Sitä minä en tiedä. Ehkä ei ole tyytyväinen, kun sen jälkeen, kun sopimus tehtiin, niin tullut Nikun jatko ja nyt Hongan tulo. Kerroin vaan mitä kuulin, älä ammu viestintuojaa :D ja niinku sanoin, niin en ottanut sitä asiaa todesta, mutta tää "huhu" sai miettii, että olisiko siinä jopa perää. Ja ehkä ei vaan itse ole tyytyväinen täällä, en osaa sanoa. Toivottavasti ei poistu mihinkään, kun puolustus on nyt JYPin vahvuus.
Mä jättäisin tämmöiset "huhut" samaan kastiin, kuin Nikun viimesyksyiset muka lähtöhuhut. On varmasti totta, ettei pelaaja ole tyytyväinen antiinsa, jos ei tunne saaneensa irti sitä mihin kokee olevan kykyä. Niinpä se vanne voi kiristää myös puheissa, joista sitten jotkut vetelee johtopäätelmiä rikkinäinen puhelin tyyliin.
Tuota jos hetkeäkään miettii isossa kuvassa, saavutettavaa ei ole Hifkissä yhtään sen enempää kuin JYPissäkään, edes tällä kaudella, puhumattakaan siitä, että rooli seuraavaan kauteen senkun kasvaa. Niinpä veikkaan asian olevan niin päin, että pelaaja hakee vielä rooliaan ja tapaansa uudessa ympäristössä olla se factor x pitkälle kevääseen kannutalkoissa.
Edes sen kautta miettiminen, mikä olisi kys. seurojen etu moisessa, ei mitään ideaa oikeen löydy.
Huhu se on tietty tämäkin ja joukkoon mahtuu siinä kun Mikko Rantanen ykkösen laitaan, tällaista puhuivat baarissa vaikka paikalla en ollutkaan.