Harhasyöttö
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
Jos nyt tää Kontiola oikeasti toteutuis, mutta vielä pitää odottaa Marraskuulle.
Sit jos Kontiola seuraa takaisin, niin voidaan pitää varmana. :DJYP seuraa Kontiolaa instassa, toki en varma ole onko kauan seurannut, mut eipä ne juuri sellaisia pelaajia seuraa ketkä ei olisi joskus Jypissä pelannut :D
”Tänään Areenalla pelin jälkeen asiasta kuulleena: Tappara ja Konna ovat tosi lähellä sopimusta. Marraskuussa tai jopa aiemmin olisi Konna liittymässä mukaan.” (Tappara.co, ilmeisesti perjantaina)
Mihinköhän tässä enää voi uskoa? :D No ainakin itse luotan kyllä Wraithiin mut onhan tämä vähän erikoista touhua.
Eli siirtynee viimeistään lokakuussa jo harjoituksiin? Isoa peukkua tälle, koska yleensä olet hyvällä prosentilla perillä näistä.
Itse myös kuullut Konnan tulosta pari päivää sitten hyvin läheltä!Konna saapunee Jyväskylään melko varmasti. Todella vahva tieto asiasta ja marraskuussa luultavasti peleillä viimeistään.
Onpas herkullisen kutkuttava tilanne kumpaan seuraan Konna lopulta päätyy, Tapparaan vai JYPiin?Hienoa jos tämä saadaan maaliin, hieman itse olen odottavaisilla tuntemuksella ennenkuin varmistuu. Sen verran ohkaisesti kävi aiempien "varmojen" sentterien kanssa.
Jos Lassila jatkaa tuolla tasolla millä eilen, niin hänen paikkansa on kyllä Christofferin tilalla.
Ei ainakaan kahden puukäden keskellä nelosessa.
Joo, luin samaista foorumia ja kuulemma varma tieto et tekee sopimuksen tänne, mutta ei nimiä vielä papereissa - nyt ne nimmarit papereihin ettei karkaa muualle!Onpas herkullisen kutkuttava tilanne kumpaan seuraan Konna lopulta päätyy, Tapparaan vai JYPiin?
Luin juuri Tapparan palstaa ja sielläkin alkaa pikkuhiljaa mielipiteet kääntymään JYPin suuntaan... joku siellä jopa kirjoitti että soppari Jyväskylään on jo tehty!
Saas nähdä ovatko Tapparan "tietäjät" oikeassa vai JYPin...?
Itse en kantaani vaihda!
Tänään, huomenna, ensi viikolla?Joo kyllä tässä saa melkonen välistäveto tulla. Ei uskalla vielä julkaista, että tervetuloa Petri, mutta lähellä se on. Sen verran vahva se tieto ja lähteet on, että uskotaan ja luotetaan siihen, että legenda kurvailee täällä.
Joo kyllä tässä saa melkonen välistäveto tulla. Ei uskalla vielä julkaista, että tervetuloa Petri, mutta lähellä se on. Sen verran vahva se tieto ja lähteet on, että uskotaan ja luotetaan siihen, että legenda kurvailee täällä.
Sepä se. Toivotaan, että mahdollisimman nopeasti ja varmistus tulisi asiaan virallisesti.Tänään, huomenna, ensi viikolla?