JYP-huhut

  • 2 212 724
  • 10 425

Baldrick

Jäsen
Karjalaiselle tervetuloa! Sillä varauksella, että peli ei ole mitään käärmeöljykauppiaan kiekkohippaa, jossa kaikilla on kivaa, vaan tänne tulee joku oikea valmentaja ja laidat saa ryskyä. Ihastellen katselin hänen peliään HPK:ssa jokunen vuosi takaperin. Vähän Yogimainen rauhallinen preesens ja yksinkertaista, mutta voittavaa kiekonpeluuta. Ja kun oli liekeissä, niin ei siitä ihan niin vaan ohi tultu kiekon kanssa, sekä maalinedustalla oli vastustajalla tukalaa. Kateudesta olin silloin vihreä, kun samaan aikaan sai ihastella JYPin mikkihiiripuolustusta.
 
Viimeksi muokattu:

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Karjalaiselle tervetuloa! Sillä varauksella, että peli ei ole mitään käärmeöljykauppiaan kiekkohippaa, jossa kaikilla on kivaa, vaan tänne tulee joku oikea valmentaja ja laidat saa ryskyä. Ihastellen katselin hänen peliään HPK:ssa. Vähän Yogimainen rauhallinen preesens ja yksinkertaista, mutta voittavaa kiekonpeluuta. Ja kun oli liekeissä, niin ei siitä ihan niin vaan ohi tultu kiekon kanssa, sekä maalinedustalla oli vastustajalla tukalaa. Kateudesta olin silloin vihreä, kun samaan aikaan sai ihastella JYPin mikkihiiripuolustusta.
On ikävä sitä Yogin uskottavaa preesenssiä ja johtajuutta. Ei ollut vastustajilla kivaa JYPin maalin edustalla.

Voi kun löytyisi JYPiin joku uusi versio Yonkmanista.

En muista milloin hallissa oli yhtä iso meteli kuin tässä videon hetkessä.


 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yogista uusi markkinointipäällikkö? Hyppää vain Valtran rattiin ja huristelee ympäri kaupunkia, niin halli on täynnä ottelusta toiseen ja sponsorit soittelee, että mihin saa tunkea rahat.
Yogi oli tosi nöyrä mutta aito johtaja, ja se uppoaa kyllä suureen osaan suomalaisista. Yogi takaisin!
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niinpä. Oli kihelmöivää odottaa, että milloin herrat kohtaavat samaan aikaan jäällä ja onneksi se järjestyi nopeasti.
Yllättäen oli ensimmäinen vaihto, kun Finley oli jäällä boksin jälkeen. Sattuivatkin samaan aikaan jäälle heti. No, nyt karkasi vähän. Muistoja.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yllättäen oli ensimmäinen vaihto, kun Finley oli jäällä boksin jälkeen. Sattuivatkin samaan aikaan jäälle heti. No, nyt karkasi vähän. Muistoja.
Juu muistan tuon kuin eilisen. Siinä suorastaan järjestettiin, että Yogi tuli heti jäälle, kun Finleykin sinne ilmestyi. Muistoja muistoja.
 

Baldrick

Jäsen
Niinpä. Oli kihelmöivää odottaa, että milloin herrat kohtaavat samaan aikaan jäällä ja onneksi se järjestyi nopeasti.
Menee kyllä kärkikastiin elämyksenä Hippoksella tuo tapahtumakokonaisuus. Siinä melkein unohti itse olevansa olemassa, kun seurasi kenttätapahtumia. Ja kun tuli tuo aloitus ja Yogin nyökkäys, niin koko halli tiesi mitä tuleman pitää. Vaikka itse päävammoja ja muita pidän huolestuttavina sekä niitä olisi syytä vähentää, mutta tuollainen kuittaustilanne kyllä kuuluu ehdottomasti lajiin.
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä. Ei ollut kovin halukas ja olihan siinä preesensissä iso ero heti kun hanskat tippui. Toinen oli uskottava ja toinen alistuneen oloinen.
Tää finleyhän oli ihan lapanen :D oisin varmaan itsekin voittanut tän ressukan tappelussa. No ei ehkä ihan, mutta eihän se uskaltanut tapella yhtään vaan heti heitti selälleen kilppari asentoon.
 
Menee kyllä kärkikastiin elämyksenä Hippoksella tuo tapahtumakokonaisuus. Siinä melkein unohti itse olevansa olemassa, kun seurasi kenttätapahtumia. Ja kun tuli tuo aloitus ja Yogin nyökkäys, niin koko halli tiesi mitä tuleman pitää. Vaikka itse päävammoja ja muita pidän huolestuttavina sekä niitä olisi syytä vähentää, mutta tuollainen kuittaustilanne kyllä kuuluu ehdottomasti lajiin.
Menee vähän off-topicin puolelle mutta tuota videota on tullut tässä parin viime kauden aikana aina toisinaan katsottua ennen peliä, tuomaan hyvää fiilistä.
Pitäisiköhän sitä kokeilla joukkueen kopissakin?
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Menee kyllä kärkikastiin elämyksenä Hippoksella tuo tapahtumakokonaisuus. Siinä melkein unohti itse olevansa olemassa, kun seurasi kenttätapahtumia. Ja kun tuli tuo aloitus ja Yogin nyökkäys, niin koko halli tiesi mitä tuleman pitää. Vaikka itse päävammoja ja muita pidän huolestuttavina sekä niitä olisi syytä vähentää, mutta tuollainen kuittaustilanne kyllä kuuluu ehdottomasti lajiin.
Kyllä. Tuo on peli ja hetki joka on ihan kärjessä. En unohda ikinä.

Toinen kärkikastiin menevä on kun Jody Shelley luisteli ensimmäistä kertaa Hippoksen jäälle ja sitten se hetki kun sain tavata Jodyn ja jutella jonkun aikaa ja toki nimmari tuli valokuvaan.

Nyt lopetan ot:n. Kiitos ja anteeksi, oli vaan niin isoja muistoja.
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liikunnan Riemu
Yogista uusi markkinointipäällikkö? Hyppää vain Valtran rattiin ja huristelee ympäri kaupunkia, niin halli on täynnä ottelusta toiseen ja sponsorit soittelee, että mihin saa tunkea rahat.
Yogin voisi ottaa suoraan päävalmentajaksi, siinä toteutuisi se Seppäsen haave ulkomaalaisesta valmentajasta samalla. Yogi hoitaisi varmasti itse Hämäläisen ulos valmennustiimistä ja hallista niskaperseotteella.
 

pallero

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yogin voisi ottaa suoraan päävalmentajaksi, siinä toteutuisi se Seppäsen haave ulkomaalaisesta valmentajasta samalla. Yogi hoitaisi varmasti itse Hämäläisen ulos valmennustiimistä ja hallista niskaperseotteella.
Väkivaltaa vastustavana, tunnustan katselleeni jälkikäteenkin videota mielialan nostattajana. Ja jos joku sanoo, että väkivalta ei kuulu jääkiekkoon, niin tuo oli tapaus kun se oli oikeutettua, vahinko vaan ettei rikkeen tekijällä ollut munaa ottaa oikeasti yhteen, vaan veti kilpparit. Tämän takia joku Karjalainen olisi aivan loistava hankinta tähän joukkueeseen.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Kyllä. Ei ollut kovin halukas ja olihan siinä preesensissä iso ero heti kun hanskat tippui. Toinen oli uskottava ja toinen alistuneen oloinen.
Finley oli kyllä kentällä kovis, kun oli isoin kaveri jäällä. Mutta auta armias, jos oli Yonkman kentällä niin johan oli Finley kuin pikkupoika. Brändin näköistä kiekkoa ennen kaikkea tuommoinen alistunut pikkupoju, joka ei uskalla vastata puhelimeen ja vetää kilpikonnan lailla jäihin, kun tullaan hakemaan vastaamaan teoista.

Tuo videopätkä näyttää sen eron mukakoviksen ja oikean enforcerin välillä. Yogi ei ollut kentän taitavin kaveri, mutta hoiti ruutunsa, piti omiensa puolia ja toi johtajuutta joukkueeseen. Näitä mukakoviksia oli toki muillakin liigaseuroilla tuohon aikaan. Veripenat sun muut oli yleensä aika hiljaista poikaa, jos Yonkman oli kokoonpanossa.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yllättäen oli ensimmäinen vaihto, kun Finley oli jäällä boksin jälkeen. Sattuivatkin samaan aikaan jäälle heti. No, nyt karkasi vähän. Muistoja.
Finleylle ei tullut tuosta Miklikin taklauksesta jäähyä. Mielestäni siinä oli erätauko välissä ja tuo matsi tuli sen jälkeen.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Finleylle ei tullut tuosta Miklikin taklauksesta jäähyä. Mielestäni siinä oli erätauko välissä ja tuo matsi tuli sen jälkeen.

Jäähy tuli siitä, kun tiputti hanskansa taklauksen jälkeen, mutta JYP-pelaajat eivät olleet halukkaita tappelemaan tuossa vaiheessa. Kaltevaa taisi Finley haluta moukaroida. Yogi kävi huutelemassa jo jäähyaitioon Finleylle.
 
Viimeksi muokattu:

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Ajassa 31.20 Joe Finley 10min rangaistus epäurheilijamainen käytös...
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näin minäkin muistin, että jostain siinä tilanteessa Finley boksiin lähti. Samoin tuon Yonkmanin välittömän ilmoituksen vastuun kantamisesta (höhö).

Huhuihin liittyen kuulin, ettei Jerry varmoista tamperelaistiedoista huolimatta menekään Ilvekseen.
 

Kelmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sitten huhuja vaikka nostalgiaa on kiva muistella, olihan tuo sellainen tilanne että itsekin muistan että adrenaliinipiikki tuli tuolloin.

Tämä pyyntö vain siksi että joka kerta nousee lapsenomainen usko kun uusi viesti on ketjussa siihen että Viitasen puhelin olisi soinut ja siihen vastattu. Tai Lava Alecockkia ja Rooba siirtyvät jonnekin muualle.

"Mulla yksi toive ois, voisitko viedä Rooban tänään pois"
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.84
  • 3.85
  • 3.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös