joskus katsomassa treenejä, niin näette miten pelaajat ottaa kontaktia Hämäläiseen, kun se yrittää jotain puhua, ei tuolla kaverille ole mitään edellytyksiä toimia liiga joukkueen päävalmentajana.
KalPa-pelin ennakossa keskiviikkona radiohaastattelussa kysyttiin, miten Turkulainen on kopissa reagoinut sopimusuutisen julkituloon, onko esim. helpottunut. Hämäläinen sanoi, ettei ole keskustellut Turkulaisen kanssa, mikä särähtää omaan korvaan. Joukkueen ykköshevosesta kumminkin kysymys.

Hämäläinen kuulostaa noissa radion ennakkohaastatteluissa usein vähän ärtyneeltä ja muutenkin ”ärsyttävältä”, jos pelkän äänen perusteella pitäisi arvioida.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Itse kuulin taannoin että Hämäläisestä kaavaillaan uutta päävalmentajaa. En tiedä kuinka vakavasti tähän pitäisi suhtautua mutta kuitenkin näin kuulin. Toivottavasti ei pidä paikkaansa.
Onhan tämän oltava vain hyvä vitsi tai sairasta pilaa? Eihän kukaan edes Jypissä voi olla näin saatanan sekaisin?
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viitasella näytti olevat tapaaminen Keuruun jäähallilla Eriks Vitolsin kanssa. Oisko haettu nimi paperiin.

Ei yllättäisi sillä en näe mitään järkeä Leinosella jatkaa täällä, Niin monta peliä loppukaudestakin ollut jossa olisi kesken pelin tai seuraavaan peliin maalivahdin voinut vaihtaa. Vitols voisi olla hyvä vaihtoehto ja samalla myös tehdä jotain yhteistyötä KeuPan kanssa, sitten kolmanneksi yhtälöön vaikka Louhivaara tai joku muu junnumoke.
 
Suosikkijoukkue
Jyp, Milwaukee Admirals
Mitä kertoo se että vähissä on huhut tulevista pelaajista/valmennuksesta tässä langassa kaudelle 24-25? Ei todellakaan hyvältä näytä. Hämäläistä vaan pureksitaan mutta ei kai johto niin sekaisin ole? Eihän?
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liikunnan Riemu
Mitä kertoo se että vähissä on huhut tulevista pelaajista/valmennuksesta tässä langassa kaudelle 24-25? Ei todellakaan hyvältä näytä. Hämäläistä vaan pureksitaan mutta ei kai johto niin sekaisin ole? Eihän?
Tässä organisaatiossa on viime vuosina tehty enemmän huonoja kuin hyviä päätöksiä. Ei olisi siis yllätys, jos seurajohto jossain kyseenalaisessa mielentilassa nimeisi Hämäläisen uudeksi päävalmentajaksi.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Tässä organisaatiossa on viime vuosina tehty enemmän huonoja kuin hyviä päätöksiä. Ei olisi siis yllätys, jos seurajohto jossain kyseenalaisessa mielentilassa nimeisi Hämäläisen uudeksi päävalmentajaksi.
Tässä olisi toki selkeä hopeareunus pilvessä ominaisuus, mikäli KÖK olisi vastuuvalmentaja, niin potkut olisi väkisinkin jo kulman takana.
 

Jágrmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tässä organisaatiossa on viime vuosina tehty enemmän huonoja kuin hyviä päätöksiä. Ei olisi siis yllätys, jos seurajohto jossain kyseenalaisessa mielentilassa nimeisi Hämäläisen uudeksi päävalmentajaksi.
Vähän sellainen kutina, että vaihtoehtoja ei välttämättä ihan hirveästi ole. Ei siis yllätyksenä itsellekkään tuo nimitys tulisi. Ja kyllähän se nyt jotenkin kruunaisi tämän koko shown.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä olisi toki selkeä hopeareunus pilvessä ominaisuus, mikäli KÖK olisi vastuuvalmentaja, niin potkut olisi väkisinkin jo kulman takana.

Itse mietin tätä samaa aiemmin. Mutta on tässä sekin puoli, että Seppäsen pitäisi ne potkut antaa. Joten potkuja ei välttämättä ole tulossa. Ja miksi tulisi jos noudatetaan strategiaa ts. Seppäsen pelikirjaa.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Onkohan tuolla juurikaan merkitystä kuka ensi vuoden joukkuetta valmentaa. Oli sitten kyseessä K.Jalonen, Pikkarainen, Hämäläinen tai joku muu. Kunhan voittavat kauden viimeisen pelin ja välttävät putoamisen niin kausi on odotuksiin nähden onnistunut. Nimilistahan joukkueessa ei pelaajistoon puolesta tule päätä huimaamaan
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onkohan tuolla juurikaan merkitystä kuka ensi vuoden joukkuetta valmentaa. Oli sitten kyseessä K.Jalonen, Pikkarainen, Hämäläinen tai joku muu. Kunhan voittavat kauden viimeisen pelin ja välttävät putoamisen niin kausi on odotuksiin nähden onnistunut. Nimilistahan joukkueessa ei pelaajistoon puolesta tule päätä huimaamaan
Todella ristiriitainen viesti. Siis nimenomaan ensi kauden valmentajalla on helvetisti merkitystä, koska hyvän valmentajan lisäksi tarvitaan sellainen valmentaja, jonka myötä pelaajiakin voidaan saada hankittua.

En tiedä onko koskaan koko JYPin historiassa ollut tulevan kauden valmentajalla näin paljon merkitystä.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onkohan tuolla juurikaan merkitystä kuka ensi vuoden joukkuetta valmentaa. Oli sitten kyseessä K.Jalonen, Pikkarainen, Hämäläinen tai joku muu. Kunhan voittavat kauden viimeisen pelin ja välttävät putoamisen niin kausi on odotuksiin nähden onnistunut. Nimilistahan joukkueessa ei pelaajistoon puolesta tule päätä huimaamaan
Onhan sillä ihan helvetin iso merkitys. Jos siellä olisi esim. K Jalonen penkin takana, niin hyviä pelaajia olisi tänne huomattavasti helpompi houkutella.
 

Baldrick

Jäsen
Onhan meillä nytkin paljon hyviä pelaajia, joskin myös puutteita rosterissa, sekä oli ihan hyvä valmentaja, mutta eipä se mitään auta, kun Mr. 1600 tulee valmentajakoppiin kertaamaan, että pleksin kautta ei saa purkaa.
 

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onhan sillä ihan helvetin iso merkitys. Jos siellä olisi esim. K Jalonen penkin takana, niin hyviä pelaajia olisi tänne huomattavasti helpompi houkutella.
On sillä joo iso merkitys. Itse haluaisin nähdä penkin takana valmentajan, joka osaa viedä pelaajia eteenpäin, koska silloin saisimme tänne ehkä houkuteltua eteenpäin pyrkiviä pelaajia, joilla on motivaatio kehittyä ja joiden palkat eivät vielä ole ihan huipputasoa.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On sillä joo iso merkitys. Itse haluaisin nähdä penkin takana valmentajan, joka osaa viedä pelaajia eteenpäin, koska silloin saisimme tänne ehkä houkuteltua eteenpäin pyrkiviä pelaajia, joilla on motivaatio kehittyä ja joiden palkat eivät vielä ole ihan huipputasoa.
Yks ketä itse olen pyöritellyt omassa päässä, niin on Mikko Manner. Ei siis perustu yhtään mihinkään, mutta olisi varmasti tyyliltään loistava valmentaja tänne.
 

Baldrick

Jäsen
On sillä joo iso merkitys. Itse haluaisin nähdä penkin takana valmentajan, joka osaa viedä pelaajia eteenpäin, koska silloin saisimme tänne ehkä houkuteltua eteenpäin pyrkiviä pelaajia, joilla on motivaatio kehittyä ja joiden palkat eivät vielä ole ihan huipputasoa.
Mulle kelpaisi ihan mikä tahansa valmentaja keskinkertaisesta koutsista aina Jalosiin saakka. Vaikka Merikivi vol2. aivan se ja sama, kunhan päävalmentaja saisi toimia parhaaksi näkemällään tavalla joukkueen menestymisen eteen ja seuran suunnasta tulee korkeintaan suosituksia, että miten toimia, mutta autonomian kopissa ja jäällä tulisi olla selkeä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Yks ketä itse olen pyöritellyt omassa päässä, niin on Mikko Manner. Ei siis perustu yhtään mihinkään, mutta olisi varmasti tyyliltään loistava valmentaja tänne.
Manner myös saattaisi suostua Seppäsen pelipaikaton visioon kun on tuota itsekin muutamaan otteeseen kokeillut/jauhanut.

Manner ei tosiaan olisi oma ykkösvaihtoehto, mutta ottaisin toki mielelläni silti vastaan vs KÖKit yms
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulle kelpaisi ihan mikä tahansa valmentaja keskinkertaisesta koutsista aina Jalosiin saakka. Vaikka Merikivi vol2. aivan se ja sama, kunhan päävalmentaja saisi toimia parhaaksi näkemällään tavalla joukkueen menestymisen eteen ja seuran suunnasta tulee korkeintaan suosituksia, että miten toimia, mutta autonomian kopissa ja jäällä tulisi olla selkeä.

Tämän vuoksi parasta olisi että Seppänen käy jonkun kurssin ja alkaa valmentajaksi itse. Hämäläinen ja Vege apukoutseiksi.
 

Baldrick

Jäsen
Tämän vuoksi parasta olisi että Seppänen käy jonkun kurssin ja alkaa valmentajaksi itse. Hämäläinen ja Vege apukoutseiksi.
Kyllä sen yhden kauden voisi uhrata tähän kokeiluun, jotta lopputuloksena kolmikko reflektoi omaa tekemistään ja tajuavat, että suutari pysyköön lestissään. Eli Seppänen strategia-/hallintopuolella, Veikko perhebisneksessään ja KÖK soittelemassa vanhuksille, että kiinnostaisiko tilata Apu-lehti alennettuun hintaan.
 
Yks ketä itse olen pyöritellyt omassa päässä, niin on Mikko Manner. Ei siis perustu yhtään mihinkään, mutta olisi varmasti tyyliltään loistava valmentaja tänne.

Miettinyt samaa. Mannerhan yritti Kärpissä ajaa sisään versiotaan ”pelipaikattomuudesta”, mutta aika ei ollut kypsä eikä homma onnistunut tuolloin. Tuota kokemusta rikkaampana ja virheistä oppineena voisi olla hyväkin haku Jypin tarpeisiin.
 

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miettinyt samaa. Mannerhan yritti Kärpissä ajaa sisään versiotaan ”pelipaikattomuudesta”, mutta aika ei ollut kypsä eikä homma onnistunut tuolloin. Tuota kokemusta rikkaampana ja virheistä oppineena voisi olla hyväkin haku Jypin tarpeisiin.
Onnistui minusta, esim. pakit saivat nousta ja siinä tavallaan pakit ja laiturit vaihtoivat paikkoja. Mutta siinäkin kävi kyllä niin, että muut joukkueet oppivat pelaamaan tuota peliä vastaan lopulta. Kyllä Manner hieman muutti tapaa pelata ja siksi on ollutkin maajoukkuetta myöten tuomassa omia ideoita. No joo, olet oikeassa, että ei varmaan sellaista ihan täydellistä pelipaikattomuutta, mutta askelia siihen suuntaan.
 

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Manner myös saattaisi suostua Seppäsen pelipaikaton visioon kun on tuota itsekin muutamaan otteeseen kokeillut/jauhanut.

Manner ei tosiaan olisi oma ykkösvaihtoehto, mutta ottaisin toki mielelläni silti vastaan vs KÖKit yms
No minäkin näkisin juuri tämän modernin pelitavan osalta, että voisi olla hyvä. Toki jos Seppänen tulee väliin, niin ei tässä auta Jeesuskaan.
 

Aasiantuntija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Käy kuka vaan valmentaja, joka vetää perässään hyviä eli jo kykynsä osoitttaneita pelaajia. Lopulta se, mitä tapahtuu jäällä, tapahtuu pelaajien toimesta. Yksikään valmentaja ei ole kentällä vaikuttamassa yhtään mihinkään. Lisäksi pitäisi jollain ihmeellisellä keinolla saada joukkueen taustavaikuttajat (kuten guru 1600) pysymään omissa rooleissaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös