KalPa-pelin ennakossa keskiviikkona radiohaastattelussa kysyttiin, miten Turkulainen on kopissa reagoinut sopimusuutisen julkituloon, onko esim. helpottunut. Hämäläinen sanoi, ettei ole keskustellut Turkulaisen kanssa, mikä särähtää omaan korvaan. Joukkueen ykköshevosesta kumminkin kysymys.Jos on mahdollista, niin käykääpä joskus katsomassa treenejä, niin näette miten pelaajat ottaa kontaktia Hämäläiseen, kun se yrittää jotain puhua, ei tuolla kaverille ole mitään edellytyksiä toimia liiga joukkueen päävalmentajana.
Onhan tämän oltava vain hyvä vitsi tai sairasta pilaa? Eihän kukaan edes Jypissä voi olla näin saatanan sekaisin?Itse kuulin taannoin että Hämäläisestä kaavaillaan uutta päävalmentajaa. En tiedä kuinka vakavasti tähän pitäisi suhtautua mutta kuitenkin näin kuulin. Toivottavasti ei pidä paikkaansa.
Eiköhän tuolta nykyiseltä huumoriporukalta voi olettaa ihan mitä tahansa.Onhan tämän oltava vain hyvä vitsi tai sairasta pilaa? Eihän kukaan edes Jypissä voi olla näin saatanan sekaisin?
Viitasella näytti olevat tapaaminen Keuruun jäähallilla Eriks Vitolsin kanssa. Oisko haettu nimi paperiin.
Tässä organisaatiossa on viime vuosina tehty enemmän huonoja kuin hyviä päätöksiä. Ei olisi siis yllätys, jos seurajohto jossain kyseenalaisessa mielentilassa nimeisi Hämäläisen uudeksi päävalmentajaksi.Mitä kertoo se että vähissä on huhut tulevista pelaajista/valmennuksesta tässä langassa kaudelle 24-25? Ei todellakaan hyvältä näytä. Hämäläistä vaan pureksitaan mutta ei kai johto niin sekaisin ole? Eihän?
Tässä olisi toki selkeä hopeareunus pilvessä ominaisuus, mikäli KÖK olisi vastuuvalmentaja, niin potkut olisi väkisinkin jo kulman takana.Tässä organisaatiossa on viime vuosina tehty enemmän huonoja kuin hyviä päätöksiä. Ei olisi siis yllätys, jos seurajohto jossain kyseenalaisessa mielentilassa nimeisi Hämäläisen uudeksi päävalmentajaksi.
Vähän sellainen kutina, että vaihtoehtoja ei välttämättä ihan hirveästi ole. Ei siis yllätyksenä itsellekkään tuo nimitys tulisi. Ja kyllähän se nyt jotenkin kruunaisi tämän koko shown.Tässä organisaatiossa on viime vuosina tehty enemmän huonoja kuin hyviä päätöksiä. Ei olisi siis yllätys, jos seurajohto jossain kyseenalaisessa mielentilassa nimeisi Hämäläisen uudeksi päävalmentajaksi.
Tässä olisi toki selkeä hopeareunus pilvessä ominaisuus, mikäli KÖK olisi vastuuvalmentaja, niin potkut olisi väkisinkin jo kulman takana.
Todella ristiriitainen viesti. Siis nimenomaan ensi kauden valmentajalla on helvetisti merkitystä, koska hyvän valmentajan lisäksi tarvitaan sellainen valmentaja, jonka myötä pelaajiakin voidaan saada hankittua.Onkohan tuolla juurikaan merkitystä kuka ensi vuoden joukkuetta valmentaa. Oli sitten kyseessä K.Jalonen, Pikkarainen, Hämäläinen tai joku muu. Kunhan voittavat kauden viimeisen pelin ja välttävät putoamisen niin kausi on odotuksiin nähden onnistunut. Nimilistahan joukkueessa ei pelaajistoon puolesta tule päätä huimaamaan
Onhan sillä ihan helvetin iso merkitys. Jos siellä olisi esim. K Jalonen penkin takana, niin hyviä pelaajia olisi tänne huomattavasti helpompi houkutella.Onkohan tuolla juurikaan merkitystä kuka ensi vuoden joukkuetta valmentaa. Oli sitten kyseessä K.Jalonen, Pikkarainen, Hämäläinen tai joku muu. Kunhan voittavat kauden viimeisen pelin ja välttävät putoamisen niin kausi on odotuksiin nähden onnistunut. Nimilistahan joukkueessa ei pelaajistoon puolesta tule päätä huimaamaan
On sillä joo iso merkitys. Itse haluaisin nähdä penkin takana valmentajan, joka osaa viedä pelaajia eteenpäin, koska silloin saisimme tänne ehkä houkuteltua eteenpäin pyrkiviä pelaajia, joilla on motivaatio kehittyä ja joiden palkat eivät vielä ole ihan huipputasoa.Onhan sillä ihan helvetin iso merkitys. Jos siellä olisi esim. K Jalonen penkin takana, niin hyviä pelaajia olisi tänne huomattavasti helpompi houkutella.
Yks ketä itse olen pyöritellyt omassa päässä, niin on Mikko Manner. Ei siis perustu yhtään mihinkään, mutta olisi varmasti tyyliltään loistava valmentaja tänne.On sillä joo iso merkitys. Itse haluaisin nähdä penkin takana valmentajan, joka osaa viedä pelaajia eteenpäin, koska silloin saisimme tänne ehkä houkuteltua eteenpäin pyrkiviä pelaajia, joilla on motivaatio kehittyä ja joiden palkat eivät vielä ole ihan huipputasoa.
Mulle kelpaisi ihan mikä tahansa valmentaja keskinkertaisesta koutsista aina Jalosiin saakka. Vaikka Merikivi vol2. aivan se ja sama, kunhan päävalmentaja saisi toimia parhaaksi näkemällään tavalla joukkueen menestymisen eteen ja seuran suunnasta tulee korkeintaan suosituksia, että miten toimia, mutta autonomian kopissa ja jäällä tulisi olla selkeä.On sillä joo iso merkitys. Itse haluaisin nähdä penkin takana valmentajan, joka osaa viedä pelaajia eteenpäin, koska silloin saisimme tänne ehkä houkuteltua eteenpäin pyrkiviä pelaajia, joilla on motivaatio kehittyä ja joiden palkat eivät vielä ole ihan huipputasoa.
Manner myös saattaisi suostua Seppäsen pelipaikaton visioon kun on tuota itsekin muutamaan otteeseen kokeillut/jauhanut.Yks ketä itse olen pyöritellyt omassa päässä, niin on Mikko Manner. Ei siis perustu yhtään mihinkään, mutta olisi varmasti tyyliltään loistava valmentaja tänne.
Mulle kelpaisi ihan mikä tahansa valmentaja keskinkertaisesta koutsista aina Jalosiin saakka. Vaikka Merikivi vol2. aivan se ja sama, kunhan päävalmentaja saisi toimia parhaaksi näkemällään tavalla joukkueen menestymisen eteen ja seuran suunnasta tulee korkeintaan suosituksia, että miten toimia, mutta autonomian kopissa ja jäällä tulisi olla selkeä.
Kyllä sen yhden kauden voisi uhrata tähän kokeiluun, jotta lopputuloksena kolmikko reflektoi omaa tekemistään ja tajuavat, että suutari pysyköön lestissään. Eli Seppänen strategia-/hallintopuolella, Veikko perhebisneksessään ja KÖK soittelemassa vanhuksille, että kiinnostaisiko tilata Apu-lehti alennettuun hintaan.Tämän vuoksi parasta olisi että Seppänen käy jonkun kurssin ja alkaa valmentajaksi itse. Hämäläinen ja Vege apukoutseiksi.
Yks ketä itse olen pyöritellyt omassa päässä, niin on Mikko Manner. Ei siis perustu yhtään mihinkään, mutta olisi varmasti tyyliltään loistava valmentaja tänne.
Onnistui minusta, esim. pakit saivat nousta ja siinä tavallaan pakit ja laiturit vaihtoivat paikkoja. Mutta siinäkin kävi kyllä niin, että muut joukkueet oppivat pelaamaan tuota peliä vastaan lopulta. Kyllä Manner hieman muutti tapaa pelata ja siksi on ollutkin maajoukkuetta myöten tuomassa omia ideoita. No joo, olet oikeassa, että ei varmaan sellaista ihan täydellistä pelipaikattomuutta, mutta askelia siihen suuntaan.Miettinyt samaa. Mannerhan yritti Kärpissä ajaa sisään versiotaan ”pelipaikattomuudesta”, mutta aika ei ollut kypsä eikä homma onnistunut tuolloin. Tuota kokemusta rikkaampana ja virheistä oppineena voisi olla hyväkin haku Jypin tarpeisiin.
No minäkin näkisin juuri tämän modernin pelitavan osalta, että voisi olla hyvä. Toki jos Seppänen tulee väliin, niin ei tässä auta Jeesuskaan.Manner myös saattaisi suostua Seppäsen pelipaikaton visioon kun on tuota itsekin muutamaan otteeseen kokeillut/jauhanut.
Manner ei tosiaan olisi oma ykkösvaihtoehto, mutta ottaisin toki mielelläni silti vastaan vs KÖKit yms