JYP-huhut

  • 2 238 185
  • 10 570

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liikunnan Riemu
Toivottavasti ei ole kyse samasta pelaajasta jonka itse kuulin. Voi tosin olla hyvä mutta ei ehkä olisi kaiken hypetyksen arvoinen.

Saat tämän kuulostamaan siltä, että sieltä valtameren toiselta puolen raahataan joku AHL nelosketjun rouhija meille ykkössenaksi.
 

Madmen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saat tämän kuulostamaan siltä, että sieltä valtameren toiselta puolen raahataan joku AHL nelosketjun rouhija meille ykkössenaksi.
Ei tämä kaveri on käsittääkseni ihan umpi laituri . Luulisi sen ykkössenan tulevan erikseen. Sen verran siis tiedän että kyseistä pelaajaa on tarjottu JYPille ja ei tosiaan tulisi valtameren toiselta puolelta.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tässä olisi yksi vaihtoehto.

Mä en varsinaisesti mitään pelaajien tasosta (siis niiden jotka ei oo JYPissä pelannut) tiiä mut jotenkin vaikuttaa liikaa arvalta vai mikä se onkaan…
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tämä kaveri on käsittääkseni ihan umpi laituri . Luulisi sen ykkössenan tulevan erikseen. Sen verran siis tiedän että kyseistä pelaajaa on tarjottu JYPille ja ei tosiaan tulisi valtameren toiselta puolelta.
Varmaan samasta kaverista ollaan kuultu. Sitä on käsittääkseni tarjottu moneen paikkaan ja Jyväskylä on yks niistä paikoista.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Tässä olisi yksi vaihtoehto.


Sellaiset tykki mm-kisat kaveri kyllä pelasi viime keväänä että hivenen yllätyin kun on ilman pelipaikkaa.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Kyllähän toi Bukarts ihan kiinnostava ja potentiaalinen laituri on. Tykki mm-kisat alla, niin jännää ettei oo vielä sopimusta mihinkään. Toki samalla lennolla sais olla mukana se tasona osoittanut (jenkki??) ykkösheppa.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Suonenvetotyyppiset bukartsikset ei ole se mitä tänne tarvitaan.

Miksei tänne huhu ketjuun voi laittaa nimiä? Lähinnä vituttaa viestit, joissa mainitaan tyyliin - onkohan sama minkä kuulun hallilla. Jos on kuullut jotain niin tänne vaan. Turha noita on itellään hautoa.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Växjö purkanut Brodeckin sopimuksen.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Varmaan samasta kaverista ollaan kuultu. Sitä on käsittääkseni tarjottu moneen paikkaan ja Jyväskylä on yks niistä paikoista.

Sama kaveri ei kerro paljon mitään. Nimiä kiitos?!
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suonenvetotyyppiset bukartsikset ei ole se mitä tänne tarvitaan.

Miksei tänne huhu ketjuun voi laittaa nimiä? Lähinnä vituttaa viestit, joissa mainitaan tyyliin - onkohan sama minkä kuulun hallilla. Jos on kuullut jotain niin tänne vaan. Turha noita on itellään hautoa.
Mä en yleensä halua heittää nimiä mitä en ole kuullut täysin varmoilta lähteiltä. Olen kyllä tänne palstalle kertonut Estephanin ja Tumanovsin ainakin, kun tiesin että tiedot oli joukkueen sisältä. Mut tulipahan nyt sit tuo Dzierkals sanottua
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Mä en yleensä halua heittää nimiä mitä en ole kuullut täysin varmoilta lähteiltä. Olen kyllä tänne palstalle kertonut Estephanin ja Tumanovsin ainakin, kun tiesin että tiedot oli joukkueen sisältä. Mut tulipahan nyt sit tuo Dzierkals sanottua

Ei kai huhu ikinä kovin varmoja ole. Kaikkihan tänne nimiä heittelee. Mun puolesta ei tartte todellakaan olla mitään varmoja nimiä varmasta lähteestä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös