JYP-huhut

  • 2 238 185
  • 10 570

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Jos päävalmentaja on vaihtumassa, onko uuden valmentajan sukunimen neljä ensimmäistä kirjainta v, i, r ja t?
Pekka Virtanen, on. Marko Virta oli myös lähellä, mutta ui haavista läpi.

Olipa pitkästä aikaa ihan positiviisessa mielessä viihdyttävä vierailu huhu-ketjussa, kiitos tietotoimistoille!
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Kovat sentterit Jypillä Schnar-Nättinen-Lassila-Kapanen. Tuolla pelattaisi jo mestaruudesta:)
Paitsi jos taas mennään siihen että meidän pakkikalusto on taas junnu- tai Mestis-tasoa.

Mutta vakavammin, olisin tyytyväinen tuohon sentteristöön. Tosin pidän tätä nelikkoa todennäköisempänä vaihtoehtona sitä, että kukaan näistä ei pelaa ensi kaudella JYPissä.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Asiasta enempää tietämättä olen kuullut huhuissa erään entisen Jyp-valmentajan nimen. Hän olisi kuitenkin vähintään mielenkiintoinen valinta omasta mielestä tänne UTJ-hommiin.
Heitän oman arvauksen, että kyseessä voisi olla Kenkä, mutta mitään tietoa ja huhua tosiaan ei itsellä ole Hytösen lisäksi tähän pestiin.
 

Mastari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Asiasta enempää tietämättä olen kuullut huhuissa erään entisen Jyp-valmentajan nimen. Hän olisi kuitenkin vähintään mielenkiintoinen valinta omasta mielestä tänne UTJ-hommiin.
Riston pesti JYPin urheilutoimenjohtajana taisi olla vaan kiva pieni ajatusleikki palstalla, mutta tiedä sitten olisko asiassa oikeaakin totuudenperää.
 

Hämähäkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Heitän oman arvauksen, että kyseessä voisi olla Kenkä, mutta mitään tietoa ja huhua tosiaan ei itsellä ole Hytösen lisäksi tähän pestiin.
Ei ole Kenkä se mitä minä olen kuullut, mutta olisi kyllä mielenkiintoinen nähdä tämäkin. Tämä kenestä olen kuullut on ollut ihan viimeisen kymmenen vuoden sisällä päävalmentajana, mutta en viitsi nimeä mainita

Edit: Tajusin, että vaihtoehtojahan jää aika paljon jäljelle vaikka onkin vain kymmenen vuoden aika ikkuna
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
RD on 30v kokemus valmentamisesta ja oliko melkein 10v eri maajoukkeiden valmennuksesta. Kontakteja varmaan jonkin verran syntynyt. Sanotaan nyt että ei varmaan huonoimpia vaihtoehtoja.
RD, Rautakorpi tai Hytönen. Kaikki ois kontakteineen hyviä. Joka tapauksessa upgrade nykyiseen olisi iso, on se kuka tahansa näistä tai sitten joku muu joka ei Siwan kassalta.

Ranking itsellä Rautakorpi selkeähkö ykkönen ja sitten RD ja Hytönen suht tasoissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös