Toivottavasti ei ole kyse samasta pelaajasta jonka itse kuulin. Voi tosin olla hyvä mutta ei ehkä olisi kaiken hypetyksen arvoinen.Eiköhän sieltä hyökkäykseen eräs maajoukkuetaustainen(Ei Suomen) mies saada ensi viikolla.
Toivottavasti ei ole kyse samasta pelaajasta jonka itse kuulin. Voi tosin olla hyvä mutta ei ehkä olisi kaiken hypetyksen arvoinen.Eiköhän sieltä hyökkäykseen eräs maajoukkuetaustainen(Ei Suomen) mies saada ensi viikolla.
Latvialainen?Toivottavasti ei ole kyse samasta pelaajasta jonka itse kuulin. Voi tosin olla hyvä mutta ei ehkä olisi kaiken hypetyksen arvoinen.
Toivottavasti ei ole kyse samasta pelaajasta jonka itse kuulin. Voi tosin olla hyvä mutta ei ehkä olisi kaiken hypetyksen arvoinen.
Tässä olisi yksi vaihtoehto.Latvialainen?
Ei tämä kaveri on käsittääkseni ihan umpi laituri . Luulisi sen ykkössenan tulevan erikseen. Sen verran siis tiedän että kyseistä pelaajaa on tarjottu JYPille ja ei tosiaan tulisi valtameren toiselta puolelta.Saat tämän kuulostamaan siltä, että sieltä valtameren toiselta puolen raahataan joku AHL nelosketjun rouhija meille ykkössenaksi.
Tässä olisi yksi vaihtoehto.
Rihards Bukarts - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Rihards Bukarts, 1995-12-31 Jurmala, LAT Latvia. Most recently in the Czechia with HC Vitkovice. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Mä en varsinaisesti mitään pelaajien tasosta (siis niiden jotka ei oo JYPissä pelannut) tiiä mut jotenkin vaikuttaa liikaa arvalta vai mikä se onkaan…Tässä olisi yksi vaihtoehto.
Eliteprospects.com hockey player profile of Rihards Bukarts, 1995-12-31 Jurmala, LAT Latvia. Most recently in the Czechia with HC Vitkovice. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Varmaan samasta kaverista ollaan kuultu. Sitä on käsittääkseni tarjottu moneen paikkaan ja Jyväskylä on yks niistä paikoista.Ei tämä kaveri on käsittääkseni ihan umpi laituri . Luulisi sen ykkössenan tulevan erikseen. Sen verran siis tiedän että kyseistä pelaajaa on tarjottu JYPille ja ei tosiaan tulisi valtameren toiselta puolelta.
Tässä olisi yksi vaihtoehto.
Kyllä, ero on vain siinä että JYP ei ainakaan heti torpannut ideaa.Varmaan samasta kaverista ollaan kuultu. Sitä on käsittääkseni tarjottu moneen paikkaan ja Jyväskylä on yks niistä paikoista.
Tuo Bukarts ei ole ainakaan se Latvialainen mistä itse kuulin.Kyllähän toi Bukarts ihan kiinnostava ja potentiaalinen laituri on. Tykki mm-kisat alla, niin jännää ettei oo vielä sopimusta mihinkään. Toki samalla lennolla sais olla mukana se tasona osoittanut (jenkki??) ykkösheppa.
Tuo Bukarts ei ole ainakaan se Latvialainen mistä itse kuulin.
Varmaan samasta kaverista ollaan kuultu. Sitä on käsittääkseni tarjottu moneen paikkaan ja Jyväskylä on yks niistä paikoista.
Växjö purkanut Brodeckin sopimuksen.
Juu tämä on nimi minkä olen kuullut. Tai siis sen, että tänne on tarjottu, en tiedä onko lähelläkään siirtyä.Dzierkals lähdössä Skellefteåsta?
Mä en yleensä halua heittää nimiä mitä en ole kuullut täysin varmoilta lähteiltä. Olen kyllä tänne palstalle kertonut Estephanin ja Tumanovsin ainakin, kun tiesin että tiedot oli joukkueen sisältä. Mut tulipahan nyt sit tuo Dzierkals sanottuaSuonenvetotyyppiset bukartsikset ei ole se mitä tänne tarvitaan.
Miksei tänne huhu ketjuun voi laittaa nimiä? Lähinnä vituttaa viestit, joissa mainitaan tyyliin - onkohan sama minkä kuulun hallilla. Jos on kuullut jotain niin tänne vaan. Turha noita on itellään hautoa.
Kyllä sama kaveri kyseessä, sillä juuri laitoin että ei lähtökohtaisesti ole minkään hypetyksen arvoinen kaveri.Juu tämä on nimi minkä olen kuullut. Tai siis sen, että tänne on tarjottu, en tiedä onko lähelläkään siirtyä.
Joo en itsekään siitä innostuisi.Kyllä sama kaveri kyseessä, sillä juuri laitoin että ei lähtökohtaisesti ole minkään hypetyksen arvoinen kaveri.
Mä en yleensä halua heittää nimiä mitä en ole kuullut täysin varmoilta lähteiltä. Olen kyllä tänne palstalle kertonut Estephanin ja Tumanovsin ainakin, kun tiesin että tiedot oli joukkueen sisältä. Mut tulipahan nyt sit tuo Dzierkals sanottua