JYP-huhut

  • 2 238 984
  • 10 572

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
”Tänään Areenalla pelin jälkeen asiasta kuulleena: Tappara ja Konna ovat tosi lähellä sopimusta. Marraskuussa tai jopa aiemmin olisi Konna liittymässä mukaan.” (Tappara.co, ilmeisesti perjantaina)

Mihinköhän tässä enää voi uskoa? :D No ainakin itse luotan kyllä Wraithiin mut onhan tämä vähän erikoista touhua.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
”Tänään Areenalla pelin jälkeen asiasta kuulleena: Tappara ja Konna ovat tosi lähellä sopimusta. Marraskuussa tai jopa aiemmin olisi Konna liittymässä mukaan.” (Tappara.co, ilmeisesti perjantaina)

Mihinköhän tässä enää voi uskoa? :D No ainakin itse luotan kyllä Wraithiin mut onhan tämä vähän erikoista touhua.

JYPiltä ei tunnetusti(öhöm) mene kärkisentterin haut ohitse, eli JYPiin Kontiola luonnollisesti päätyy.

Noin vakavammin sanottuna itseäni lämmittää jollain kierolla tasolla jos JYP on edes etäisesti isoissa huhumayhemeissa mitenkään osallisena. Ei toki tekisi pahaa jos yksi kova sentterihuhu myös toteutuisi.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Konna on ilmeisesti konna kaukalon ulkopuolellakin. Tekeeköhän sopimuksen molempien kanssa ja sitten menee sinne, kumpi on korkeammalla sarjataulukossa?

@Wraith on kyllä niin monta sopimusta tiennyt etekäteen, mutta toisaalta, kyllähän varma on vasta sitten varma kun se on varma. Semmoinen yksi pelko mikä itselläni on tällaisiin kuvioihin liittyen, että pelaaja halutaan askiin ennen aikojaan. Sitten täällä haukutaan miten hidas ja saamaton pelaaja, jne... Mielenkiintoinen tapaus kuitenkin kaikin puolin ja itse ottaisin mielellään Konnan meille. #27 on vapaana.
 
Viimeksi muokattu:

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ois kyl jo surkuhupaisaa jos tämäkin kala jää kelaamatta rannalle asti :D
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo kyllä tässä aina pitää loppuun asti odottaa, että asiaan tulee ihan virallinen vahvistus, kun koskaan ei tiedä jos jotain sattuukin muuttumaan. Tappara tai JYP on ne vaihtoehdot ilmeisesti olleet ja nyt asia olisi kääntynyt siihen, että tänne saapuu. Sasha Huttunen myös ennusti JYPiin tulemista, vaikka oli jo puhunut Tapparaan menosta suht varmana, niin kyllä sielläkin jotain tietoa on ollut asiasta ja käänteistä. Mutta seurataan jännityksellä mitä tässä tapahtuu ja uskotaan siihen, että tuo toteutuu.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli siirtynee viimeistään lokakuussa jo harjoituksiin? Isoa peukkua tälle, koska yleensä olet hyvällä prosentilla perillä näistä.

Ainakin itse pitäisin outona jos ei kohta olisi jo jonkin seuran palkkalistoilla, seurajoukkueen harjoitteluissa pystyy kuitenkin niin paljon paremmin sitä pelikuntoa parantamaan vaikka ei aivan heti olisi mukana. En yllättyisi jos JYP olisi tämän viikon aikana kovemmin ollut yhteydessä ja yrittää saada neuvotteluja päätökseen.
 

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Konna saapunee Jyväskylään melko varmasti. Todella vahva tieto asiasta ja marraskuussa luultavasti peleillä viimeistään.
Itse myös kuullut Konnan tulosta pari päivää sitten hyvin läheltä!
Ihmeitä pitää tosiaan tapahtua jos tämä ei toteudu...
Uskon että toteutuu, ja odotellaan malttamattomana sopparin julkistusta!

Aikaisemmin kirjoitin että johonkin näistä seuraavista kolmesta seurasta Kontiola tulee siirtymään: JYP, HPK tai Tappara.

HPK:lla ilmeisesti ei riitä massi eikä Konnalla ole halukkuutta sinne siirtyä koska mennestysmahdollisuudet ovat näistä kolmesta heikoimmat!

TAPPARAn hyvä sarjastartti on taasen vaikuttanut Tapparan puolelta kiinnostuksen lopahtamiseen koska nuoret sentterit ovat pärjänneet suht. hyvin eikä akuuttia tarvetta Konnalle tällähetkellä ole. Katsoivat siis ensin että miten kausi lähtee kulkemaan! Ja kun vielä lisäksi KH:t Kristian Tanus ja Otto Rauhala palaavat jonkinajan kuluttua saikulta vahvistamaan sentteristöä, niin näyttäähän tuo keskikaista heillä hyvältä ilman Konnaakin. Puhuvat että yksi kova ulkkari-sentteri olisi Tapparaan vielä lisäksi tulossa vielä tämän vuoden puolella!

JYP on selvästi todennäköisin lopputulema. JYPin on nyt satsattava, koska nyt on vihdoin viimein useamman heikon kauden jälkeen pärjättävä "uskottavuuden" säilyttämiseksi koska on 'The 100v-Juhlakausikin' menossa!
Luulen että BC:n loukki avasi vihdoin rahakirstunvartijoiden silmät että miten kapea ja kokematon tuo keskikaista todellakin on jos ja kun pleijareita pelataan. Se ei juurikaan kestä enempää pidempiä loukkeja jos menestyä halutaan!

Joo ja loppukevennyksenä ehdotan että kun Kontiolan soppari julkistetaan niin kerättäiskö "höpönassu" Nemolle kolehti Muurameen suuntautuville pelaajien"kalastus"reissuille jossa voi oluen ja makkaran avittamana sitten puhua ympäri lisää tuttuja tekijämiehiä hienoon kiekkoseuraamme? :)
Mihinkäs tässä enää mitään sen enempiä skoutteja tarvitaan, päästetään Nemo vaan irti kalastusreissuille ja samalla reissulla nimee vaan paperiin... :)
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Hienoa jos tämä saadaan maaliin, hieman itse olen odottavaisilla tuntemuksella ennenkuin varmistuu. Sen verran ohkaisesti kävi aiempien "varmojen" sentterien kanssa.
 

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hienoa jos tämä saadaan maaliin, hieman itse olen odottavaisilla tuntemuksella ennenkuin varmistuu. Sen verran ohkaisesti kävi aiempien "varmojen" sentterien kanssa.
Onpas herkullisen kutkuttava tilanne kumpaan seuraan Konna lopulta päätyy, Tapparaan vai JYPiin?
Luin juuri Tapparan palstaa ja sielläkin alkaa pikkuhiljaa mielipiteet kääntymään JYPin suuntaan... joku siellä jopa kirjoitti että soppari Jyväskylään on jo tehty!
Saas nähdä ovatko Tapparan "tietäjät" oikeassa vai JYPin...?
Itse en kantaani vaihda!
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Jos Lassila jatkaa tuolla tasolla millä eilen, niin hänen paikkansa on kyllä Christofferin tilalla.
Ei ainakaan kahden puukäden keskellä nelosessa.

Tämä. 100% samaa mieltä. BC menee paremmin 4. kuin 2. keskellä, kun taas Lassillla tämä on päinvastoin.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Onpas herkullisen kutkuttava tilanne kumpaan seuraan Konna lopulta päätyy, Tapparaan vai JYPiin?
Luin juuri Tapparan palstaa ja sielläkin alkaa pikkuhiljaa mielipiteet kääntymään JYPin suuntaan... joku siellä jopa kirjoitti että soppari Jyväskylään on jo tehty!
Saas nähdä ovatko Tapparan "tietäjät" oikeassa vai JYPin...?
Itse en kantaani vaihda!
Joo, luin samaista foorumia ja kuulemma varma tieto et tekee sopimuksen tänne, mutta ei nimiä vielä papereissa - nyt ne nimmarit papereihin ettei karkaa muualle!
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Joo kyllä tässä saa melkonen välistäveto tulla. Ei uskalla vielä julkaista, että tervetuloa Petri, mutta lähellä se on. Sen verran vahva se tieto ja lähteet on, että uskotaan ja luotetaan siihen, että legenda kurvailee täällä.

Kyllähän toi hyökkäyskalusto rupeaisi olemaan kunnossa Konnan myötä kun kokoonpanossa olisi kolme liigan parhaimpiin lukeutuvaa pelintekijää ja myös maalipörssin voittaja ja sen lisäksi kaksi 30 maalin rajan yhdellä kaudella ylittänyttä peluria.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös