Tai olla tulematta kun kovasta pumppauksesta huolimatta Viitanen ja co ei saa prosessia tältä osin maaliin. Tämä nähty jo lukuisia kertoja, no toivotaan parasta.Nyt ollaan tosi hissuksiin ja nimet peitossa. Sellainen viserrys kuulunut, että joku laituri ( ei rantaan kuuluva) napsahtis kohta julki. Mutta tosiaan nyt pyritään olee hiljaa kaikesta, että voi tulla se 1 tai 2 vahvistusta milloin vain.
Juu. Luotan et jotain napsuu, mut väkipakolla paskaa ei kiitos.Tai olla tulematta kun kovasta pumppauksesta huolimatta Viitanen ja co ei saa prosessia tältä osin maaliin. Tämä nähty jo lukuisia kertoja, no toivotaan parasta.
Se voi olla kannattajan näkökulmasta raikkaampaa, jos saadaan täysin uutta nimeä, mutta kun puhutaan pelaajan suorittamisesta ja vaikutuksesta joukkueeseen, niin lähtökohtaisesti ei ole mitään merkitystä mistä se pelaaja tulee ja onko vanha tuttu vai ei.Haluaisin nähdä ihan oman mielenkiinnon lisäämiseksi mielelläni jotain ihan uutta kasvoa jo Liigassa pelanneiden ja/tai tyhjennysten kautta siirtyvien pelaajien sijaan. Juuri samanlaisia hakuja kuin Schnarr oli Pelsuille. Tuo raikasta tekemistä ja urallaan eteenpäin haluava pelaaja varmasti näytönhaluja täynnä. Eli ei mitään Helewkoita tai Kalaputaita.
Minä olen täältä lukenut ja ymmärtänyt että massia on ja kaikki on vain kirjanpidollista huuhaata ettei sitä olisi.Pakostakin tässä tilanteessa taloudella voi olla isompi merkitys kuin me luullaankaan. Onhan noita uutisia viikoittain jossa Jyp on tuolla kolmen kriisiporukan seurassa. Ei ole liitua millä piirtää. Taloudelliseen tilanteeseen suhteutettuna alkukausi on ollut todellinen nappisuoritus.
Minä olen täältä lukenut ja ymmärtänyt että massia on ja kaikki on vain kirjanpidollista huuhaata ettei sitä olisi.
Näin se edelleenkin on. Toivoisin, ettei ainakaan omat mene tuohon median hössötykseen mukaan, kun sieltä ei sitä koko totuutta löydä.Minä olen täältä lukenut ja ymmärtänyt että massia on ja kaikki on vain kirjanpidollista huuhaata ettei sitä olisi.
Näin se juuri on aika pitkältikin.Minä olen täältä lukenut ja ymmärtänyt että massia on ja kaikki on vain kirjanpidollista huuhaata ettei sitä olisi.
Täältä lukenut ??, no justiinsa - ei se kirjanpitokaan ihan huuhaata ole. Ilmeisesti se massi on sitä tarvittaessa "omistajien lupaamaa", mutta onko se sit lisävelkaa vai pääomasijoitus??Minä olen täältä lukenut ja ymmärtänyt että massia on ja kaikki on vain kirjanpidollista huuhaata ettei sitä olisi.
Toisaalta mukava olisi joskus saada sellaisia nimiä mitä ei ole vielä lainkaan huhuttu. Tulisi täysin puskista joku huippuvahvistus.Nyt ollaan tosi hissuksiin ja nimet peitossa. Sellainen viserrys kuulunut, että joku laituri ( ei rantaan kuuluva) napsahtis kohta julki. Mutta tosiaan nyt pyritään olee hiljaa kaikesta, että voi tulla se 1 tai 2 vahvistusta milloin vain.
Estephanista ei taidettu huhuillakaan juuri mitään. En tiedä oliko tuo lopputuloksena niin mukava.Toisaalta mukava olisi joskus saada sellaisia nimiä mitä ei ole vielä lainkaan huhuttu. Tulisi täysin puskista joku huippuvahvistus.
Tottakai pääasia on se miten pelaa. Pointtini olikin se että joskus niitä nimiä olisi mukava saada täysin puskista. Muutama vuosi sitten kun Palmun sopimus Jyppiin julkistettiin kesken kauden, niin olikos tuosta silloin mitään huhuja? En silloin vielä Jatkoajan keskusteluja seurannut.Estephanista ei taidettu huhuillakaan juuri mitään. En tiedä oliko tuo lopputuloksena niin mukava.
Itse tosiaan en välitä siitä onko huhuttu tai onko vanha tuttu - kunhan tuo riittävästi lisäarvoa joukkueelle.
Onko JYP lähestynyt Smejkalia mottipäisillä? Erikoisen kuuloista, ei sillä että olisi mitään pahaa JYP:piä vastaan, mutta miksi hän palaisi Liigaan kun juuri teki sopimuksen rapakon taakse?Tuskinpa sitä Smejkaliakaan kysyttäs (toki huhu sekin vaan on) jos rahaa ois oikeasti vain johonkin Kiinan vitosdivarin jätkään. Tai kai sitä saa kysyä mut tyhmäähän se ois jos ei ois varmasti varaa hankkia.
Rahaa on kyllä, kun halutaan. Kaikki ei heti halua panostaa liikaa ja osa haluaa johtuen osittain hallista kun ei tuota, mutta hätää ei ole koskaan.Minä olen täältä lukenut ja ymmärtänyt että massia on ja kaikki on vain kirjanpidollista huuhaata ettei sitä olisi.
-Palmun tulon aikoihin Jyppi oli hiljattain voittanut CHL:n ja vetovoima oli varmasti vielä erilainen kun näiden pohjakosketusvuosien jälkeen. Siihen en osaa sanoa oliko huhuja paljon. Itelle tuli ainakin ihan puskista juuri. :)Tottakai pääasia on se miten pelaa. Pointtini olikin se että joskus niitä nimiä olisi mukava saada täysin puskista. Muutama vuosi sitten kun Palmun sopimus Jyppiin julkistettiin kesken kauden, niin olikos tuosta silloin mitään huhuja? En silloin vielä Jatkoajan keskusteluja seurannut.
Taitaa Smejkalilla olla farmiliksa suht vaatimaton 82,500$, että taitaa olla palaamassa eurooppaan kun NHL portit tuntuu olevan tukowsa. Ei sillä, taisi mainita ruotsissa pelatessaan että on parempi sarja kuin Liiga, niin kuulostaisi oudolta palata SuomeenOnko JYP lähestynyt Smejkalia mottipäisillä? Erikoisen kuuloista, ei sillä että olisi mitään pahaa JYP:piä vastaan, mutta miksi hän palaisi Liigaan kun juuri teki sopimuksen rapakon taakse?
SHL seuroiltakin varmasti saisi tarjouksia, joiden kanssa Liigaseurat eivät voi kilpailla.
Rahaa on kyllä, kun halutaan. Kaikki ei heti halua panostaa liikaa ja osa haluaa johtuen osittain hallista kun ei tuota, mutta hätää ei ole koskaan.