JYP-huhut

  • 2 226 327
  • 10 521

Hämähäkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
RD, Rautakorpi tai Hytönen. Kaikki ois kontakteineen hyviä. Joka tapauksessa upgrade nykyiseen olisi iso, on se kuka tahansa näistä tai sitten joku muu joka ei Siwan kassalta.

Ranking itsellä Rautakorpi selkeähkö ykkönen ja sitten RD ja Hytönen suht tasoissa.
Nimen omaan kaikki hyviä vaihtoehtoja, sillä rimahan ei ole hirveän korkealla...
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liikunnan Riemu
Ei ole Kenkä se mitä minä olen kuullut, mutta olisi kyllä mielenkiintoinen nähdä tämäkin. Tämä kenestä olen kuullut on ollut ihan viimeisen kymmenen vuoden sisällä päävalmentajana, mutta en viitsi nimeä mainita

Edit: Tajusin, että vaihtoehtojahan jää aika paljon jäljelle vaikka onkin vain kymmenen vuoden aika ikkuna
No tämähän on sit ihan päivänselvää, kyseessä on Mikko Viitanen! Sehän oli käytännössä päävalmentaja silloin koronavuosina.
 

Hämähäkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
No tämähän on sit ihan päivänselvää, kyseessä on Mikko Viitanen! Sehän oli käytännössä päävalmentaja silloin koronavuosina.
Ei tämän näin pitänyt mennä rikoit mun salauksen. Tarkoitus oli, että se on yllätys.

Ei vaan ei onneksi, jos huhuihin on luottaminen.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
RD, Rautakorpi tai Hytönen. Kaikki ois kontakteineen hyviä.
Tähän on sen verran pakko tarttua, että millä perusteella Hytösellä on yhtään sen paremmat kontaktit kuin Viitasella?

Ei pelkästään sinulle tämä kysymys, ihmetyttää vaan kun porukka pitää Hytöstä hyvänä vaihtoehtona tuohon utj:n paikalle, kun omissa silmissäni olisi samanlainen palkkaus kuin Viitanen aikoinaan, eli entinen oma pelaaja joka on muutaman vuoden ollut pelaamatta, mutta ei (käsittääkseni) mitään kokemusta vastaavista tehtävistä. Itsellä ei siis sen parempaa tietoa ole Hytösen kontakteista jne.

Mun mielestä tuohon hommaan pitäisi ottaa mieluiten ulkopuolelta joku jolla on jo näyttöjä kyseisistä hommista ja/tai kanttia laittaa Seppäselle vastaan tarvittaessa.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tähän on sen verran pakko tarttua, että millä perusteella Hytösellä on yhtään sen paremmat kontaktit kuin Viitasella?

Ei pelkästään sinulle tämä kysymys, ihmetyttää vaan kun porukka pitää Hytöstä hyvänä vaihtoehtona tuohon utj:n paikalle, kun omissa silmissäni olisi samanlainen palkkaus kuin Viitanen aikoinaan, eli entinen oma pelaaja joka on muutaman vuoden ollut pelaamatta, mutta ei (käsittääkseni) mitään kokemusta vastaavista tehtävistä. Itsellä ei siis sen parempaa tietoa ole Hytösen kontakteista jne.
Kun Mikko Viitasesta tuli UTJ oli hän edellisen 10v aikana pelannut JYPissä vuosia ja yhden Ässissä. Sitten toiminut JYPin junioripuolella.
Jos J-P nyt ottaisi UTJ:n roolin olisi Hytösellä edelliseltä 10 vuodelta kokemusta pelaajana ja valmentajana Sveitsin liigasta, liigasta, IcHL:stä ja maajoukkueesta. Siinä on aika merkittävä ero.
 

Shakesbeers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Boston Bruins ja NhlÄn suomalaiset.
RD on 30v kokemus valmentamisesta ja oliko melkein 10v eri maajoukkeiden valmennuksesta. Kontakteja varmaan jonkin verran syntynyt. Sanotaan nyt että ei varmaan huonoimpia vaihtoehtoja.
En minä sitä huonona pidä, vaan hassuna ratkaisuna. RD ois varmasti Jypin näköinen utj.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun Mikko Viitasesta tuli UTJ oli hän edellisen 10v aikana pelannut JYPissä vuosia ja yhden Ässissä. Sitten toiminut JYPin junioripuolella.
Jos J-P nyt ottaisi UTJ:n roolin olisi Hytösellä edelliseltä 10 vuodelta kokemusta pelaajana ja valmentajana Sveitsin liigasta, liigasta, IcHL:stä ja maajoukkueesta. Siinä on aika merkittävä ero.
No tässäpä aikalailla ajatukset myös itsellä ja on selkeästi enemmän kontakteja ympäriinsä kuin Veikolla. Myös varmasti persoonana on hivenen helpompi ja ajatukset järkevämmät, kuten se sentterin tärkeys.
 

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ranking itsellä Rautakorpi selkeähkö ykkönen ja sitten RD ja Hytönen suht tasoissa.
Itsellä samanlainen käsitys, eli eiköhän se UTJ tuosta porukasta löydy!

JR mielestäni ehdottomasti ykkösenä, ja sitten tasoissa nuo kaksi muuta.
Ja mitä sitten tarkoittaa Rautakorven aikaisempi kommentti lausuntoa valmentajapotkuista pyydettäessä kun hän sanoi jotenkin niin että "ei kommentoi koska hommat on vielä kesken"?
Homman kimurantiksi tekee se jos noista kolmesta yksi valitaan että Seppänen on pistänyt välit huonoiksi JR:n sekä RD:n kanssa joten Hytösen osakkeet hänen silmissään ilmeisesti näyttäisivät paremmilta.
Mutta eihän Seppänen sitä itse päätä kun on kaksi muutakin silmäätekevää vaikuttamassa UTJ:n valintaan!
 

Saint

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toivottavasti siis Liikosen tehtävä olisi taistella Tumanovsin ja Peltolan kanssa 6.-8. sijasta pakkien rotaatiossa, eikä kuvitella, että hän on heittämällä pelaavassa kokoonpanossa, kun KooKoossa on jo reilut 20 matsia pelattu. Lähtökohtaisesti Koskelaa lukuun ottamatta kaikki meidän pakit, joilla sopimus ensi kaudesta on tiedossa, ovat tässä vaiheessa Liikosen edellä. Vaan lyhythän se lista on.

Koskela kävi vetäisemässä kirkkaissa valoissa taannoin aika hyvän matsin, enkä usko, ettei millekään muulle liigaseuralle kelpaisi. Vaikea nähdä, että jäisi tänne poppareille.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tähän on sen verran pakko tarttua, että millä perusteella Hytösellä on yhtään sen paremmat kontaktit kuin Viitasella?

Ei pelkästään sinulle tämä kysymys, ihmetyttää vaan kun porukka pitää Hytöstä hyvänä vaihtoehtona tuohon utj:n paikalle, kun omissa silmissäni olisi samanlainen palkkaus kuin Viitanen aikoinaan, eli entinen oma pelaaja joka on muutaman vuoden ollut pelaamatta, mutta ei (käsittääkseni) mitään kokemusta vastaavista tehtävistä. Itsellä ei siis sen parempaa tietoa ole Hytösen kontakteista jne.

Mun mielestä tuohon hommaan pitäisi ottaa mieluiten ulkopuolelta joku jolla on jo näyttöjä kyseisistä hommista ja/tai kanttia laittaa Seppäselle vastaan tarvittaessa.
JiiPeellä on todella hyvät kontaktit ja hän on todella arvostettu ympäri jääkiekkoilevaa maailmaa. Jos hänen kanssaan saa riidan aikaan, saa katsoa peiliin.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JiiPeellä on todella hyvät kontaktit ja hän on todella arvostettu ympäri jääkiekkoilevaa maailmaa. Jos hänen kanssaan saa riidan aikaan, saa katsoa peiliin.
Toisaalta JiiPeen kanssa aika monilla meni seurassa sukset ristiin aikanaan kun oli puuttumassa mm.Hurrikaanin ruokalistaankin.
Mutta eiköhän tuosta ajasta ole päästy eteenpäin.
 

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ulkomaalainen.
Tässä tuli jo melkeen kuti pöksyyn, kun kuvittelin Crosbyn kuunnelleen Seppäsen haistattelun ja soittaneen hänelle. Puustinenhan ja Puljuhan ei kovin kaunista lontoota väännä niin Sidney osaa varmasti jo suomeakin ja menisi käytännössä natiivista Londonissa parin jägermaisterin jälkeen. Sitten täällä täällä kerrotaan jostain Schnairreista joka vetää jotain suonenveto kautta ja ens kesän ryyppää JYPin allekirjoitus bonareilla ittensä rapakuntoon Vegasissa. Oon tosi pettynyt.

Mutta vitsit vitseinä, alkaa vähän mieli kirkastua synkän joulukuun sekä 127 päivää kestäneen tammikuun jälkeen!
Ihan huikeita huhuja, jotka toivottavasti menevät maaliin tälle kertaa. Toiveissa ois tosiaan hieman tasapainoisempi joukkue pitkästä aikaa, vähän meinaa tällä pojalla pessismismi kolkuttaa takaraivoa, mutta laitan sen mutelle ja uskon kirkkaaseen ensi kauteen. Tänä vuonna alkoi tämä JYP kannattajan joulu jo helmikuussa ennen tulevaa kautta ja ensi vuonna juhlitaan ihan tosissaan!
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Toiveissa ois tosiaan hieman tasapainoisempi joukkue pitkästä aikaa, vähän meinaa tällä pojalla pessismismi kolkuttaa takaraivoa, mutta laitan sen mutelle ja uskon kirkkaaseen ensi kauteen.
Toissa kaudella oli ongelmia puolustajien kanssa, täksi kaudeksi saatiin Eronen, Vainio, Niku ja Welsh ja mentiin vähän all-in sillä osastolla. Sitten vielä kesken kauden Honka sisään.

Tällä kaudella on ollut haasteita sentteriosastolla. Tasapaino saattaa taas vähän järkkyä, sillä kaikkien huhujen toteutuessa meillä olisi 8-10 sentteriä rosterissa. Tilanne toki muuttuu, jos Lassilaa ja Tohilaa kysellään P-amerikkaan ja Nättiset heitetään laitureiksi. Mutta ehkä tämä tämän kauden sentteripula näkyy näissä huhuissakin pienenä yliedustuksena...mutta toisaalta kyllä minä kovasti ihmettelen, mikäli kaikki sentterihuhut toteutuisi.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toissa kaudella oli ongelmia puolustajien kanssa, täksi kaudeksi saatiin Eronen, Vainio, Niku ja Welsh ja mentiin vähän all-in sillä osastolla. Sitten vielä kesken kauden Honka sisään.

Tällä kaudella on ollut haasteita sentteriosastolla. Tasapaino saattaa taas vähän järkkyä, sillä kaikkien huhujen toteutuessa meillä olisi 8-10 sentteriä rosterissa. Tilanne toki muuttuu, jos Lassilaa ja Tohilaa kysellään P-amerikkaan ja Nättiset heitetään laitureiksi. Mutta ehkä tämä tämän kauden sentteripula näkyy näissä huhuissakin pienenä yliedustuksena...mutta toisaalta kyllä minä kovasti ihmettelen, mikäli kaikki sentterihuhut toteutuisi.
Sehän nyt on selvää, että kaikki sentteri huhut ei toteudu, varsinkin Kapanen huhu on sellainen, että en usko siihen varsinkaan. Ens kauden sentterit voisi mielestäni olla
Schnarr
Lassila
Perttu
Mäkinen
Joonas Nättinen voi vetää hyvin laidalla ja tarpeen tullen tuurata keskellä.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sehän nyt on selvää, että kaikki sentteri huhut ei toteudu, varsinkin Kapanen huhu on sellainen, että en usko siihen varsinkaan. Ens kauden sentterit voisi mielestäni olla
Schnarr
Lassila
Perttu
Mäkinen
Joonas Nättinen voi vetää hyvin laidalla ja tarpeen tullen tuurata keskellä.
Tämä on se ajatus varmastikin ja tosiaan sitten on mies joka stunttaa keskellä ja osaa sen homman, sekä vielä Tohila lisäksi ainakin. Tuo nelikko näyttää varsin hyvältä ja tasapainoiselta ja pitkästä aikaa kunnollinen ykkössentteri. Luotetaan nyt siihen, että se haavi piti ja ympärillä oli vielä katiska ja verkko.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Tämä on se ajatus varmastikin ja tosiaan sitten on mies joka stunttaa keskellä ja osaa sen homman, sekä vielä Tohila lisäksi ainakin. Tuo nelikko näyttää varsin hyvältä ja tasapainoiselta ja pitkästä aikaa kunnollinen ykkössentteri. Luotetaan nyt siihen, että se haavi piti ja ympärillä oli vielä katiska ja verkko.
Tuohon kun lisätään, jos molemmat Nättiset olisi saatu kotiin, niin tilanne on varsin valoisa ja parempi mitä itse odotin. Jullekin osaa kuitenkin myös keskellä tarvittaessa pelata ja onkin alunperin sentteri vaikka sittemmin laidalla hyvää uraa tehnyt.
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ps. Jotenkin helvetin hyvä päivä. Ensimmäinen työpäivä 2 kuukauteen, vielä uudessa työpaikassa, iltavuoro ja kun tulee kotia, avaa jatkoajan huhu osion, niin nousi hymy tosi korkealle näistä jutuista. Nyt vaan toivotaan, että huhut pitäis paikkaansa ja enskaudella meillä on hyvä joukkue! Jerrykin saattaisi vielä viihtyä täällä, jos on muu joukkue ympärillä hyvä :D
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Sehän nyt on selvää, että kaikki sentteri huhut ei toteudu, varsinkin Kapanen huhu on sellainen, että en usko siihen varsinkaan. Ens kauden sentterit voisi mielestäni olla
Schnarr
Lassila
Perttu
Mäkinen
Joonas Nättinen voi vetää hyvin laidalla ja tarpeen tullen tuurata keskellä.
Tämä olisi ihan hieno tilanne.. käsittääkseni Koskelalla ja Tohilalla lisäksi sopparit voimassa ja tukevat poissaolojen tullen. Tai sitten joku lähtee... Kapasen huhu on tosiaan melko käsittämätön.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muutama paremmin tietävä tänne kirjoittanut, jotta nimet olisi jo papereissa.

Itse olen tulkinnut viestejä niin ettei kukaan ole väittänyt että nimet on papereissa. Sehän olisi yhtä kuin että siirtyy JYP.n noin 99,5 % varmuudella.

Olen ymmärtänyt että on vahvoja huhuja että Schnarr olisi tulossa, mutta nimenomaan niin että huhuja. Olihan viime kesänä mm. Palvesta vahvoja huhuja että JYP ssa tämän kauden mutta, no ei ollut.

Edit. Tyhmä puhelin ei tunne Palvetta väittää palvelukseksi, korjattu
 
Viimeksi muokattu:

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Itse olen tulkinnut viestejä niin ettei kukaan ole väittänyt että nimet on papereissa. Sehän olisi yhtä kuin että siirtyy JYP.n noin 99,5 % varmuudella.

Olen ymmärtänyt että on vahvoja huhuja että Schnarr olisi tulossa, mutta nimenomaan niin että huhuja. Olihan viime kesänä mm. Palvelusta vahvoja huhuja että JYP ssa tämän kauden mutta, no ei ollut.
Huhuja toki, mutta ymmärsin näin kun @Wraith mainitsi, että ei olisi enää verkoissa vaan vedetty ihan kuivalle maalle saakka. Toki näistä ei koskaan kukaan voi varmaksi tietää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös